Interfata ELM327 Pentru Logan2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Titlul topicului e Interfata ELM327 Pentru Logan2 aka L52 sau generic X52 - model ce dispune de CAN.

    X90 nu are CAN, și dacă are e parțial doar injecția pe dCi și unele K4M

    Apropo de temperatură ulei, înainte de pornire, la TCe:
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #32
      CAN la logan e posibil sa fie pe unele motoare DCI si alea cred ca sunt pe ceva PH2, desi nu am cautat prea mult, pana acum nu vazut vreunul.
      In rest e ca si la Duster ph1, doar injectia diesel si probabil K4M euro5 are CAN si ETC(4x4), care pe logan lipseste.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #33
        Originally posted by dsign View Post
        Pt mers tare nu conteaza chiar asa mult temperatura apei. Daca vrei sa-i dai talpa, temperatura uleiului este cea mai importanta. Uleiul se incalzeste mai greu decat apa.
        eee... e cat de cat apropiata, nu e mare diferenta. Niciodata nu o sa fie apa la 90 de grade si uleiul la 30.
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • #34
          Pentru presiunea uleiului exista senzor sa poata fi citit de interfata? am gresit exprimarea, sa citessca datele din ECU presiune ulei. Eu cam asta as dori de la o astfel de interfata: temp lichid racire, presiune ulei, tens inst electrica, cat mai multe coduri eroare, tens sonde oxigen..... Restul las pe seama reprez, service-ului.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #35
            nu cred ca exista de presiune ulei, exista doar de temperatura ulei si apa
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • #36
              Desi nu am logan 2, astazi mi-a venit jucaria, ocazie cu care am butonat pe la masina cca 30 min. Asa cum zicea si Oti, temp. "apei", presiunea de ulei si voltajul bateriei, erau cele mai ok pt mine sa le vad (sechele de la vechile dacii). Din toate cele 3 enumerate, doar temp. la apa o am ceilalti 2 parametri nu ii vede/citeste.
              In schimb pot sa vad:
              -consumul instant (nu am in CB)
              -consum litri/ora
              -puterea in KW
              -incarcare pe motor % (load)
              -deschiderea clapetei de acceleratie % - sau ceva de genul
              -boost (dar cred ca aceasta info. este mai mult pt diesel), nu stiu exact ce indica.
              Mai sunt si alte info pe care le ofera.
              Erori nu mi-a gasit nici una (asta e de bine).
              In tot acest timp dispozitivul nu s-a incalzit.
              ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

              Comment


              • #37
                Originally posted by Oti View Post
                Pentru presiunea uleiului exista senzor sa poata fi citit de interfata? am gresit exprimarea, sa citessca datele din ECU presiune ulei.
                ...
                Ei uite asta nu se poate, n-are senzor masurare pres ulei, si daca temp ulei o " face din socoteli procesoru ecu ", presiunea nu mai are cu cine s-o aproximeze, nu stie saracu procesor ce e aia ... nu exista info de pres ulei pe nici un tester daca nu e sonda, nici ala mare ^ nu cere ...

                Comment


                • #38
                  ,,ala mare,, sau ,,ala destept,, la care te referi ma rog...

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • #39
                    Pun un film cu utilizarea interfetei in timpul unei porniri la temperatura de - 11grade. De urmarit:
                    - min 6.55 cand interfata si Torque a facut ceva figuri, sunt rare dar aceleasi figuri le-a facut si cu OBD Car Doctor, uneori si cu beep-uri.
                    - min 8.53 pana la 10.18 , porniri si opriri, dintre care una ratata, motorul era cald.

                    https://www.youtube.com/watch?v=gXXi...ature=youtu.be
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #40
                      Sa inteleg ca ai probleme cu pornirea motorului la cald?

                      Comment


                      • #41
                        F. rare, 2-3 pe an, este ceva aleator, are legatura cu pozitia clapetei, a explicat prometheus, ECU nu mai stie cum sa o "aseze" pe pozitie pt pornire. Rezolvarea cred ca este sa rotesti cheia de 1-2x din pozit stationare si contact accesorii, fara sa pornesti mot, astfel clapeta se roteste de mai multe ori si se aseaza singura pe pozitie. Cam asa face:

                        https://www.youtube.com/watch?v=g35f7oVfL44
                        Last edited by Oti; 4 January 2016, 13:04.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • #42
                          Eu folosesc așa ceva și sunt mulțumit mai ales ca nu am computer de bord uploadfromtaptalk1452186932465.jpeg

                          Comment


                          • #43
                            razvan1980 de unde ai achizitionat jucaria?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by razvan1980 View Post
                              ... ca nu am computer de bord
                              Mai ieftin schimbai tabloul de bord cu unul cu CB, nu crezi ?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by raducu38rar View Post
                                razvan1980 de unde ai achizitionat jucaria?
                                Am achizitionat-o de pe un site chinezesc parcă chinavasion

                                Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk

                                Originally posted by bogdan_cr View Post
                                Mai ieftin schimbai tabloul de bord cu unul cu CB, nu crezi ?
                                Când l-am achiziționat nu știam ca se poate monta cb pe variantă acces plus ca pierdeam și garanția iar interfață obd îmi oferă mai multe informații decât cb-ul clasic

                                Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk
                                Last edited by razvan1980; 8 January 2016, 22:22. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google