Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deci...el a iesit de pe banda lui de mers? Aici imi lasa senzatia ca nu..Banda lui de circulatie se continua pe banda opusa.
    Tare curios sunt ce spune un politist de chestia asta (nu avem pe aici nici un politist de la rutiera?).
    P.S. CIne are facebook...ia sa-l intrebe pe godina...

    Comment


    • #32
      Asta e de pus la perle. Cum se continua banda lui pe banda opusa? ori e a lui, ori e opusa?

      Comment


      • #33
        Pai hai sa-ti explic stimate domn, am intalnit foarte des situatia in care banda este trasata CLAR ca se muta pe directia opusa (inclusiv pe autostrada am intalnit situatia asta). Nu ca se termina, nu ca tu trebuie sa te muti...ci linii continue care duc spre pe banda opusa.
        Stimate domn...asa calasa perlele...

        Comment


        • #34
          Speta aceasta imi aduce aminte de o alta.
          Reala, care a avut drept urmari atat daune materiale cat, mai grav, victime...

          Cazul: Un sofer este la o intersectie si nu se asigura si din partea stanga, fiind sens unic acolo, el considera ca nu are voie sa circule nimic de acolo (sensul fiind dinspre el), isi continua traseul si apare bizonul, sofer de camion, care il spulbera...Asadar, circuland pe interzis.

          Obligatia principala era sa se asigure, avea stop. Din toate partile.
          Sanctiunile, in cazuri de genul sunt duale, specifice fiecarei contraventii: cel care ruleaza pe interzis ...se stie, cel care nu a acordat prioritate, la schimbarea directiei de mers...se stie...

          In filmuletul prezentat, intr-adevar...bizonul...avea obligatia sa circule in coloana, INSA si acel sofer care pleaca, avea obligatia sa se asigure la intrarea pe fluxul opus.

          In urma cu ani era sa o patesc urat: Primul la un astfel de semafor (breteaua in lucru era pe sensul meu, cea de rulaj pe partea opusa mie).
          Ma pun in miscare, impreuna cu alte cateva turisme. Dupa cateva secunde, ma intalnesc fix pe acelasi sens cu basculanta de patrujdatone! Fix in fata mea: claxoane, dadea din gura, flashuri....sa ma dau la o parte. Dobitoc! Unde??? In stanga sant de peste 1 m adancime, in dreapta...lucrari. Am reusit sa ma strecor pe un podet.
          A intrat pe rosu? Clar!!! Mare idiot!

          Ce am relatat mai sus a fost speta in instanta, sentinta emisa de judecator. Nu de militian.
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #35
            77sky bun...asta se stie...cand ai semnul cedeaza trecerea...ai cedeaza trecerea la tot. Deci esti obligat sa te asiguri...indiferent ca-i stop sau cedeaza trecerea.

            Comment


            • #36
              eu observ ca in afara de depasirea coloanei citroenul trece pe verde... deci probabil va iesi culpa comuna.

              Comment


              • #37
                Originally posted by bolovan View Post
                Pai hai sa-ti explic stimate domn, am intalnit foarte des situatia in care banda este trasata CLAR ca se muta pe directia opusa (inclusiv pe autostrada am intalnit situatia asta). Nu ca se termina, nu ca tu trebuie sa te muti...ci linii continue care duc spre pe banda opusa.
                Stimate domn...asa calasa perlele...
                Pe directia opusa, pe autostrada?
                ÃŽn acelasi sens de mers nu e "directie opusa".
                Din moment ce esti obligat s-o iei pe contrasens, ca asa te obliga drumul, circuli pe banda opusa care nu mai e banda ta (din moment ce e opusa , evident). Asa ca directia de mers continua pe banda opusa, deci schimbi banda. Adica tu te muti pe cealalta banda.

                Originally posted by sorin1983 View Post
                eu observ ca in afara de depasirea coloanei citroenul trece pe verde... deci probabil va iesi culpa comuna.
                Exact asta e si parerea mea, am zis mai sus ce vina ar putea avea fiecare.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by bolovan View Post
                  Pai hai sa-ti explic stimate domn, am intalnit foarte des situatia in care banda este trasata CLAR ca se muta pe directia opusa (inclusiv pe autostrada am intalnit situatia asta). Nu ca se termina, nu ca tu trebuie sa te muti...ci linii continue care duc spre pe banda opusa.
                  Stimate domn...asa calasa perlele...
                  Originally posted by Fanez View Post
                  Asta e de pus la perle. Cum se continua banda lui pe banda opusa? ori e a lui, ori e opusa?
                  Originally posted by bolovan View Post
                  Deci...el a iesit de pe banda lui de mers? Aici imi lasa senzatia ca nu..Banda lui de circulatie se continua pe banda opusa.
                  Tare curios sunt ce spune un politist de chestia asta (nu avem pe aici nici un politist de la rutiera?).
                  P.S. CIne are facebook...ia sa-l intrebe pe godina...
                  Domnu' inginer Bolovan, ti-am desenat ca sa intelegi si matale. Daca banda astuia cu Vectra se continua cum zici tu, banda alora din fata pe unde se continua? Ce zici matale acolo, cu benzile desenate cu galben, le gasesti pe autostrazi sau pe drumuri care permit sa treaca doua masini simultan. In cazul de fata nu se aplica.

                  Fanez, baga-l la perle.

                  Vinovatul moral al accidentului din clip este cel cu C4, care n-a schitat nicio eschiva din volan sau macar o frana mica. Un politist va spune ca este culpa comuna si cam are dreptate, pentru ca si ala cu Vectra doarme pe el.
                  Attached Files
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #39
                    De dimineata.

                    A pus la pamant un stalp de iluminat (deci impactul a fost cu ceva forta), dar coafura rezista la Dodge.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Imi plac persoanele inteligente.
                      Fanez...vezi sa nu uiti sa-ti adaugi posturile ca perle.
                      Vitriol...nu te supara pe mine...dar mistoul asta este o chestie tipic romaneasca. Faci misto...habar n-ai ce vorbesti...si nici macar decenta sa te interesezi n-ai (eu nu stiam...m-am interesat...am discutat asta dimineata cu un echipaj de politie la intrare in AR Au fost amabili si au raspuns). Iar conform vorbei...rade ciob de oala sparta. Hai sa va vad cum va puneti posturile voastre la perle.

                      Comment


                      • #41
                        Bai amice, cand vii la mine si imi spui ca habar n-am ce vorbesc, vii si cu niste argumente, nu cu povesti de pe Facebook, Godina si politistii de pe strada. Astept totusi sa-mi spui si ce ti-a zis sotia despre speta asta, asa cum ne-ai obisnuit pana acum. In discutia cu politistii cum foloseai punctele de suspensie ca sa te inteleaga si ei?

                        Expresia aia cu "rade ciob de oala sparta" o foloseam la gradinita. In clasa a 1-a deja mi se parea penibila si desueta.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #42
                          Nu suntem amici.
                          faza cu godina era o gluma...pentru ca tot se invata pe forumuri...locul de unde izvoraste inteligenta.

                          Si nu cu sotiam am vorbit (deh...n-are permis). Daca nu esti capabil sa te interesezi decat pe forumuri...selectia naturala sa-si spuna cuvantul. Am obosit de atata inteligenta in jurul meu.
                          P.S. Raspunsul a fost ceva de genul: Pentru ca circulatia in situatia asta este dirjata de semafor si nu se vad semne de drum ingustat etc. Nu se considera schimbare de directie. Prin urmare, la prima vedere cel cu opelul este nevinovat (dar nu avem filmarea mai lunga...sa vedem ce semne au fost acolo inainte de semafor). Dar...depinde si de politist...este foarte discutabila situatia...cu atat mai mult cu cat nu stim semnlele din zona. De exemplu, daca era drum ingustat, sau era un alt semn de circulatie care reglementa prioritatiile...atunci opelul se putea considera vinovat de producerea accidentului.
                          Dar nah...este mai usor sa stai pe forumuri...sa-ti dai cu parerea...si sa te crezi a tot stiutor...

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by bolovan View Post
                            P.S. Raspunsul a fost ceva de genul: Pentru ca circulatia in situatia asta este dirjata de semafor si nu se vad semne de drum ingustat etc. Nu se considera schimbare de directie. Prin urmare, la prima vedere cel cu opelul este nevinovat (dar nu avem filmarea mai lunga...sa vedem ce semne au fost acolo inainte de semafor). Dar...depinde si de politist...
                            Asta e concluzia si argumentul tau pentru care imi spui mie ca habar n-am ce vorbesc? Depinde?!

                            Originally posted by bolovan View Post
                            Am obosit de atata inteligenta in jurul meu.
                            Esti liber sa nu ne mai deranjezi. Prezenta pe forum nu este obligatorie, obligatoriu este sa respecti niste reguli de bun simt.

                            Formula de adresare "bai amice" nu am spus-o pentru ca am fi amici, doar ca, din bun simt, nu puteam sa-ti spun "bai habarnistule", asa cum ai facut tu.
                            Last edited by vitriol; 8 December 2016, 12:22.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #44
                              vitriol da...m-am ambalat si eu...scuze
                              Deci, bai amice, nu este concluzia mea...este concluzia celor doi politisti din masina cu radar (nu, nu le stiu numele...nici seria legitimatie...dar ma uit pe camera deseara si iti spun numarul masinii). Stii...de multe ori, chiar daca esti sigur pe o chestie...este bine totusi sa intrebi si altii mai de specialitate decat tine...

                              Comment


                              • #45
                                In cazul lucrarilor, semnalizarea si avizarea acesteia de catre politia rutiera cade in sarcina constructorului.
                                Teoretic, undeva in spate ar trebui sa existe instalat un indicator cu "Depasirea interziza"+ indicator "Lucrari", tocmai pentru ca acel semafor se afla la inaltime mica si de multe ori nu este vizbil de catre cei care vin din spate.

                                In cazul asta, berbecul cu masina alba ar fi clar vinovat.
                                Altfel, poate invoca faptul ca n-a vazut semaforul.
                                Ca a depasit ca bula, asta o putea face in orice conditii.
                                Cel cu Vectra de 500 de euro odata ce a modificat azimutul, avea obligatia sa se asigure, cu tot verdele din lume.
                                Daca venea unul din fata si se pupa cu el?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google