Intra Greu In Viteze La Rece

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intra Greu In Viteze La Rece

    De cand a venit timpul rece a inceput sa imi intre greu in viteze. Primele 10 min pana se incalzeste unpic. Apoi merge foarte bine. Nu caraie nu nimic- pur si simplu nu intra in viteze mai ales in a I-a si a II-a. Ce sar putea face. Adica se paote schimba ceva, regla ceva sa mearga ok. Mai ales in a I-a intra ff greu-

    cand e motorul oprit si rece intra fara probleme. Cand e motorul pornit si rece intra foarte greu. Dupa ce se incalzeste merge foarte bine.
    1.5 dc

  • #2
    Originally posted by mae View Post
    De cand a venit timpul rece a inceput sa imi intre greu in viteze. Primele 10 min pana se incalzeste unpic. Apoi merge foarte bine. Nu caraie nu nimic- pur si simplu nu intra in viteze mai ales in a I-a si a II-a. Ce sar putea face. Adica se paote schimba ceva, regla ceva sa mearga ok. Mai ales in a I-a intra ff greu-

    cand e motorul oprit si rece intra fara probleme. Cand e motorul pornit si rece intra foarte greu. Dupa ce se incalzeste merge foarte bine.
    tine-o la garaj.

    bafta

    Comment


    • #3
      Si la mine e la fel si presupun ca la majoritatea loganistilor e asa.

      Comment


      • #4
        Iarna cam asa este, dupa ce se incalzeste uleiul in cutie merge fara probleme.....
        sigpicRenault megane 2 1.6 16V si Opel Bertone 2.2 16V

        Comment


        • #5
          Sa o tii 5 min sa se incalzeasca e mult. In manual scrie CLAR ca masina se incalzeste in mers si nu la relanti. 30 sec - 1 min e mai mult decat suficient.

          Iar in legatura cu motivele , anca are dreptare!
          Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

          Comment


          • #6
            Problema asta o aveam la dacia veche (2001 1310) dar astia nu au reusit sa remedieze problema nici pana acum?

            nasol asa- la iarna ce fac. O pornesc si ma mai duc sa dorm un pic si revin mai tarziu cand pot sa plec cu ea ???
            1.5 dc

            Comment


            • #7
              Sunt de acord cu @usurelu_okok e mult 5 minute si yo stiam ca masina trebuie sa se incalzeasca in mers

              Comment


              • #8
                Si se stie ca dieselurile se incalzesc mult mai greu decat benzinarele....Si nu se da spritz la diesel.Cea mai buna metoda de a incalzi motorul este aceea de a merge nu de a sta in parcare cu ea sa se incalzeasca.Nu trebuie turata tare cat e rece motorul,ci mers normal.
                Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                Comment


                • #9
                  Aici e vorba de alt subiect, nu incalzitul motorului
                  Ca sa nu mai persiste "problema" intratului greu in viteze, bagati un ulei foarte bun in cutia de viteze cu un indice de vascozitate la rece scazut!Am testat la alta masina pentru cutia de viteze Motul si intradevar se simt clar imbunatatiri pe timp geros.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Red_Alin View Post
                    Si la mine e la fel si presupun ca la majoritatea loganistilor e asa.
                    Nu numai la Logan. Si alte masini fac la fel.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #11
                      Dap!

                      Imi place la nebunie cand mai apare inca un topic "duplicat",,,precum cel prezent pe langa cel dedicat

                      In loc sa centralizam informatiile intr-un singur loc, noi le disipam
                      Tot ce s-a scris mai sus putea foarte bine sa fie asezat in topicul mai vechi
                      P.S. Pot sa deschid si eu inca unul pe sectiunea DCi la 70 CP?
                      Last edited by 77sky; 18 November 2008, 15:25.
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #12
                        Se pare ca asa face toate

                        Comment


                        • #13
                          Cauza e uleiul Elf din CV, care se ingroasa rau la temperaturi scazute, testat de mine.
                          Aici se inchide.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google