Injector Sau Culbutor? Logan 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injector Sau Culbutor? Logan 1.4

    Dragilor,

    Am o problema.....se aude la motor un cloncanit extrem de enervant.
    Simptomele sunt urmatoarele:

    - incepe dupa ce se incalzeste motorul (nu se aude la pornire)
    - uneori se aude, alteori nu se aude (sau nu il aud eu)
    - nu se aude decat la ralanti (sau nu il aud eu decat la ralanti)

    Alte informatii ptr o mai buna "diagnosticare":

    - culbutorii sunt reglati acum maxim 10.000 km la 10 admisie si 20 evacuare (deci teoretic poate un pic prea stransi)
    - uleiul este Mobil 5w40 si are 1000 km
    - benzina doar Efix 95 si uneori si 98
    - instalatie gpl are 2500 km
    - acelasi cloncanit si pe gpl si pe benzina
    - zgomotul vine din spatele motorului (gen de la injectoare....)

    Nu stiu de la ce poate fi.....eu suspectez injectoarele, dar face la fel si pe gpl....deci teoretic nu prea are cum....pentru ca ele la trecerea pe gpl, se opresc....dar asa facea si pana sa montez gpl-ul....

    Am postat si 2 filmulete.

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


    In primul filmulet se aude cel mai bine (recomand folosirea castilor - ptr cine vrea/are bunavointa)

    O zi buna!

  • #2
    Eu zic asa : ulei prost,pt ca:

    -la pornire e rece, sunt jocuri mici pe care reuseste sa le preia

    - cand se incalzeste se maresc jocurile, dar uleiul fiind prost nu lubrefiaza si se subtiaza in exces..

    -injector/culbutor dereglat nu este pt ca relantiul pare uniform....dar de tacanit poate sa tacane culbutor daca uleiu e prost, nu din cauza ca e dereglat

    Bine ai venit in club...asa facea si a mea demult dupa forje, cand se ducea dracu uleiu...vezi, acum intelegi poate de ce sunt pretentios cu uleiurile

    Eu zic sa schimbi petarda de 5w40 de la mobil cu ceva cu VI peste 180...
    Este posibil sa nu dispara, doar sa se atenueze...insa macar previi uzura

    Comment


    • #3
      nu te contrazic, doar ca facea la fel si cu vechiul ulei (Elf 10w40).
      Eu stiam ca daca cloncane un culbutor, acesta cloncane la rece.....ptr ca jocurile se diminueaza atunci cand motorul se incalzeste, piesele se dilata si implicit jocurile sunt mai mici....
      la mine cloncane fix la cald.....
      Mai mentionez faptul ca rar vede 5000 rpm.....in mod normal, schimb la 3000 si nu o alerg...
      Nu stiu ce sa mai cred.....cloncane la fel si cu 5w40 si cu 10w40.....
      Am mers in weekend cu Logan-ul lui tata socru' si iar m-am umplut de nervi....nu se aude nimic si are 160.000 km....si merge doar pe 10w40 de cand este noua...(Mobil Super 2000).....
      cele ph1 sunt oare mai bune? ca asta din 2004 se aude perfect, fostul meu logan din oct 2006 era euro 4 si tot asa, mergea impecabil, nu troncanea nimic....

      Parca la ph2 au facut rabat la tot....

      Comment


      • #4
        mai regleaza o data culbutorii. (mai stansi)
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          Presupun ca au fost reglati culbutorii ca lumea...adica stransi
          Daca ii strange mai mult, mare lucru nu o sa faca...e posibil sa diminueze un timp zgomotul si apoi re apare

          Eu zic sa te bucuri de ea si sai pui eventual un ulei sintetic ( nu petarde hidrocracate de 5-10w)...
          Ce auzi tu este deja un zgomot de uzura...nu te lasa in drum, va merge mult si bine; e posibil sa ai o bataie chiar in bolt la un piston si nu te apuci acum sa faci setul doar ca iti bate putin...

          Masina socrului e silentioasa pt ca precis nu a vazut mai mult de 3000rpm si in cazul asta poti sai pui si pacurina pe post de ulei..

          Punei ulei sintetic full daca vrei sa te bucuri de ea, mai ales ca la GPL ai temp mai ridicate de functionare si se resimte....si nu uita sa te bucuri de ea

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hirayama View Post
            Presupun ca au fost reglati culbutorii ca lumea...adica stransi
            cred ca a lasa-t gap-ul cam mare pt gpl. mai fa o incercare. e cel mai ieftin. doar unul nu e ok. de curiozitate. apoi schimbi uleiuri , etc
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #7
              Hirayama, sa fiu eu asa ghinionist? Bataie din cauza uzurii la 57.000 km? ((((
              O sa merg 2000 km cu uleiul asta si il schimb....
              Iar referitor la culbutori, in carte specifica 10 cu 25 sau 15 cu 30. Din ce mai citeam, pe gpl se recomanda 10 cu 30 ptr ca se strang mai repede pe evacuare. Deci ai mei sunt prea stransi.....
              Ma repet, face doar la cald........ma k...k in ea.....

              Cu AC-ul pornit, nu mai face....sau nu se mai aude
              Last edited by enc_edy; 16 August 2016, 14:22. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Cu AC nu se mai aude...dar face..

                La cald e zgomot de joc...are un joc pe undeva, ca e bolt sau culbutor sau altceva, daca merge bine, nuti mananca ulei..laso in pace...

                kilometrii nau dea face...daca e joc si se aude...tu cum numesti asta?

                Culbutorii regleazai cum vrei...si ca la carte si in stil GPl...

                Repet...mai important e ce faci de acum inainte, asta e low costul, mai bate insa ulei nuti va manca..stai calm ca bate si la altele de 30000 euro in 35 000 km si haleste si ulei..din experienta proprie..

                Deci Eduard...bucura-te de ea! Si dai chestii de calitate

                Comment


                • #9
                  Ms frumos ptr incurajari. O las in pace....

                  Comment


                  • #10
                    Auzi...cum zicea colegul de mai sus...banuiesc ca reglajul alora a fost ca lumea nu?...adica a asteptat ss se raceasca motorul...etc etc...eu il las o noapte..

                    Comment


                    • #11
                      Ulei nu consuma....
                      Reglajul s a facut cu motorul rece (,peste noapte)

                      Am uitat sa specific ca am fost acum 4-5 zile la RAR Voluntari ptr omolagare gpl si mi s-au luat noxele atat pe gpl cat si pe benzina. Am primit omologare, nimeni nu a zis nimic (zgomotul era acolo)....
                      Teoretic daca erau pb la culbutori, mai ieseau noxele?
                      Last edited by enc_edy; 16 August 2016, 17:01. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        da, ieseau noxele. doar daca reglajul e extrem de prost poti avea probleme la gaze.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Buna! Sunetul seamana cu cel facut de rampa de injectoare GPL. Defapt injectoarele GPL fac asa. Asa face si la mine. Am rampa Valtek tip 30.
                          Arunca o privire si la filmuletul acesta- https://www.youtube.com/watch?v=gCybrMyni2M

                          Comment


                          • #14
                            Nu este de la injectia GPL, omul scrie clar ca facea si inainte de a pune GPL..si face si acum pana sa comute- vezi ce scrie

                            Frecvent rampele gpl fac asa, aici ai multa dreptate...

                            Din fericire pt colegul, nu cred sa fie ceva ff grav....poate revine cu updates

                            Comment


                            • #15
                              Este zgomotul clasic de culbutor. Daca face asa si pe benzina si pe gpl nu este din injector fiindca benzina si gpl-ul au injectoare separate. E logic. Am avut si eu un logan 1.4 pe gpl si cand se auzea la fel era din culbutori. Nu i-am schimbat niciodata nici un injector nici la benzina si nici la gpl. La mine se aude si la Megane 1.6 16v la relanti si nu ii dau importanta. Cand este injectorul defect se simt smucituri foarte mari in toate regimurile de turatie si merge in trei.Am patit-o la 16v. Sfatul meu este sa o lasi in pace si sa-i faci multi km ca doar de-asta cred ca ti-ai pus gpl.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google