Intrebare Logan Disel Cum Se Numeste Aceasta Piesa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare Logan Disel Cum Se Numeste Aceasta Piesa

    Salutare am is eu o rugaminte spunetimi si mie cum se numeste piesa din poza deoarece trb sa schimb garnitura ca pik un pik de ulei pacolo
    Attached Files

  • #2
    Pompa de vacuum.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      Pune niste mastic rezistent la ulei si n-o sa mai ai probleme. Bafta

      Comment


      • #4
        intrebare

        Originally posted by Fyrestarter View Post
        Pune niste mastic rezistent la ulei si n-o sa mai ai probleme. Bafta
        unde s apun mastic in juru ei sau sa o desfac si sa pun in interior in loc de garnitura?

        Comment


        • #5
          Sunt 2 suruburi pe care le desfaci si pui in loc de garnitura mastic. Daca mai ai garnitura veche, o poti pune si pe aia dar dupa ce o dai cu mastic pe ambele parti. Nu pune mult. Doar pu0•0in. Ai grija sa nu intorci piesa cu gaura in jos ca iti pot cadea roata dintata si opritorul ei si poate nu le mai sti pune la loc. Bafta

          De fapt in interior e o roata canelata. Sau cum sa-i spun. O sa vezi.

          De fapt in interior e o roata canelata. Sau cum sa-i spun. O sa vezi.
          Last edited by Fyrestarter; 10 March 2012, 21:34. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            re

            Originally posted by Fyrestarter View Post
            Sunt 2 suruburi pe care le desfaci si pui in loc de garnitura mastic. Daca mai ai garnitura veche, o poti pune si pe aia dar dupa ce o dai cu mastic pe ambele parti. Nu pune mult. Doar pu0•0in. Ai grija sa nu intorci piesa cu gaura in jos ca iti pot cadea roata dintata si opritorul ei si poate nu le mai sti pune la loc. Bafta

            De fapt in interior e o roata canelata. Sau cum sa-i spun. O sa vezi.

            De fapt in interior e o roata canelata. Sau cum sa-i spun. O sa vezi.
            ok mersi o sa incerk mi-a zis cienva ca ar fi bun si un silicon rezistent la temperatura e bun? si as mai avea o intrebare. in stanga pompe de vacuum la 2 cm e un furtunel verzui care duce spre cutie mi se pare ca fix pe cutie duce ala pentru ce e?

            Comment


            • #7
              Cred ca te referi la aerisitorul cutiei de viteze. Pune silicon dar vezi sa fie rezistent la ulei.
              Last edited by Fyrestarter; 11 March 2012, 08:36.

              Comment


              • #8
                Piesa indicata in foto e pompa de vacuum.Supapa de la cutie e putin mai in stanga(plasticul ala alb)
                ubi concordia ibi victoria

                Comment


                • #9
                  salut cred ca am gresit cand am zis pe unde curge ulei si mi-am dat seama acum cand ai zis ca sutn doar 2 suruburi si mi-a mai zis cienva tot de 2 si mamuitat la masina si sunt 4 asta pentru ca eu am gasit ulei exact la capacu ala rotund cred ca din capatul pompei de vacuum si cred ca pe acolo pik cand e cald motoru ca am pus mana sub el si avea ulei ieri pe el asta desi lam sters inainte de a pleca de acasa. acolo are vro garnitura ceva de pica? Exact pe capau ala pe care scrie Pireburg la ala ma refer .

                  Originally posted by Nan Bogdan View Post
                  salut cred ca am gresit cand am zis pe unde curge ulei si mi-am dat seama acum cand ai zis ca sutn doar 2 suruburi si mi-a mai zis cienva tot de 2 si mamuitat la masina si sunt 4 asta pentru ca eu am gasit ulei exact la capacu ala rotund cred ca din capatul pompei de vacuum si cred ca pe acolo pik cand e cald motoru ca am pus mana sub el si avea ulei ieri pe el asta desi lam sters inainte de a pleca de acasa. acolo are vro garnitura ceva de pica? Exact pe capau ala pe care scrie Pireburg la ala ma refer .
                  Sau e posibil sa curga de la garnitura de la pompa si sa se prelinga cv ulei pana la capacu ala nu? Ca am fost acum la masina si am desfacut suportu ala pe care sta aerisitoru ala de la cuti si mam uitat la pompa si acolo la imbianre unde e garnitura era murdar de ulei. pe la calap are vro garnitura ceva pe unde sa curga? dupa ce desfac pompa sai schimb garnitura pot desface si capacu e ceva dificil acolo adik pot strica ceva sau sa nu mai stiu sa le pun la loc?
                  Last edited by Nan Bogdan; 11 March 2012, 11:10. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Nu desfa cele 4 suruburi ca o sa-ti cada cele 2 lamele jos si ai pus-o. Desfa cele 2 suruburi de care ti-am spus si apoi cand il ai in mana abia atunci desfaci cele 4. Cu grija. O sa vezi ca e o garnitura de cauciuc care normal nu ar avea de ce sa nu etanseze si care intra pe canal. Incearca poate e doar destrans capacul si de aia curge.

                    Comment


                    • #11
                      Da piesa indicata este pompa vacum si este destul de scumpa si ajunge pe la 750 de lei
                      Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Fyrestarter View Post
                        Nu desfa cele 4 suruburi ca o sa-ti cada cele 2 lamele jos si ai pus-o. Desfa cele 2 suruburi de care ti-am spus si apoi cand il ai in mana abia atunci desfaci cele 4. Cu grija. O sa vezi ca e o garnitura de cauciuc care normal nu ar avea de ce sa nu etanseze si care intra pe canal. Incearca poate e doar destrans capacul si de aia curge.
                        ok si cand dau pompa jos ca sa desfac capacul ala fara sa cada nimic o tin picioare cu capu ala in sus ca sa nu cada nu?

                        Comment


                        • #13
                          Roata canelata din launtru pompei este tinuta pe pozitie de un opritor destul de fragil care are forma unui diapazon. Grija sa nu-l rupi. Cand desfaci cele 4 suruburi ti cu un deget roata apasata in loc. Sau indesi inauntru o carpa curata. Dupa ce ai dat jos capacul o sa gasesti o lamela prinsa in diapazonul de care iti spuneam iar in capetele ei altele 2 dispuse orizontal. Daca poti sa nu le schimbi pozitia e ideal. Pe margine e garnitura care iti face tie probleme si care se fixeaza in corpul piesei intr-un canal.

                          Comment


                          • #14
                            NU desface nimic la pompa de vacuum....nu curge pe acolo.....
                            Curge ulei pe la capacul de culbutori....ori pe la garnitura....ori prin spate pe la capac ...partea dinspre cutia de viteze....are doua gauri tehnologice....s-ar putea ca una dintre ele sa nu fie astupata....
                            Desfaci suruburile de la capacul de culbutori ....verifici garnitura....degresezi totul...inlocuiesti garnitura daca este uzata....montezi la loc....pleci in proba....5 km....
                            Daca iti mai curge doar intr-o anumita zona ....in stanga sau dreapta capacului spre pompa de vacuum....demontezi iar ....degresezi....si pui si niste mastic acolo.....
                            Daca pui mastic astepti ceva timp sa se intareasca.....
                            Capacul de culbutori il impingi inspre distributie cand il montezi la loc....si strangi cele doua suruburi dinspre vacuum apoi cele doua dinspre distributie apoi celelalte.....
                            Oricum...ai si scapari de gaze carter daca ai ulei pe acolo....indicat ar fi sa numai conectezi furtunul de la capacul de culbutori la furtunul de admisie...epurator in cazul asta....risti sa iti apara iar scurgeri de ulei pe la capac chiar daca pui garnitura noua sau dai cu mastic pe acolo.....
                            Pui un alt furtun capac culbutori....mai lung .....sa ajunga pe dupa cutia de viteze....iar la furtunul original ii pui un dop in cap (il lasi conectat doar la epurator)....si il legi cu un colier de un furtun de apa....
                            Verifica bine capacul de culbutori si la bucsile in care intra suruburile...daca au uzura...si iese ulei si pe langa suruburi...te duci la dezmembrari si iti iei un alt capac de culbutori.....
                            Curati bine si tot ce a curs spre cutie....este un senzor de turatie acolo.....poate sa nu iti mai porneasca din cauza murdariei....acumulate....
                            Cu toate cele descrise sper sa nu iti mai curga ulei.....
                            Nu umbla inca odata la pompa de vacuum....din tot ce am vazut pana acum....nu curge pe acolo....

                            Uleiul se prelinge.asa pe acolo unde ai aratat tu:
                            -dinspre capac de culbutori....pe un colt....dreapta jos.....cutie
                            -stanga capac de culbutori ...spre fata motorului inspre injectorul 1
                            -pe la baza acelui arc de cerc de la garnitura capacului de culbutori o ia usor pe langa pompa de vacuum si mereu cand bagi mana sub ea....zici....drace....tu....curgi....

                            Desfa filtrul de aer....capacul de culbutori....si rezolva problema

                            Multa bafta !!!!!

                            Nasoale scurgerile astea !!!!! Mai ales de ulei !!!!!
                            Last edited by gloriacp12; 21 March 2012, 01:54. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              pana la urma sa rezolvat problema ????
                              Last edited by antonica_78; 10 April 2012, 20:06.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google