Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot de 40 are si al meu 1.2

    Trimis de pe al meu Lenovo A3500-FL folosind Tapatalk

    Comment


    • 40 Ah si la mine. Euro 5. Nu am avut probleme cu pornirea decat de 2 ori in 3 ani. Probleme la relanti nu au existat.

      Comment


      • Sorry. Nu pretind ca detin adevarul absolut si ma pot insela si eu, ca toata lumea.
        Nu am sfatuit pe nimeni sa-si "bage ghearele pe-acolo", doar-doar s-o rezolva ceva, cel mai bun lucru e sa mearga la reprezentanta.
        Cu toate acestea, cu cata fizica de a X-a am invatat, indraznesc sa-mi dau cu parera ca asa ceva nu e de la baterie. Dupa ce a pornit motorul bateriz nu mai da curent in circuit (in afara de situatia in care alternatorul e bulit).
        Singurul rol al bateriei in timpul mersului (dupa cate cunosc eu.) este de regulator de tensiune.
        De altfel, cine vrea sa incerce cu un acumulator cu amperaj mai mare e liber sa o faca (e masina lui, face ce vrea), dar cred ca o sa aibe aceleasi simptome si cu una de 70A.

        Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

        Comment


        • Originally posted by eliadib View Post
          Salutare!

          Tot stau si ma gandesc la pb cu ralantiul LA 1.2 16 v si ma intreb daca nu e o problema de la baterie. Am rugamintea sa postati cei cu 1.2 16v ce baterie aveti pe masina si daca aveti sau nu variatii de ralanti la pornire.
          Multumesc!
          Poti sa detaliezi ,,variatii de relanti la pornire"?
          Adica pornesti,apoi scade si creste turatia aleator?
          Dupa ce se incalzeste motorul ce se intampla cu turatia?
          Pune si niste valori ale turatiei.

          Comment


          • Originally posted by ilmusiciano View Post
            Tot de 40 are si al meu 1.2

            Trimis de pe al meu Lenovo A3500-FL folosind Tapatalk
            Salut!
            Euro 5 sau 6? Ceva probleme la pornire?

            Originally posted by calinrusu View Post
            Sorry. Nu pretind ca detin adevarul absolut si ma pot insela si eu, ca toata lumea.
            Nu am sfatuit pe nimeni sa-si "bage ghearele pe-acolo", doar-doar s-o rezolva ceva, cel mai bun lucru e sa mearga la reprezentanta.
            Cu toate acestea, cu cata fizica de a X-a am invatat, indraznesc sa-mi dau cu parera ca asa ceva nu e de la baterie. Dupa ce a pornit motorul bateriz nu mai da curent in circuit (in afara de situatia in care alternatorul e bulit).
            Singurul rol al bateriei in timpul mersului (dupa cate cunosc eu.) este de regulator de tensiune.
            De altfel, cine vrea sa incerce cu un acumulator cu amperaj mai mare e liber sa o faca (e masina lui, face ce vrea), dar cred ca o sa aibe aceleasi simptome si cu una de 70A.

            Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
            Sal, total de acord cu tine.... dar incerc sa gasesc o logica daca exista... doar atat. Tehnic vb ai dreptate... dar orice e posibil

            Originally posted by Conservatorul View Post
            Poti sa detaliezi ,,variatii de relanti la pornire"?
            Adica pornesti,apoi scade si creste turatia aleator?
            Dupa ce se incalzeste motorul ce se intampla cu turatia?
            Pune si niste valori ale turatiei.
            Uite aici despre ce e vorba - http://www.loganclub.ro/forum/showpo...1&postcount=36

            Mai multe detalii găsești pe thread-ul - http://www.loganclub.ro/forum/proble...6v-t58280.html

            Acum nu mai face zgomotele alea urate... am rămas doar cu variațiile de ralanti la pornire
            Last edited by eliadib; 27 August 2016, 17:31. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • @ eliadib
              Am vazut clipul...
              Ai martorul multifunctional aprins dupa pornirea motorului. Se poate aprinde simultan cu martorul presiunii din pneuri (mie nu mi s-a intamplat asta), sau poate semnaliza altceva. Dupa remedierea presiunii a mai ramas aprins martorul multifunctional?
              Pe de alta parte din cate cunosc, un motor Otto iti da in nas la rece din cauza lipsei imbogatirii amestecului. Din ce cauza nu imbogateste amestecul la rece, cu parere de rau,... nu stiu. Ar trebui sa raspunda cei de la Dacia. Nu mai avem de-a face cu motorul clasic, atmosferic, unde imbogateai manual amestecul.
              Acum chestiunea asta este comandata automat, deci presupun ca ar fi din soft, dar... numai cei de la Dacia ar putea raspunde.


              Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

              PS
              Daca pleci imediat dupa pornire, in treapta I si iei piciorul de pe acceleratie te zguduie, sau merge cat de cat rotund?

              Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
              Last edited by calinrusu; 27 August 2016, 18:15. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • @calinrusu, in clipul lui eliadib nu ramane nici un martor pe bord dupa pornire! In afara de cel de usa deschisa si de frana de mana trasa!

                Comment


                • Originally posted by DannyMC View Post
                  @calinrusu, in clipul lui eliadib nu ramane nici un martor pe bord dupa pornire! In afara de cel de usa deschisa si de frana de mana trasa!
                  Imi pare rau, nu te-ai uitat bine. Deasupra martorului de presiune, imediat sub marcajul de multiplicare (x1000), este un martor aprins. Sub forma unei spire incadrata intr-un dreptunghi. Acela este martorul multifunctional. Martorul pentru frana de mana n-are ce cauta acolo, este situat pe ceasul cu vitezometru.

                  Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

                  Comment


                  • In clipul din postarea asta nu ramane nici un martor aprins in bord! Poate te-ai uitat tu la altceva!

                    Comment


                    • @calinrusu: La X52 Euro6 alternatorul încarcă când trebuie nu tot timpul, cu alte cuvinte și aici citez alt coleg "încărcarea e pilotată" - există momente când se "merge pe baterie" dacă nu sunt consumatori mari

                      Martorul la care faci referire (alte defecțuni electrice) nu era aprins la colegul nostru
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Ok, e clar, cand doi iti spun ca esti beat, e clar ca esti beat. Cred ca am vazut eu aiurea, asta este, mea culpa. N-am ce sa mai zic, decat ca problema omului ramane ca la inceput: nerezolvata. Il sfatuiesc sa mai traga o tura pana la alta reprezentanta. Nu tot la aceea la care a mai fost. Poate s-o bunghi careva...

                        Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Vezi daca ai baut prea mult

                          Acum e oarecum OK la pornire... nu mai trosneste dar au ramas variatiile alea de ralanti... si incercam sa vad daca gasesc legatura, adica aceiasi motorizare, bateria si variatiile de ralanti, daca exista.

                          Comment


                          • Momentan singura legărută e D4F732 Euro6, fabricație mai-iunie 2016
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • La mine, de când am luat-o da în nas la rece, dacă ridic piciorul de pe accelerație în treapta 1.

                              Comment


                              • @aris , ai 40kkm, spune-mi te rog daca motorul "s-a lasat" cum zice în carte de la 3000 sau de la mai mult. La L1 am simtit ca merge si trage mai "altfel" de la 11.500 .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google