Interfata ELM327 Pentru Logan2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pate sa îmi spună cineva ce poate face aceasta diagnoza si dacă se merita cumpărată .��

    Comment


    • #62
      Încurci borcanele.

      Ce ai găsit tu are 2 componente hardware și software.

      hardware = interfața lor sau oricare alta compatibilă elm327
      software = versiunea free merge pe orice(obd generic), și poți testa funcționarea apoi cumperi modulul aferent Dacia.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #63
        Originally posted by t0rquemada View Post
        Titlul topicului e destul de clar, ELM nu CLiP, nu DDT+derelek.
        da ELM(STN11xx)+DDT

        vă rugăm să apăsați aici cu baza de date din ianuarie 2016
        Last edited by eastcowboy; 8 May 2016, 08:08.

        Comment


        • #64
          So you say but ELM327 is very cheap(that is the purpose of this topic)
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #65
            Resurscitez un pic threadul. Pun cateva poze cu indicatia OBD Car Doctor si interfata ELM327 in urmatoarele conditii:
            - turatie relanti, motor rece, 24 ore pauza dupa un drum de 500km.
            - viteze folosite la drum: legale in localitati, 110-130km/h autostrada si europene, in jud Tulcea la urcare am folosit turatii de pana, in jur de 4000rot/min, treapta a 4-a.
            Observ ca motorul merge mult mai rotund, fara variatii la turatia de relanti la pornire, cat este rece motorul. Obisnuit cu drumuri scurte, in medie de 10-20km, cu viteze mici 60-90km/h pe parcursul unui an, motorul s-a curatat, si-a dat drumul, cum se spune, dupa un cross de 500km.
            Attached Files
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #66
              Interfata ELM327 cu Torque Lite functioneaza pe Logan II sCe 1.0 ? Stie careva ?

              Comment


              • #67
                ELM327 cu aplicatia Torque functioneaza pe orice masina care are obd2, numai ca poti accesa doar informatii generice, nu ai nimic avansat. Poti citi codurile de eroare care sunt de forma P000 si poti sterge erorile stocate temporar in ecu. Poti vedea combustibilul consumat, cat mai ai in rezervor, viteza maxima atinsa, turatiile maxime atinse etc. Poti face ca un triplog cu aplicatia. Dar multe depind de masina si de senzorii ei.

                Comment


                • #68
                  Da, la mine functioneaza .
                  Am Logan2 an 2015 e drept ca am motor 1.2 insa functioneaza.
                  La diagnoza arata si multe balarii. Asa ca sa iti arate o temperatura, viteza, turatie , voltaj si chiar un cod de eroare e bun.
                  Sterge si codul de eroare . Insa la tensiuni sonda lambda 1 sau 2 de exemplu arata enormitati.

                  Pentru ca nu mai pot modifica postul anterior :
                  Poti incerca si aplicatia ,,MotorData OBD" din google play.
                  Este destul de intuitiva de folosit , se conecteaza rapid la interfata elm.
                  E buna de diagnoza si face si scanare continua in ,,data stream"
                  Last edited by dorind; 11 January 2018, 15:45. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #69
                    Multumesc amandurora pentru raspunsuri. De asta am specificat pentru sCe 1.0, ca voiam sa mai intreb ce parametrii pot citi in plus fata de cei care mi-i spune computerul de bord.

                    De exemplu, la modelu' meu CB nu imi spune nimic despre voltajul bateriei, presiune ulei, temperatura ulei si temperatura apa. De fapt, strict pentru acesti patru parametrii ma interesa un ELM327, de altfel daca apar erori sau alte minuni, direct in reprezentanta ma duc cu ea.

                    Comment


                    • #70
                      Daca vor aparea ,,erori sau alte minuni" o sa ai un pom de craciun in bord incepand cu check engine (butoiasul) si continuand cu ,,electrocardiograma".
                      Stai linistit ca nu te iarta si nu ti le ascunde !

                      Comment


                      • #71
                        Pai asta zic, ca nu ma intereseaza sa ascund nimic, e inca in garantie masina nu ma apuc eu de umblat printre softuri de rasare vreo problema, ma duc la reprezentanta.

                        Voiam, de fapt, doar sa stiu daca in cazul unui sCe, cu interfata ELM327 pot citi voltajul, temp&pres ulei si temp apa.

                        Comment


                        • #72
                          Citeste si erorile astfel ca o sa cam sti despre ce e vorba in cazul in care te vei duce la reprezentanta pentru necazuri de genul acesta.

                          Comment


                          • #73
                            Dar poate strica ceva? Evident ca ma refer la chinezariile astea ieftine. Pe mine ma intereseaza temperatura apei.

                            Comment


                            • #74
                              Daca vei instala aplicatia Torque pe telefon vei vedea ca are o avertizare asupra dispozitivelor ieftine care pot ingreuna comunicarea dintre dispozitv, ecu si telefon.
                              Cel putin avea, am intrat acum pe alicatie si nu am mai gasit-o, in schimb au aparut unele setari noi. poti bifa o optine care incetineste viteza cu care este preluata informatia de la ecu evitandu-se blocarile.

                              Comment


                              • #75
                                Sper ca raspunsul nu e ptr mine ptr ca nu am înțeles nimic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google