Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fane?!...la varianta Plus portbagaju' e in tabla goala ca la Acces?


    Sent from mobile
    Keep walking...

    Comment


    • E imbracat in mocheta.

      via Tapatalk

      Comment


      • Am si eu o mica intrebare.. cei care aveti motorizarea 1.2 16v euro 5 si la voi se manifesta atunci cand e rece motorul in accelerare sa se inece asa? Adica ca exemplu, sunt in treapta a 3-a si ajung pe la 2000 de rpm moment in care incepe asa sa se inece si daca apas putin mai ferm pe pedala de acceleratie isi revine. Cand motorul se incalzeste nu se mai manifesta, iar acceleratia este fluida in orice treapta si la orice turatie.

        Comment


        • Intrebari Logan 2

          Nu am intampinat asa ceva.treapta a 3-a si 2000 ture??!te intreb nu e subturat motorul
          Ps:...."ajung pe la 2000 de rpm"....sa inteleg ca in treapta a3-a esti mai jos?!
          Last edited by FloNick; 23 July 2016, 00:45.

          Comment


          • Mergi cu a doua pana la 2500+ si dai a treia. Deja ai sub 2000 intr-a treia. Apoi accelerezi normal si treci de 2000. Problema lui este ca in intervalul ala face figuri motorul.

            via Tapatalk

            Comment


            • Eu, de fiecare data cand plec cu masina, o pornesc si o las 30 secunde-1 minut pe loc pornita. Sau, merg in treapta 1 si o nu fortez pentru 30 secunde- 1 minut. Nu am intampinat nicio problema apoi.

              Comment


              • Originally posted by Bazilman View Post
                ...Garantia extinsa acopera aceleasi prestari de servicii ca si garantia de pana la 3 ani, sau e ceva gen CASCO cu diferite nivele de asigurare?
                Adica exista excluderi dupa acesti 3 ani?




                via Tapatalk

                Comment


                • Eu prefer in oras sa schimb dupa GSI pentru o economie de carburant si deobicei a 3-a o schimb la 2500( GSI se aprinde la 2250) iar atunci turatia scade undeva la 1750, accelerez lin(debea ating pedala de accelaratie), motorul ajunge in zona de 2000 de rpm, unde incepe sa se inece si am observat ca si turometrul se balbaie asa in jurul valorii de 2000 nu sta constant. Daca apas mai ferm pe pedala fenomenul inceteaza si masina accelereaza chiar vioi sau la fel daca urc in a 4-a desi e subturat putin, la fel fenomenul dispare si nu se mai manifesta chiar daca ajung iar la 2000 de ture. Asta se intampla doar cat motorul este rece, probabil pana ajunge la "2 lini"(60 de grade) cum aveam indicatorul la logan 1.

                  Comment


                  • Originally posted by plasStik3 View Post
                    Am si eu o mica intrebare.. cei care aveti motorizarea 1.2 16v euro 5 si la voi se manifesta atunci cand e rece motorul in accelerare sa se inece asa? Adica ca exemplu, sunt in treapta a 3-a si ajung pe la 2000 de rpm moment in care incepe asa sa se inece si daca apas putin mai ferm pe pedala de acceleratie isi revine. Cand motorul se incalzeste nu se mai manifesta, iar acceleratia este fluida in orice treapta si la orice turatie.
                    Nu am sesizat astfel de probleme, deobicei schimb la 2750 rot/min.

                    Comment


                    • Originally posted by plasStik3 View Post
                      Am si eu o mica intrebare.. cei care aveti motorizarea 1.2 16v euro 5 si la voi se manifesta atunci cand e rece motorul in accelerare sa se inece asa? Adica ca exemplu, sunt in treapta a 3-a si ajung pe la 2000 de rpm moment in care incepe asa sa se inece si daca apas putin mai ferm pe pedala de acceleratie isi revine. Cand motorul se incalzeste nu se mai manifesta, iar acceleratia este fluida in orice treapta si la orice turatie.

                      Seamana cu problema semnalata de mine cu ceva vreme in urma
                      http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=734

                      Cu motorul rece si daca accelerez usor fara sa o bruschez/turez pe la 30-40 km/h pentru o secunda masina "da in nas" se infraneaza, la mine concomitent cu un mic "clanc" de parca s-ar activa aceva, asemanator cu blocarea portierelor dar mult mai incet si infundat.

                      Multumesc celor care au postat despre garantia extenso.
                      "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                      "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Poate așa e mai evident:

                        Si niste poze cu suportul de plastic pentru punea spate facute pe fuga la un Sandero de Drive-Test.

                        Nu stiu de ce s-au incarcat pe site cu susul in jos ???
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by Bazilman View Post
                          Seamana cu problema semnalata de mine cu ceva vreme in urma
                          http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=734

                          Cu motorul rece si daca accelerez usor fara sa o bruschez/turez pe la 30-40 km/h pentru o secunda masina "da in nas" se infraneaza, la mine concomitent cu un mic "clanc" de parca s-ar activa aceva, asemanator cu blocarea portierelor dar mult mai incet si infundat.

                          Multumesc celor care au postat despre garantia extenso.


                          Subscriu,si eu patesc exact cum zice Bazilman daca o iau usor si apas ferm acceleratia da 1 secunda in "nas" si dupa isi revine si merge foarte bine.Probabil e ceva legat de incalzirea aceea pe loc (urca pana la 1100 ture si scade incet incet in decurs de 1-2 min pana la 800) am observat ca dupa ce da in nas turatia scade direct la 800 nu mai sta turata...

                          Comment


                          • Ce diferente sunt intre 1.2 16v E5 si 1.2 16v E6? In afara de cei 2 CP in minus la E6.

                            Comment


                            • Mers pe drum incet (tr-a I-a la relanti...sau chiar a II-a)...masina smuceste. Destul de tare. Si se comporta la fel pana in 1400 rpm. Dar asta doar in tr-I-a si a II-a...(mers foarte incet).
                              Se mai manifesta la cineva asa?

                              Comment


                              • La mers incet aunci cand ridic piciorul de pe acceleratie, face si la mine. Intr-a intaia face mai tare, in a doua nu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google