Intrebare Despre Luminile De Zi De Pe Noul Logan!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ba da T20 = W21/5w iar T10 = W5W

    Lumină caldă în ce sens? Nu o să găsești led care să semene cu becu' stoc la intensitate...ale mele sunt calde aș zice, alb natural iți trimit link dacă vrei.
    Last edited by Alex.S; 7 September 2015, 20:56.

    Comment


    • #77
      @Alex.S - in garaj se vede bine, flama albastruie (parca este Xenon), la lumina zilei (cu soarele in camera foto sau la pranz) poti sa faci o poza? vreau sa stiu daca merita investitia. Parca lumina galbena este mai vizibila. Baga si un link, ca este voie.
      Last edited by Oti; 7 September 2015, 21:05.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • #78
        Se vede așa in garaj din cauză că era beznă iar telefonu' nu se descurcă foarte bine la intuneric.
        Altă poză la lumină n-am, mai fac și mâine dacă vrei că acum n-are rost, o să iasă tot ca xenon-u'
        Attached Files
        Last edited by Alex.S; 7 September 2015, 21:09.

        Comment


        • #79
          Tu nu înțelegi un lucru:
          Legal luminile DRL trebuie să aibă o anumită intensitate/putere(21w) și nu au voie să fie aprinse dacă aprinzi poziții/fază scurtă/fază lungă.

          Legal Luminile de poziție trebuie să aibă, la fel, o anumită intensitate/putere(5w).

          Tu cu 21w pe poziții(care nu se sting la aprinderea fazelor) unde te încadrezi?

          Recomand citirea RNTR2 și RNTR1, înainte de alte comentarii.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #80
            Da , in ultima poza se vede mult mai bine la lumina ambientala (dezavantajele), cred ca daca erau cu tenta galbena se vad mai bine. Nu mai stiu cine a pus o poza cu DRL-uri galbene, se vedeau ca lumea, probleme cu legea. Eu vreau sa fac o modificare cu un driver pt LED-uri sa variez intensit luminoasa. Daca nu gasesc cu tenta galbena (vreau sa imit lampile stock) o sa fiu nevoit sa le fabric eu din lampile LED din comert.
            Last edited by Oti; 7 September 2015, 21:18.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #81
              Asta știu, nu la asta m-am referit, ai spus că nu ai voie să le scoți, am testat inainte, nu se vede diferență (nici noaptea) asta bineînțeles dacă ai și becurile schimbate (să fie albe, nu galbene, nu zic ce am să nu ziceți că fac reclamă)

              Oti, când spui galbene te referi la galben intens nu? Aproape spre portocaliu?
              Last edited by Alex.S; 7 September 2015, 21:21. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                Cand spun tenta gabuie m-a refer la lumina calda, cum sunt lampile stoc, cand spun galbene m-a refer la lumina gabena cum este cea de la semnalizare, a pus cineva o poza pe forum (cred ca Stoicanu - ceva cu DRL - SUA, nu mai tin minte, oricum ilegal la noi) un Logan cu DRL galbene.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #83
                  Da, știu ce zici, sunt frumoase dar cu alea chiar o să ai probleme, nush cât de bine se potrivesc la Logan, părerea mea e că arată bine pe mașini cu pozițiile în exterior, gen Honda Civic
                  O să caut Loganu' de care zici să văd cum arată

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Alex.S View Post
                    Bunule domn, dacă știai chestiile astea de atâția ani de ce nu ai spus, am văzut întrebări de genu' cum să scap de luminile de zi fără să rămân fără bec și eu exact asta am făcut și am zis să explic ce am făcut....
                    Și nu te interesează din ce categorie face parte cineva, dacă vrea să schimbe ceva treaba lui, poți să-l ajuți dacă știi.....și nu-mi zi tu mie că nu e legal, dacă nu aveai DRL ce faceai, dacă nu aveai ABS ce dezactivai?
                    Și nu ce faci tu e bine și ce face altu' e greșit sau invers...
                    Atata timp cat masina ta e echipata cu DRL din fabrica si e produsa dupa 2012 (atunci a devenit obligatoriu) e obligatoriu sa fie functional. Daca nu il ai activ o sa ai probleme la ITP si ca un bonus pentru modificari ai pierdut garantia pe partea electrica.

                    Comment


                    • #85
                      E greu să le pui la loc pe cele stoc pentru ITP ? Sau când mergi la service pentru garanție? Nu am făcut modificări la mașină, doar la bec.
                      Last edited by Alex.S; 7 September 2015, 23:07.

                      Comment


                      • #86
                        Asta inseamna ca nu esti in legalitate si ajungem la discutia de mai sus. Ok, fentezi ITP si pe baietii de la revizie, dar daca te prinde un control RAR iti i-au aia pana si chilotii.
                        Treaba ta...

                        Comment


                        • #87
                          Treaba lui dar ceilalți participanți la trafic ce vină au?

                          El nu înțelege că poate pune becuri led pe DRL/poziții dar acestea trebuie să respecte configurația originală - avem cel puțin un coleg de forum cu becoleduri dar puse cu cap.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #88
                            Intradevăr dacă te prinde RAR-u' n-ai ce face, t0rquemada am mai spus odată că le-am testat: am pus un prieten să se intersecteze cu mine, nu incomodează cu nimic (și asta noaptea) nu sunt LED-uri pe fază scurtă (nici alea nu incomodează) sau xenoane...
                            Last edited by Alex.S; 7 September 2015, 23:59.

                            Comment


                            • #89
                              Pentru testare ai folosit un luxmetru verificat metrologic, nu ? (absolut întâmplător am așa ceva, cu verificarea la zi)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #90
                                Eu îți zic că nu te deranjează și tu mă iei cu luxmetru... Am verificat pentru a nu cauza neplăceri celorlalți participanți la trafic, nu pentru o inspecție sau un control....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google