Incepator!!! Ce Logan Sa Imi Cumpar SH?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by CeDeBe-L View Post
    Stimate nou coleg...NU VEI GASI Logan '96-'98!!!!!
    Productia Logan a inceput (cel putin in Romania, nu stiu in alte tari) in anul 2004!!!!

    Eu ti-as recomanda motorizarea 1,4. Fiabil, usor de intretinut si cu consumuri decente si in oras si in afara. Consumul acestei motorizari creste atunci cand masina este incarcata, 4-5 persoane, portbagaj plin, etc...
    Dar cum de obicei mainile se plimba mai mult goale, 1-2 persoane si in portbagaj roata de rezerva....concluzia e simpla.
    Daca vrei sa iesi masina pentru carat la greu prin oras...1,6 8v (cuplu maxim obtinut la turatii mai mici).
    Lasa 1,6 16v pentru mai tarziu.
    Scuzeee..am vrut sa zic 2008

    Comment


    • #17
      Eu am Sandero, 1,6 mpi, 2011...in Bucuresti 8-9%, vara, consum...iarna 10-11% ca popa!
      Afara...6,2-8% in functie de greutate!
      Nu *dorm* la volan, merg la limita superioara a vitezei legale...
      Last edited by spik; 15 April 2017, 23:11.

      Comment


      • #18
        spik, mai pune la consumul in oras ptr 1.6MPI. Am condus 8 ani motorizarea aia pe un Logan I si in oras e gurmand (daca mai ai si A/C pornit). Nu-l faceti sa creada ca e super motor dpdv al consumului.

        Dar este o optiune buna daca se incadreaza in buget. Recomand si o remapare ptr un mic plus ce se simte atat la turatii joase cat si la 4000+.



        Sent from my iPhone using Tapatalk
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #19
          Originally posted by prometheus View Post
          1.5-2 ani vei avea din nou probleme cu scurgerile de ulei , pretentios cu uleiul(cu Elf face "spume" la busonul de umplere , o problema comuna la D4F) si la intervalul de schimb ,in general dupa aprox 100/150 k pica chiulasa ca de... multi tot mai cred in ce spune caietul de intretinere cu revizii la 20k(mare greseala pentru care pune botul), D4F NU se compara cu K7J sau K4m - repere in fiabilitate si cunoscute ca motoare foarte rezistente ce pot parcurge cu un singur schimb de ulei chiar si mai mult de 20k cat scrie cartea.
          .
          Unde ai vazut tu ulei schimbat la peste 20.000km ? De ce 1.4 ar merge peste 20mii si 1.2 sub 20mii cu un schimb de ulei ? Tu vezi ce vorbesti ?
          Am din 2010 1.2 si nu am avut nici o problema. Ii fac schimbul de ulei cu Castrol 5w40 odata pe an sau odata la 15.000km.
          Nu am nici cea mai mica problema, am vecini cu 1.2 si nu au probleme. Si fiind 16v merge mai frumos in turatii.
          Este cel mai economic motor de pe L1 (benzinar). Nu as lua 1.4mpi niciodata si nici 1.6mpi. Ori 1.2 ori 1.6 16v. Daca nici astea nu sunt fiabile... atunci ce sa zic de tsi-urile de la vw ?
          Pornirea la cald se rezolva prin soft, iar eu in 6 ani de vreo 3-4 ori nu mi-a pornit la cald la prima cheie. Asta sa fie cea mai mare problema.
          Cu plecarea din loc trebuie sa stii sa conduci sa simti masina, sau tot cu update de soft te mai ajuta un pic.

          Mergi pe 1.2 sau 1.6 16v.

          Originally posted by CeDeBe-L View Post
          Daca vrei sa iesi masina pentru carat la greu prin oras...1,6 8v (cuplu maxim obtinut la turatii mai mici).
          Lasa 1,6 16v pentru mai tarziu.

          La aceeasi turatie 1.6 16v are aproximativ acelasi cuplu, insa pe hartie este aratat doar cuplul maxim care se obtine mai sus.

          1.6 mpi are 127nm la 3000rpm.
          1.6 16v are 148nm la 3750rpm
          insa pe la 3000rpm, 1.6 16v are in jur de 145nm, deci trage mai bine si la 3000rpm fata de 1.6 mpi 8v, si are 135nm pe la 2500rpm.

          Last edited by ManGreek; 16 April 2017, 12:35. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Ai văzut un filtru de ulei la D4F ?
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              Dragii mei, (prometheus si nea grecu')polemica asta va priveste doar pe voi si nu are nicio legatura cu subiectul.
              Va rog...
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Originally posted by prometheus View Post
                Ai văzut un filtru de ulei la D4F ?
                Nu... doar le-am comandat si am pus mana pe el

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google