Injectoare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by bomb View Post
    verifica acel mic furtun de deasupra busonului de la rezervor sa nu fie infundat am patit-o se dezamorsa basica am verificat-o de la cap la coada si cand am amorsat-o cu busonul scos nu se mai dezamorsa ca avea pe unde sa traga aer
    nu este ,am verificat cum ai spus tu si furtunul mic si am amorsat-o cu busonul scos.tot se desamorseaza basica.mersi oricum

    Originally posted by EUGEN2008 View Post
    daca nu e cum spunea colegul de mai sus, ca se face vid in rezervor atunci inseaman ca-ti trebuie conducta respectiva de tur , cea cu para de amorsare , e dintr-o bucata din fata pana-n spate.
    cum as putea verifica conducta sa vad pe unde ar putea trage aer?
    Last edited by rokyy; 24 July 2010, 17:01. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #92
      am rezolvat ,era de la supapa de retur la injectoare (3buc),problema e alta ,cand am avut-o in service la ,,iatsa campina,, nenorocitii de acolo schimbat 3 injectoare ,au facut bani pe spatele meu . mecanicul care mi-a reparat-o mi-a zis destul de clar ca au fost schimbate trei dintre ele, coincidenta chiar cele care mi-au picat.tentatia la service e foarte mare.Asa ca aveti grija oameni buni mai ales cei din prahova nu mai duceti masina la IATSA,

      Comment


      • #93
        Originally posted by rokyy View Post
        am rezolvat ,era de la supapa de retur la injectoare (3buc),problema e alta ,cand am avut-o in service la ,,iatsa campina,, nenorocitii de acolo schimbat 3 injectoare ,au facut bani pe spatele meu . mecanicul care mi-a reparat-o mi-a zis destul de clar ca au fost schimbate trei dintre ele, coincidenta chiar cele care mi-au picat.tentatia la service e foarte mare.Asa ca aveti grija oameni buni mai ales cei din prahova nu mai duceti masina la IATSA,
        Pai trebuia sa te uiti ca pe supapa de retur este trecuta si data fabricatiei. Si iti dai seama imediat daca au fost schimbate sau nu.

        Comment


        • #94
          Am trecut si eu pe la un amic si mi-a facut rost de valve de cotrol cu 150 bucata momentan am 15k cu ele si nu s-au stricat.. sper sa ma tina in continuare

          vedeti ca se schimba foarte usor valvele de retur le poate face oricine cu cheile adecvate
          Last edited by culmesm; 23 November 2010, 16:41. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #95
            Originally posted by culmesm View Post
            Am trecut si eu pe la un amic si mi-a facut rost de valve de cotrol cu 150 bucata momentan am 15k cu ele si nu s-au stricat.. sper sa ma tina in continuare

            vedeti ca se schimba foarte usor valvele de retur le poate face oricine cu cheile adecvate
            Le poate schimba aproape oricine insa nu este recomandat , deoarece risti sa se blocheze supapa chiar daca este noua, ea se mai blocheaza cand aerisesti conductele si dai de alte belele.

            Comment


            • #96
              Salutare. Intrebare de incepator in ale mecanicii (sper sa nu ma judecati prea rau), daca apar probleme la injectoare din cauza piliturii de metal produsa de pompa de injectie (Delphi), nu se poate schimba pompa respectiva cu alta facuta de alt producator (de exemplu, Bosch)? Eu sunt posesor de dci si pe masina am pompa Delphi si ma gandesc sa schimb pompa acum decat 4 injectoare peste 1-2-3 ani. Asta daca se poate si daca este mai ieftina varianta asta. Daca am spus prostii, accept toate criticile si voi lua aminte.

              Comment


              • #97
                Originally posted by Dion View Post
                Salutare. Intrebare de incepator in ale mecanicii (sper sa nu ma judecati prea rau), daca apar probleme la injectoare din cauza piliturii de metal produsa de pompa de injectie (Delphi), nu se poate schimba pompa respectiva cu alta facuta de alt producator (de exemplu, Bosch)? Eu sunt posesor de dci si pe masina am pompa Delphi si ma gandesc sa schimb pompa acum decat 4 injectoare peste 1-2-3 ani. Asta daca se poate si daca este mai ieftina varianta asta. Daca am spus prostii, accept toate criticile si voi lua aminte.
                Din pacate nu merge decat delphi. Nu merge pentru ca are al sistem de prindere plus alte multe chestii care nu se leaga intre ele.Sa zicem daca prin absurd ai reusii costul ar depasii valoarea masinii si nu cred ca ar merita efortul asta.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by ady24 View Post
                  Din pacate nu merge decat delphi. Nu merge pentru ca are al sistem de prindere plus alte multe chestii care nu se leaga intre ele.Sa zicem daca prin absurd ai reusii costul ar depasii valoarea masinii si nu cred ca ar merita efortul asta.
                  Multam mult pentru raspuns. Banuiam eu ca nu se poate.

                  Comment


                  • #99
                    Am gasit valve de control cu 160 ron

                    Comment


                    • Salutare
                      Am si euo problema cu un Logan pick-up, 1.5 dci 85 CP: unul din baietii care mergeau cu ea i-a spart blocul din cauza turbosuflantei, am cumparat un motor fara anexe, si o trubosuflanta nou, am montat anexele de pe vechiul motor, inclusiv injectoarele, ar din pacate masina nu porneste. Are idee cineva cam ce ar fi de facut? este cumva necesara "re-scrierea" injectoarelor?(asta a fost parerea unuia dintre mecanici)

                      Comment


                      • Daca si injectoarele si ECU au fost luate de pe motorul spart nu trebuie scris nimic.
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • Asa s-a intamplat: anexele le-am luat de pe motorul spart, mai putin turbina pe care am cumparat-o noua

                          Comment


                          • ce ai economisit la motorina din galeata ani de zile poate bagi acuma pe injectoare plus ca iti sta masina in service si nu faci bani cu ea
                            parerea mea peco,piese bune si revizii la timp dupa care talpa,e suficient

                            Comment


                            • he;p!!! probleme injector 4 logan diesel

                              am probleme cu un injector, mai exact injectorul 4, nu pot sa-l scot, am inteles ca exista o presa anume cu care poti sa-l scoti, am dat cu spray, cu lichid de frana, cu detartrant...nimic...ajutati-ma daca puteti sa-mi oferiti o informatie unde pot sa ma duc sa rezolv problema...as prefera fara sa demontez garnitura...multumesc mult!

                              Comment


                              • Din pacate daca el nu iese nici dupa ce i s'a dat cu spray singura solutie ar ramane sa demontati chiuloasa si sa scoate injectorul, Sau mai pute'ti face in felul urmator: lasati motorul sa mearga mai mult timp sau eventual dupa un drum mai lung, incercati sa il da'ti afara cat timp motorul este incins. Daca nu merge nici asa atunci nu trebuie facut decat ce v'am scris mai sus, sa demontati chiuloasa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google