Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Afecteaza cu ceva suspensia, daca masina sta incarcata cu aprox 150kg (4 pachete de gresie), in portbagaj, vreo 4 zile?
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Nu mai este nevoie de raspuns, deja este pusa pe zid.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Cum tragea bestia de 1.2 cu 150 kg in portbagaj ?
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Noroc ca a mers la vale, de la munte la ses, am mai bagat in locul pasagerului din fata si patru saci de adeziv (100kg)- am echilibrat masina, gresia cantarea cu aprox 130kg (prin comp cu greut sacului de adeziv), bagaje , pasageri, inca 200kg, greutate totala transportata , cam pe la 550kg (am bagat si benzina in rezerv). Nu prea a mai vazut a 5-a la urcare, am folosit a 3-a si a 4-a, nu am depasit 3000rot/min, pe E85 am prins si 110-120km/h. Se descurca bine motorasul de 1.2 daca sti cum sa-l folosesti, adio depasiri, trebuia sa rezerv distanta peste 500mfata de masina de pe contrasens.
          In parcare, nu se vedea masina lasata pe spate, cu gresia in portbagaj, suspensia destul de bine facuta, stabilitate f buna, probleme cu vantul in lateral la viteza mare.
          Last edited by Oti; 27 August 2016, 00:00.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Salutare!

            Tot stau si ma gandesc la pb cu ralantiul LA 1.2 16 v si ma intreb daca nu e o problema de la baterie. Am rugamintea sa postati cei cu 1.2 16v ce baterie aveti pe masina si daca aveti sau nu variatii de ralanti la pornire.
            Multumesc!

            Comment


            • 40 Amperi. Cred ca ar fi ideal o baterie de 55 A. Cand o cădea actuala, o sa pun una mai mare.

              Comment


              • daca nu ma insel, bateria mea este de 45. n-am probleme cu pornirea doecamdata
                Prowd of my new wheels!

                Comment


                • Ce legatura poate sa aiba bateria cu turatia de ralanti?

                  Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

                  Din cate stiu, ralantiul este dat de motorasul pas-cu-pas. Urmeaza pasii de resetare, s-a mai scris pe forum.

                  Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
                  Last edited by calinrusu; 27 August 2016, 11:37. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • 40. Oscilatii la prima cheie de dimineata.

                    Comment


                    • Exact ce spuneam. Motorul este rece, iar motorasul pas-cu-pas regleaza imbogatirea. E ca un oc electronic pentru pornirea la rece. De acord, totui, ca nu ar trebui sa "tremure".

                      Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Originally posted by Oti View Post
                        Nu mai este nevoie de raspuns, deja este pusa pe zid.
                        Cum ai pus masina pe zid?

                        Comment


                        • @calinrusu: Știi prost.
                          Poate la X90 că la X52 Euro5 și 6 Mpp e corp comun cu clapeta de accelerație și nu e reglabilă nici soft.

                          Înainte să mai veniți cu idei cel puțin năstrușnice, se recomandă o vizită în reprezentanță pentru documentare pe viu.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Sa mai auzim ce baterii mai sunt pe 1.2 16v si daca sunt say nu probleme la pornire.
                            Din parerile expuse, toate de 40 A, ca si a mea, au pb la pornirea la rece... sa mai auzim ce baterii mai sunt pe 1.2 16 v.
                            Multumesc!
                            Last edited by eliadib; 27 August 2016, 14:06.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              @calinrusu: Știi prost.
                              Poate la X90 că la X52 Euro5 și 6 Mpp e corp comun cu clapeta de accelerație și nu e reglabilă nici soft.
                              .
                              Si la X90 e fix la fel.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Doar la euro5 (adică D4F și K4M) ai clapetă și mpp în aceeași carcasă, la restul ai clapeta pe cablu și mpp separat dar pe aceeași mare piesă.

                                La X52 clapeta înglobează și mpp(pentru ESP, ASR și RVLV) iar alte modificări/reglaje în afara celor din harta de injecție nu poți face.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google