Informatii utile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la 1.6 16v intra 4.8litri de ulei in motor?

    sigpic

    Comment


    • #17
      4,3 L 1.5 dci la revizia de 10 mi
      sigpic

      Comment


      • #18
        @sonykel: 4,7 L fara schimbarea filtrului de ulei si 4,8 L cu schimbarea lui.
        @boris: Posibil sa intre 4,3 L, nivelul se ajusteaza dupa joja.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Un lucru ff interesant...am gasit azi pe site-ul Renault un document unde se spune ca perioada la care se face revizia la Logan cu motor diesel este de 20.000 km, fata de 10.000 km cum scrie in manualul masinii.



          Este posibil ca acest lucru sa se datoreze uleiului folosit, dar ma intreb de ce este aceasta diferenta?!!??? Banuiesc ca nu s-au gandit sa platim mai putin pe ulei, ca suntem mai saraci...si sa platim dublu revizia

          Comment


          • #20
            da asa e in afara se fac la 20de mii ptr benzina si la 30de mii ptr benzina.
            acum o sa zica cineva ca ne fura romanii pe fata , in primu rand acolo nu-i atata praf si traficu nu-i asa greoi

            sigpic

            Comment


            • #21
              Daca deocamdata in Bucuresti este mai mult praf decat in alte orase (desi in majoritatea oraselor din provincie nu este valabil), nu inseamna ca revizia (ma refer in special la schimbul de ulei) trebuie sa se faca mai des. Masina are un filtru de aer care are tocmai acest rol de protectie...in cel mai rau caz ar creste consumul de carburant, daca excesul de praf ar fi o asa de mare problema. Si aglomeratie exista si in strainatate berechet...oricum, daca circuli cu masina in regim urban, in manual se recomanda sa se faca schimbul la 5000km...

              Exista uleiuri de motor recomandate pentru a fi folosite 30.000 km chiar si pt motoare diesel si cred ca pot fi f bine folosite acestea...iar de exemplu Peugeot face reviziile la 20.000 km in Romania, deci clar alta este "problema".

              Parerea mea este ca o sa vedem peste ceva timp ca Dacia va beneficia de un "nou salt tehnologic" care va permite realizarea reviziei la 20.000km...desigur, in schimbul unui cost suplimentar pentru "noua" motorizare.

              Comment


              • #22
                omule in afara adica in alte tari se considera ca nu-i asa mult praf ca in romanica si daia se considera ca nu-i nevoie sa faci asa des revizili implicit schimbarea filtrului de aer...
                nu mai vreau sa ma arunc prea tare in subiect dar si daca erau revizile la 10mii era ok ptr uni daca ar fi la 50de mii ar fi perfect

                sigpic

                Comment


                • #23
                  Nu este atat de important pentru mine faptul ca revizia se face la 10.000 km si nu la 20.000km, atata timp cat acest lucru ar fi normal...dar dupa cum am aratat mai sus, in Franta revizia se face la 20mii km, iar la noi la 10mii...as vrea doar sa aflu care este motivul, atat. Si nu ala cu praful...am lucrat ani de zile afara (Praga si Munchen) si diferenta de "praf" nu are nici o relevanta.

                  Oricum, nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, am vrut doar sa ofer o informatie celor care poate nu o aveau. In privinta Logan-ului, eu sunt extrem de multumit de el si de calitatea lui. Cine vrea mai mult confort si performanta, are toata libertatea de alegere, insa in clasa lui Logan-ul nu are contracandidat.

                  Am scris si celor de la Pitesti, sa vad care este motivatia oficiala. Daca cineva nu se simte lezat de problema prezentata de mine, este liber sa nu o ia in seama. Dar eu cred ca daca noi nu cerem, nimeni nu o sa ne dea...si in continuare o sa platim cel mai scump pentru aceleasi lucruri, fata de cei din strainatate. La noi orice produs este mai scump decat afara si asta pentru ca suntem un neam care fura si isi dau in cap unul altuia. Asta e, din pacate...

                  Comment


                  • #24
                    Am mai zis si in alta parte pe forum chestia asta si mai zic si aici.
                    Durata intre revizii e mai mare in alte tari datorita faptului ca au alta clima (deci alte piese in componenta motorului si alt tip de ulei in motor, CV) si mai mult faptului ca au vrut sa se alinieze cu ceilalti producatori, care au toti revizia la 20.000 km. Costul reviziilor e mult mai mare decat la noi, deci tot acolo iesi, dar macar l noi o sa tina motoarele mai mult pentru ca se face schimbul de ulei si filtre mai repede.
                    Gata, aici incheiati off-topicul.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      saluta baieti pentru directie asistata e bun dextron 2 d sau imi recomadati altceva

                      Comment


                      • #26
                        Se pune ELF RENAULTMATIC D2.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          revizia la masina este de doua feluri:
                          -interval fix cum este la logan.
                          -interval extins unde masina merge cu un ulei longlife care merge intre 30-50 000 de kilometri.Acest interval a fost extins din considerente de protectia mediului si a micsora costurile de intretinere.Intervalul este dictat de computerul masini care are un senzor in baia de ulei care analizeaza permanent calitatea uleiului.
                          Criterii precum ca in romania e praf si alte chestii din astea sunt basme.Constructorul de masini face masina pentru mai multe zone geografice a fii utilizata.pentru zone de praf precum noi , turcia, grecia, etc sunt filtre cu carbon activ tocmai pentru o eficienta sporita.

                          Deci meseriasi de la service nu stiu cum ssa-ti ia bani mai repede,,,,

                          Comment


                          • #28
                            filtre cu carbon activ tocmai pentru o eficienta sporita -ai tu pe vw dar aici esti la logan si nu prea se potriveste ce spui tu

                            Comment


                            • #29
                              bai cristiane e carbon activ sau e carbune activ...

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                CĂRBÚNE, cărbuni, s.m. I. 1. Rocă combustibilă amorfă, de culoare gălbuie, brună până la neagră, friabilă, formată prin îmbogăţirea în carbon (în lipsa oxigenului din aer) a resturilor unor plante din epocile geologice şi folosită drept combustibil şi ca materie primă în industria chimică şi în metalurgie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google