Injectoare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bada sau rampa este in fata de unde ies cele 4 tevi de motorina aceeasi belea care o ai tu am avut o eu si erau 3 inj. stricate cica de la 2 in sus asa face se o[preste si in mers sa fii fericit ca ai mers atit si eu fac taxi in buc. si cind se oprea din mers iti dai seama ce se intimpla in spatele meu

    Comment


    • #32
      Da imi inchipui! Acum am cauta pe tot netul si nu gasesc niciunde 2 injectoare euro3 imi trebuie pana miine sa pot iesi din nou la asfalt :-)

      Cu magnetul eu m-am gindit sa-l arunc in rezervor si daca e pilitura sa o adune nu? Acolo in fata pe tevi nu cred ca o poate opri! Totusi e o presiune mare pe tevi intre pompa si injectoare.
      Last edited by Seba; 3 July 2008, 11:35.

      Comment


      • #33
        Originally posted by aditzu_hd06 View Post
        Da imi inchipui! Acum am cauta pe tot netul si nu gasesc niciunde 2 injectoare euro3 imi trebuie pana miine sa pot iesi din nou la asfalt :-)
        Incearca la claudiubpp aici pe forum

        Comment


        • #34
          Originally posted by aditzu_hd06
          Cu magnetul eu m-am gindit sa-l arunc in rezervor si daca e pilitura sa o adune nu? Acolo in fata pe tevi nu cred ca o poate opri! Totusi e o presiune mare pe tevi intre pompa si injectoare.
          nu conteaza presiunea conteaza debitul. Daca e debitul mai mare atunci magnetul nu va face fata sa tina pilitura acolo
          1.5 dc

          Comment


          • #35
            Eu zic sa nu va jucati cu sistemul de alimentare si sa nu puneti nici un magnet.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Vineri fac revizia la dieselul meu.. Exista vreo solutie ptr curatarea injectoarelor??? Credeti ca este necesar sa fac asa ceva?? Pot sa fac ceva anume ca sa le prelungesc viata??? Eu cumpar numai motorina efix de la rompetrol...

              Comment


              • #37
                Din ce se zice pe forum... E bine sa mergi mai turat din cand in cand. Si sa nu mergi cu cu rezervorul aproape gol
                1.5 dc

                Comment


                • #38
                  Mai turat a nu se intelege supa-turat, ca nici atunci nu e bine...
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Bluee, cati m ai cu masina? Eu la 20000km am bagat solutie de curatat injectoare si mi-a mers mai prost cu benzina din rezervor de la momentul repsectiv. Si-a revenit la primul plin cu benzina "curata".
                    eventula fa un test al injectoarelor, daca sunt ok, nu le mai fa nimic. Condu normal, nu supraturat, nu subturat, baga motorina numai de la statii calumea si foarte probabil nu o sa ai probleme.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Parerea mea: nu prea conteaza asa mult calitatea motorinei cat faptul ca sa fie curata si sa nu contina APA. Mizeria se aduna in filtru, dar daca cantitatea de apa aspirata din rezervor este mai mare decat volumul filtrului, apa va trece prin filtru!!! Si de acolo incep problemele...

                      Comment


                      • #41
                        Dar filtrul de motorina filtreaza si apa... Adica scoate apa din motorina?
                        1.5 dc

                        Comment


                        • #42
                          Filtrul de motorina nu filtreaza ci retine doar o anumita cantitate de apa. In mod normal exista apa in motorina datorita condensului ce apare in rezervoarele din statiile de carburanti. Acea cantitate nu este un pericol, deoarece este retinuta de filtrul de motorina. Si decantata in fartea inferioara a sa. Problema apare atunci cind cantitatea de apa este foarte mare. Trece der filtru si ajunge direct in pompa de inalta presiune. Oricum, in functie de cantitate, poate distruge tot sistemul de alimentare. Asa ca aveti grija. Eu folosesc numai combustibil de la statiile de carburanti conoscute, am cca 8500 Km, si motorul functioneaza perfect.
                          Sper ca senzorul din filtrul de motorina, sa-si faca treaba si sa detecteze eventualele infiltratii de apa.

                          Comment


                          • #43
                            Pai daca e asa cu filtru asta care retine apa si o depoziteaza undeva. De ce acel undeva nu are o scurgere sa zicem sub masina sau ceva de genu. Astfel apa din motorina sa fie eliminata.

                            e un indicator pe bord care are legatura cu filtrul de motorina. Acela cand se aprinde? Cand este apa sau cand se colmateaza filtrul? Ala la service cand am luat masina l-a prezentat ca si cum ar fi un fel de senjor de apa in motorina.
                            1.5 dc

                            Comment


                            • #44
                              Motorina in filtru nu se gaseste la presiunea atmosferica. Este le o presiune mai mare. De aceea nu se poate pune un orificiu pentru scurgerea apei. Este normal ca apa sa se depoziteze in partea inferioara, deoarece densitatea ei este 1. Motorina are densitatea parca 0.9, si deci ramane mai sus.
                              Este un indicator in bord care atunci cind detecteaza apa in filtri ( o cantitate suficient de mare si periculoasa) se aprinde. Sau cel putin sper si eu sa se aprinda cind este nevoie.

                              Comment


                              • #45
                                Se poate elimina manual...Se desface un surubel in partea de jos a filtrului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google