Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comparații
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Volanul e cea mai consistenta schimbare inspre bine. In rest au redesenat barile si blocurile optice. Probabil ca sunt prea multumiti de vanzari ca sa modifice mai multe si mai importante repere.

      Comment


      • Arata foarte bine ca si design si inainte ,probabil de aceea nu au schimbat foarte multe lucruri la masina
        Faceliftul arata fain si el, trebuie de vazut la reprezentanta la fata locului pentru a judeca ce si cum
        Sunt si facelifturi mai subtile in lumea auto, la range rover de exemplu a fost ceva de genul

        Comment


        • RazvanCC, asta inseamna facelift... O sa modifice mai multe la Logan 3.

          Uita-te la BMW E46 si E90. Sau uita-te la Mercedes C-Kasse W203.
          Attached Files
          Last edited by vitriol; 11 October 2016, 09:04.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Sunt absolut de acord cu tine, facelift poti face mai mult sau mai putin discret. Evident nu se doreste o modificare serioasa a modelului actual, se pastreaza pentru Logan 3. Dar mai e mult pana atunci.

            Comment


            • Originally posted by razvanCC View Post
              Volanul e cea mai consistenta schimbare inspre bine. In rest au redesenat barile si blocurile optice. Probabil ca sunt prea multumiti de vanzari ca sa modifice mai multe si mai importante repere.
              Foarte multumiti, in Romania, vanzarile au scazut cu 4%.

              Comment


              • aris86 piata romaneasca este nesemnificativa. Sub 5% din productie ramane in tara. Restul se exporta spre tari bananiere: Germania, Franta, Italia. Adica le preluam rablele lor si le dam masini noi.

                Comment


                • Pai la ce plangere e ca e o masina de aruncat, mai bine un Golf din 2008 decat un Logan din 2016.

                  Comment


                  • Ba eu as zice ca mai bine un cotetz nou decat o troaca de 8-9 ani.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Keep walking...

                    Comment


                    • Cotetz- cotetz, chiar daca ploua in el ?!?

                      Comment


                      • anton.dan si ninge si mai pui si un hater ieftin in ea...si iote ca ti-a iesit de o troaca.

                        Comment


                        • Gioni, depinde peste ce dai...

                          Un coleg si-a cumparat un Golf VI 1.6 TDI 2011, 230k la bord, cu 6300E (adica fix cat un 1.2 16v Plus, ca sa ma raportez la acelasi pret). Acum are 270k si inca n-a schimbat nimic. Am mers cu masina in cauza, asa ca pot spune ca este o comparatie corecta, pentru ca masina ruleaza ca una noua. Asa... sunt multi care spun ca n-au bagat nicun ban in masina, dar masina e o troaca buna de dat la Remat.

                          Comparatie actuala. Golf VI, 1.6 TDI, 2013, 200-250k la bord, 6000-6500E. Cu tot cu adus in tara, 6500-7000E
                          Last edited by vitriol; 11 October 2016, 12:10.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • vitriol mdea...merge ca noua...nu a bagat nici un leu in ea...doar ca tot la doi ani mai trebuie sa dea o spaga la ITP ca nu trece nici frana, nici noxele...ncii aproape nimic la ea.

                            Comment


                            • Chiar tin sa te contrazic. Masina avea servisarea facuta la zi, a fost masina de leasing operational, asa ca este in stare perfecta. Crede-ma ca stiu sa fac diferenta dintre o cotiga si o masina.

                              Lumea stramba din nas cand aude 270k, dar se duce sa cumpere masini din targ, care au 140k la bord (reali 300-400k)...
                              Iti spun ca sunt BMW-uri de 3-4 ani, care au 400-500k la bord si sunt in stare perfecta. Samsarii fac profit si le vand cu 140k la bord, si ghici ce! Arata si merg ca si cand ar avea 140k la bord...

                              Sa nu zici ca am ceva cu marca autohtona, am vazut Logan Taxi 1.4 MPI cu 500k la bord. Mergea perfect. Asta pentru ca proprietarul cand a simtit/auzit ca ceva trebuie schimbat, n-a stat pe ganduri. Si nici nu si-a batut joc de masina.
                              Last edited by vitriol; 11 October 2016, 12:26.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • eu tot mor de curiozitate...de ce isi vand astia din occident masiniile la 2-300 km...si 6-7 ani?

                                Eu am o teorie...sunt mari consumatoare de bani...si nu se mai renteaza. Le vand unor est europeni care le vor neaparat o masina pe care nu o pot intretine corespunzator (nu-si permit)...si merg pe principiu "lasa ca merge si asa'. Sau mai simplu spus: o masina premium, intretinuta low cost...care ajunge o rabla premium.

                                P.S. Acum adevarat...romanii isi cumpara masini ca sa mearga cu ele la servici...ca sunt prea mari domni sa mearga cu mijloacele de transport in comun (peste 80% din colegii mei de servici au sub 11.000 km/an)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google