Inlocuire Lichid De Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nu neaparat 1L , eu am luat 75ml si m`ia mai si ramas umpic.
    pot sa zic ca am facut vreo 4-5 aerisiri , am zis sa fie bine.

    Comment


    • #32
      La cele cu ABS e vreo smecherie in plus la golire prin aerisire fiecare roata, sau se face identic si la fel ca la cele fara ABS?

      Comment


      • #33
        cineva spunea in pagina 1 ca se face la fel si la cele cu ABS si la cele fara ABS..

        Comment


        • #34
          Am luat din Real 2 sticle de 500 ml de lichid de frana ELF DOT 4, la pret de 15 lei sticla,sper sa fie ok!
          Acum astept sa ajung pe la mecanic sa-l inlocuiasca.
          sigpic

          Comment


          • #35
            ELF sau FERODO , ce spuneti ?

            Comment


            • #36
              Am vazut la cineva o smecherie de smecherie...
              Care a-ti umblat la frane la etrieri sigur a-ti vazut ca acel aerisitor este de fapt ca un STIUT ,,Pe acel stiut introduceti un furtunas de acvariu mai lung si in felul asta recuperati lichidul intr-un recipient si nici nu va mai murdariti atat voi cat si locul respectiv de la fiecare roata.

              Tot prin aceasta metoda mai vedeti si daca mai aveti sau nu aer pe instalatie iar pt treaba asta trebuie sa fie furtunul transparent ca sa vedeti bulele de aer cand ies.
              Cand nu mai ies deloc atunci sunteti sigur ca totul e ok..
              Sper ca m-am facut inteles si ca a-ti inteles procedura!

              Comment


              • #37
                La cat timp trebuie schimbat obligatoriu lichidul de frana?....eu am masina de 5 ani si am frane bune dar nu stiu daca sa-l schimb sau nu?

                Comment


                • #38
                  chestia..nu e ca recuperezi lichidul. furtunul acela de care zici e bine sa fie pus..pentru ca lichidul de frana e coroziv..cade pe jeanta...etc... asa ar trebui procedat in service..cel putin
                  sandero 1.4 owner

                  Comment


                  • #39
                    Salutare tuturor, saptamana asta trebuie sa ajung la service sa schimb si eu lichidul de frana caci am trei ani si o sa-mi fie de folos informatiile care le-am gasit aici.
                    sigpic___________

                    Comment


                    • #40
                      Sa ne spui si noua cum a decurs operatiunea.

                      Comment


                      • #41
                        Probabil ca a mers bine,Asa se intimpla cind e bine,majoritatea nu mai vin si cu impresii.Treaba tine mai mult de siguranta,de pastrarea sistemului de frinare in cit mai bune conditii.Si eu umblu cu bidonul de ulei in spate dar nu am apucat sa il schimb.Acum cred ca astept vara.
                        sigpicPasionat de MCV si natura

                        Comment


                        • #42
                          intrebare: daca scot lichidul vechi din borcan cu o seringa, astfel incat sa nu prinda aer in pompa sau pe conducte (las in borcan o pelicula de lichid din cel vechi) si pun peste el lichidul nou fara sa mai aerisesc este vreo problema?

                          Comment


                          • #43
                            Esential este sa aeristesti conductele ce duc la Roti . Aerisite se simte mult mai bine Frana...

                            Comment


                            • #44
                              @cioby cand te doare burta tu iei pastile pentru cap? Exact acelasi lucru il faci prin procedeul pe care l-ai enuntat.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by cioby View Post
                                intrebare: daca scot lichidul vechi din borcan cu o seringa, astfel incat sa nu prinda aer in pompa sau pe conducte (las in borcan o pelicula de lichid din cel vechi) si pun peste el lichidul nou fara sa mai aerisesc este vreo problema?
                                Problema e ca faci o frectie la un picior de lemn. Lichidul de frana se inlocuieste complet din instalatie. Acest lichid e higroscopic (retine umiditatea din aer) si in timp va deveni compresibil, adica nu va mai transmite forta in mod adecvat si la o franare mai violenta sau intensa o sa te trezesti ca frana nu mai are eficacitate.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google