Intrebare Urgenta-sfat achizitie logan 1,2 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare Urgenta-sfat achizitie logan 1,2 mpi

    Luni sunt pe cale sa demarez procedurile de achizitie pentru un Logan 1.2 ambiance fara servo, prin Remat si restul rate.Actuala masina este un g3 din 94.Vreau sa-mi iau una noua din urmatoarele motive.
    1. Am rugina pe ea cat cuprinde + o gaura cat palma in oala din partea dreapta spate.
    2. Imi curge ulei din motor pe jos,cam 1 pata pe noapte(nu stiu de unde).
    3.Trebuie schimbate telescoape spate,bucse si distributie.
    Intrebarea este urmatoarea: se mai merita oare sa investesc intr-o masina de 17 ani avand in vedere ca si rugina este cam multa pe ea sau sa-mi iau ceva nou cu garantie 4 ani?
    Mai pun cateva intrebari:
    Pe G3 am servo.O fi asa de mare socul cand o sa conduc logan fara servo? O sa regret oare?
    Nu as vrea sa schimb vrabia din mana cu cioara de pe gard dar totusi g3 chiar este veche.La el nu prea am schimbat decat consumabile.Sa ma astept la Logan sa fie o masina fiabila? As fi multumit sa schimb doar ceva bujii,becuri si alte consumabile in 10 ani de zile la Logan.Se poate mai rau decat atat?
    Dealerul mi-a zis ca se ofera o reducere de 400E la cele de pe stoc.Exista oare vreo smecherie la aceste reduceri?
    Astept cu interes ceva sfaturi daca se poate.
    Last edited by karlos12; 16 September 2011, 15:46.

  • #2
    normal ca nu merita, nici sa nu te gandesti sa faci masina aia ..... mergi cu ea la remat chiar maine si achizitioneaza-ti un logan .

    PS. incearca sa iei macar motorizarea de 1.4 si servo avand in vedere ca o iei in rate nu o sa simti f mult diferenta de bani bafta
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • #3
      pai se mai fabrica 1.4 nou ?)
      incearca sa dai un 10 eur in plus pe luna si sa o iei cu servo si de ce nu A/C , o sa iti para rau dup-aia sau o sa cauti sa montezi dupa si o sa te coste o gramada.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        achizitioneaza Loganul! chiar si fara sevodirectie, nu se va simti diferenta la mers, doar la intoarceri si parcari. Priveste partea buna, faci muschi! Glumesc nici nu se simte ca Loganul nu are servodirectie, eu am fara servo si nu regret. De cat sa refaci acea rabla mai bine iei un Logan chel nou nout si o sa te doara la basca 10 ani de zile daca nu te plictisesti mai devreme de el.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Daca o sa mergi cu masina numai prin oras iar curse prin tara mai rar, atunci iti recomand 1.2. Daca faci si multe drumetii atunci iti recomand orice alt motor vrei tu in afara de 1.2. Eu am 1.4 chel din 2006.Tata l-a invatat mai puturos asa ca sa nu aiba consum mare, dar cand m-am urcat intr-un logan de 1.2 si cu aerul pornit am crezut ca o sa mor. Sincer mie mi se pare lenes rau 1.2, dar pentru oras si condus "batraneste" e mai mult decat bun. Ce ti-as mai recomanda ar fi chiar servo si aerul. Cred ca sunt lucrurile de care ai cea mai mare nevoie la o masina. E foarte aiurea sa te urci de pe o masina cu servo pe una fara. Daca ar fi sa imi iau acum un alt logan cred ca mi-as lua 1.6 16v sau macar un 1.5 de 85 cp. Acum tu decizi.

          Comment


          • #6
            scuze , ai dreptate Cristi .... am uitat ca nu se mai fabrica 1.4.... my bad . Inca raman la parerea mea cu Servo , este un "must have" daca nu ai nici aer conditionat sa vezi ce transpiri vara cand o sa incepi sa tragi de volan pe la parcari, stradute , intoarceri etc .... o sa te vad cu prosopu' pe gat )
            Interactive Design Lights & Sound <- click

            Comment


            • #7
              Ia macar varianta Preferance.

              Servo nu e absolut necesar dar inchiderea centralizata din telecomanda e foarte comoda. La varianta cheala nu ai inchidere din telecomanda.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #8
                nici preferance nu mai are inchidere din telecomanda si nici geamuri electrice decat in optional. asa ca tot aia e. singura diferenta ar cam fi servo...

                iar cu cele de pe stock la care se ofera reducere, discountul este pentru a scapa ei de masina din showroom si a aduce altele. nu e nici un bai cu ele. cum ar veni, dai un ban mai putin (400 euro sau cat ai zis) si ai masina pe loc, nu peste 2 saptamani cat am asteptat eu, si am fost caz fericit, ca altii au stat si o luna sau doua dupa masini...
                Last edited by B 83 RMJ; 16 September 2011, 17:40. Reason: Automerged Doublepost
                Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                Comment


                • #9
                  sfatul meu este sa faci un efort financiar sa-ti cumperi masina cu servo si cu aer conditionat (mai tirziu vei regreta faptul ca ai cumparat cel mai scazut nivel de echipare). in ceea ce priveste alternativa de investi in repararea vechiului autoturism, cred ca nu ar fi avantajos (si eu am renuntat in urma cu 4 ani la vechea dacie pentru un logan nou). dec izia si banii sint ai tai, dar gindeste-te bine ca faci o investitie pentru un termen destul de lung, asa ca pune in balanta toate argumentele pro si contra.

                  Comment


                  • #10
                    merita sa iei logan nou, e o masina fiabila, ieftina la intretinut si 5-6 ani daca nu o omori prin hartoape si alte nebunii nu o sa schimbi la ea decat consumabilele ! ! ! Ce iti recomand sa ai pe masina, servo, AC,si geamuri electrice fata, restul cum ar fi proiectoare, geamuri el spate, jante aliaj, airbaguri in scaune, a 3-a tetiera pe spate si alte optionale nu sunt necerase, sunt doar un moft. Bafta si te asteptam cu masina la My Ride !!!
                    sigpic
                    The MVP

                    Comment


                    • #11
                      Gandeste-te ca iei masina o data, nu de mai multe ori. Mai bine sa aiba servo si AC, si sa platesti un pic mai mult, decat sa zici ca faci economie acuma, dar de fapt cand o sa vezi ce rau e fara ele, o sa-ti para rau si o sa pierzi mai multi bani.Si oricum, ce monteaza fabrica e ok, pentru ca vezi tu cum se lucreaza in service, daca vrei sa montezi ceva ulterior. Recomand Servo si mai ales AC.
                      Cumpar volan de Duster

                      Comment


                      • #12
                        KArlos ca si posesor de Preferance te sfatuiesc sa iti iei cu A/C NEAPARAT - vara este CALD tare daca ai de facut un drum lung .. de ex. timisoara-litoral in timpul zilei .. este nasol. = asta vreau eu ca la urmatoarea achizitie Dacia sa am A/C, si bineinteles servo etc.. inchidere cntralizata, cd player, rfloctoare ceata le pui dupa.

                        Iar un G3 din ce spui eu unul nu as repara si spun asta pentru ca am fost exact in situatia ta, am avut un R21 cam in aceeasi stare si mi-am zis ca daca incep sa il repar apoi o sa tin distractia asta cam pana ajung la valoarea unei masini noi.. daca poti da-l la remat sau vinde-l pur si simplu...
                        success

                        Loganul este o masina destul de fiabila, nu sunt un raiser dar e ok masina, desi am avut momente cand i-am dat blana .. tabla la praguri nu a ruginit desi mi-a sarit vopseaua de la ceva pietre.. si e asa de peste 1 an de zile. (aceasi chestie am vazut la VW Bora de serviciu). in schimb portierele daca le zgarii pana la vopsea este bine sa le dai imediat cu lac d unghii daca ai la indemana sau vopsea pt retus.

                        Daca nu speli motorul si nu te bagi cu masina prin strazi inundate nu cred sa ai probleme cu ea.

                        era sa uit, nu stiu daca a fost vina mea sau a constructorului dar am schimbat planetara stanga, in ultima vreme am vazut ca mai sunt si altii care au probleme cu planetarele.

                        decizia este a ta!

                        Comment


                        • #13
                          Din pacate mai am un credit in euro ,rata initial de 600 ron,acum a devenit 1050 ron asa ca am intentia ca rata la logan sa fie cat mai mica.Nici pe g3 nu am avut geamuri electrice ,AC sau inchidere centralizata asa ca nu asta ar fi o problema ci,eventual servo.Pe parcurs in functie de bani m-am gandit doar la centralizata si alarma aftermarket.Dealerul mi-a zis ca este rata fixa in lei si ca prima rata va coincide cu ultima ca valoare.Chiar sa nu creasca deloc rata? Ratele vor fi pe 7 ani ,283 lei prin programul remat si reducerea de 400 E.Cele de pe stoc care beneficiaza de reduceri cred ca au un interes sa le vand primele (s-au mai urcat clientii prin ele,au stat pe afara etc) dar nu cred ca ar fi probleme majore.Cu masina circul 95% prin oras asa ca sper ca 1.2 sa consume decent, nu ca g3 1.6 consum urban de 11l.Mai acum cateva luni aveau versiunea ambiance ca a doua versiune cu servo inclus la 6500E iar prima era versiunea "logan" la 5800E fara servo.Acum vad ca ambiance a devenit prima versiune ,fara servo, la acelasi pret 6500E.Deci au cam marit pretul.
                          Last edited by karlos12; 17 September 2011, 11:16.

                          Comment


                          • #14
                            ambiance a fost si inainte prima versiune, si era 6800 euro.

                            masinile de pe stoc nu au nici un bai, afara stau si pe trailere la mioveni pana pleaca, asa ca tot aia e. ba sunt mai in siguranta in curtea dealerului decat in parcarea de la mioveni unde umbla toata lumea. singurul inconvenient ar fi ca nu iti poti alege culoarea masinii, de exemplu daca au doar albe pe stoc, iei una alba, chiar daca tu vroiai rosie.

                            eu am facut scoala de soferi pe ambiance, desi puteam sa aleg un sandero cu servo. te cam face sa transpiri la parcari, in rest in mers e ok.

                            si inchidere centralizata ai, dar din cheie. adica incui usa de la sofer si in momentul ala se incuie toate. la fel si cu descuiatul.

                            p.s. sa verifici roata de rezerva sa fie aceeasi marca si acelasi model cu cele 4 roti ale masinii, si daca nu sunt la fel sa le spui sa iti dea alta roata, sau alta masina daca nu vor.
                            Last edited by B 83 RMJ; 17 September 2011, 11:25.
                            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                            Comment


                            • #15
                              Pai daca ratele sunt in lei cu dobanda fixa(asta trebuie sa urmaresti tu) normal ca si ratele sunt fixe. Eu am dobanda fixa dar e in euro si am pierdut datorita cursului.

                              Mai ia in considerare un aspect, o sa trebuiasca sa-i faci CASCO iar la rata mentionata de tine mai pune cel putin 100 de lei lunar.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google