Incarcare Baterie Pe Redresor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    E foarte bun,dar imi face cu ochiul si aparatul de pornit doar ca e un pic cam scump 250 lei.am luat doar un organizator pentru lucruri portbagaj bun bun si asta

    Comment


    • #77
      Am si eu unul identic, nu l-am testat ca nu a fost nevoie.
      Daca spuneti ca e bun, va cred pe cuvant, nu tin sa-l folosesc.

      Comment


      • #78
        Cel din postul #75 e modelul "nou"(IAN279744) fără papuci la crocodili și cu fire "lipite" direct pe crocodili în rest absolut identic cu asta și asta

        Toate sunt pentru baterii normale, cele aflate în comă, sub 10V, nu vor putea fi încărcate direct
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #79
          Ca sa ne intelegem foarte bine.
          Acest redresor este unul cu incarcare asistata, adica incarca pe baza unei curbe, realizata de un procesor; cei care lucreaza in domeniu, stiu despre ce vorbesc.
          Timpul de reincarcare este dictat de stadiul de descarcare, iar cei care doresc incarcare rapida gen o juma de ora, o ora, nu si-au ales aparatul potrivit.
          In general bateriile pe timp de iarna, pentru a se evita scurtarea dramatica a duratei de viata, trebuie tinute incarcate cat mai aproape de maxim, adica 12,6-12,7v. In doua situatii ajungi la acest deziderat; mers la 2-3 zile cativa km buni, sau incarcare periodica pe redresor. Vara lucrurile se schimba, in sensul ca autodescarcarea unei baterii e mai putin pronuntata.
          In cazul in care masina are sistemul de pornire bine pus la punct, o baterie poate sa fie descarcata si pana la pragul de 12v, adica poate furniza doar un sfert din curentul initial din fabrica, aceasta va porni, chiar fara ca utilizatorul sa sesizeze vreo ezitare. Ce baterie tare am; in realitate ea a furnizat aproape ultimele resurse. Daca nu va urma un drum de cateva ore in exterior, acea baterie va trai de azi pe maine si e chestiune de luni pana cand va cadea sulfatata din neglijenta si nestiinta utilizatorului.
          Ei bine in cazurile in care va deplasati tot mai rar pe timpul rece, pentru a nu chinui masinile, tinandu-le pornite in parcare sa incarcati bateria, acest tip de redresor e cea mai rezonabila cale.
          O reincarcare pe un redresor cu incarcare asistata poate ajunge sa dureze si 10 ore, functie de gradul de descarcare; dar va garantez ca e mult mai utila, mai eficienta, decat incarcarea la un redresor format dintr-un trafo si o punte redresoare.
          ...
          Bine, vor spune unii; dau 250 de lei si o schimb la 2-3 ani fara sa am grija reincarcarii. E o solutie si asta, nu contest; eu am expus cum sa nu ajungi la aceasta solutie.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #80
            intrebare pentru cei care au acest tip de redresor.
            Poate afisa tensiunea bateriei si cind nu este in regim de incarcare? sau numai cind este in priza si pornita incarcarea?

            Comment


            • #81
              Dacă e în priză și ai o baterie conectată ai și tensiunea afișată chiar dacă încărcarea nu e pornită/selectată.
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #82
                Iti raspund eu care am pe cel fara ecran , daca nu este conectata vreo baterie buna adica una care sa aiba un anumit voltaj , redresorul nici nu te lasa sa umbli in functii!!
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #83
                  Am luat un astfel de aparat pt tatal meu care merge cu masina o data la 2 sapt (drept urmare masina face in martie 8 ani, iar km ceva peste 33.000).
                  Azi imi spunea ca i-a dat drumul cu acel aparat si ca in prima faza arata 12.2V, dupa care a inceput sa incarce si sa o mentina pe la 12.6 - 12.7 V (bateria este cea cu care a venit masina).
                  Singura lui hiba este ca nu reporneste daca se intrerupe curentul...

                  Pt mine am alta "scula", ceva de la bosch si asta pot sa-l las cuplat la baterie si sa revin peste x zile, luni..., stie sa reia incarcarea in cazul unei pene de curent.
                  ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                  Comment


                  • #84
                    Eu am unul homemade de la un electronist , încarcă cu 14,2 și are cam 5A. Încarcă lent ,cam 12h (ceea ce e bine) ,în schimb nu recomand pe cele care încarcă rapid și efectiv "fierb" bateria.
                    @Iancu Cât a costat jucăria ? Poate mi se pare dar din poze aș zice că e o altă chinezărie pe piața noastră.
                    @ZfmFlorin Cum se numește "scula" Bosch, din ce spui tu pare ceva de profi ținând cont și de marcă

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by dacia1981 View Post
                      @Iancu Cât a costat jucăria ? Poate mi se pare dar din poze aș zice că e o altă chinezărie pe piața noastră.
                      "Chinezaria" e facuta de un GmbH din BOCHUM; GERMANY. 70 de lei costa.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #86
                        Ieftina ,nimic de zis. Din pozele postate de dumneata ,am observat că acei clești sunt vopsiți ,din motivul acesta am tras această concluzie.
                        Apropo, am măsurat acum 3-4h voltajul la baterie la -16 grade afară, voltaj 12,7. Sunt tare curios dacă mâine face figuri la -24 , până acum a mers bine ținând cont că e o baterie turcească ,nici măcar nu știu din ce an este. (așa am luat mașina în dec. 2015)

                        Comment


                        • #87
                          Corect spus: facut in China pentru "GmbH din BOCHUM"...unde neamtul pune conditiile de calitate chinezoiului (foarte multe din produsele de la Lidl se gasesc la alte preturi si in magazinele Lidl din Ge, Fr, etc), parerea mea este ca sunt la o calitate mult mai buna fata de cele din alte magazine de la noi, unde importatorii din China sunt firme rom, la care mentalitatea, deviza, este cantitatea si nu calitatea. Pun o poza cu "dosul" incarcatorului.
                          Cine este curios cauta pe YouTube despre el, dupa, poate sa zica ce vrea.
                          Attached Files
                          Last edited by Oti; 9 January 2017, 23:29.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by dacia1981 View Post
                            Ieftina ,nimic de zis. Din pozele postate de dumneata ,am observat că acei clești sunt vopsiți ,din motivul acesta am tras această concluzie.
                            Apropo, am măsurat acum 3-4h voltajul la baterie la -16 grade afară, voltaj 12,7. Sunt tare curios dacă mâine face figuri la -24 , până acum a mers bine ținând cont că e o baterie turcească ,nici măcar nu știu din ce an este. (așa am luat mașina în dec. 2015)
                            Ai observat gresit; clestii sunt de calitate foarte buna si sunt protejati de niste mansoane izolatoare.
                            Eu ma invart, datorita profesiei, in zona asta a mentenantei instalatiilor electrice si crede-ma ca nu accept asa usor orice chinezarie, pe post de...aparatj electric. E foarte apreciat, in diferite tari, cel putin asta am vazut pe net.
                            Raport calitate/pret, excelent; in plus stocul se epuizeaza foarte rapid.
                            ...
                            Nu cred ca ai tensiunea aia in baterie; mai ales la temperatura aia. Multimetrele au o anume eroare, la temperaturi scazute.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #89
                              Ok ,mulțumim de lămuriri. Să-l stăpânești sănătos dar să-l folosești cât mai rar
                              ......
                              Multimetru îl țin în casă, acum și chiar dacă îmi arată eronat cert e că mi-a învârtit bine electromotorul la cele -19 grade

                              Comment


                              • #90
                                Uite un material de informare pentru tine "despre bateriile auto", este facut de mine pentru cineva prin copy/paste de pe net. Daca nu vrei sa scapi la 2-3 ani de cca 250lei si vrei sa protejezi mediul, o sa tii bateria pe masina 6-8ani. Daca nu, asta e....
                                Attached Files
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google