Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dizelu e dizel domne ,ce mai ...

    Comment


    • E vorba de cuplu, care este adaptat pe caroseria masinii, daca pui unul mic si cuplu lesinat, normal ca merge precum o caruta .

      Comment


      • Originally posted by anton.dan View Post
        dizelu e dizel domne ,ce mai ...
        Corect
        Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

        Comment


        • Diesel-ul e diesel , intr-adevăr ! numa` sa n-ai probleme pe la injectoare/turbina si acum mai nou si cu DPF-ul ca sa vezi atunci distractie! acum depinde de norocul fiecaruia.
          Last edited by prometheus; 22 November 2016, 11:40.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • La socru meu cu Logan din 2007 1.5Dci 70CP si doar 80.000km tocmai i-au picat injectoarele...

            Comment


            • Când se va pune DPF si la benzinare, atunci o sa alegem masina euro6 SH

              Comment


              • De ce au picat?

                Comment


                • Eu am DCI cu DPF din 2011, 160.000 km nu a picat nimic, dar trebuie sa stii sa il intretii si sa mergi cu el. Sa nu mergi subturat, sa nu mergi cu rezervorul sub jumate mai ales iarna ca se face condens si apa in motorina, sa nu iti iei diesel daca mergi cu el doar prin oras, sa nu opresti motorul imediat dupa ce ai mers cu ea(daca o frigi sau e incarcata rau) ci sa il lasi 1 minut doua la relanti sa se raceasca turbina (chestia asta chiar e scrisa in instructiunile de utilizare).
                  Trebuie sa ai grija la ce ulei ii pui ca nu merge orice ulei , atentie la consumabile ca sunt o gramada de filtre de motorina "de origine" care trag aer pe la conectori si filtreaza mai din parti.

                  Este al doilea DCi si am facut 500k km cu ambele insumat fara bube de genul injectoare-pompa-turbina.Cred ca depinde mult de exploatare/intretinere nu de noroc la diesel.

                  Parearea mea e ca dci-ul de 90 CP e singurul motor potrivit pe Logan.

                  Comment


                  • Singurul lucru care nu-mi place,pe langa scaunul care scartaie(cum pana mea vinzi masini daca faci drive test cu o masina la care i scartaie scaunul,nu am sa inteleg!!),este masca neagra lucioasa de la Cd si manere usi.In aproape 3000 de km este zgâriata si se vede foarte urat.Oare cim se va face in timp?

                    Comment


                    • Da, si la mine dupa aproximativ 13000km scartie scaunul...este destul de enervant.
                      Revin si cu problema pe care am semnalat-o la cutia de viteze, am fost ieri la service si s-a verificat nivelul uleiului din cutie(era ok), si s-a facut o proba, desi masina era rulata si deci nu prezenta simtomele semnalate(nu intra in prima treapta la rece, cand e frig afara), consecinta sa astept mai mult cu ea pornita la relanti pana plec de pe loc cand e frig afara,cica asa scrie si in cartea de exploatare conform mecanicului care s-a ocupat de masina.

                      nu mai folosi "quote" cadn raspunzi la utlimul post. mersi
                      Last edited by Seba; 23 November 2016, 12:50.

                      Comment


                      • Da...si marmota invelea ciocolata....sa inteleg ca dimineata trebuie sa astepti sa se incalzeasca si apoi bagi si tu in viteza.Daca ai o urgenta ce faci?pleci cu a doua?
                        In cartea mea scrie clar ca este indicat ca in perioada rece,sa nu o las pe loc sa se incalzeasca ci sa merg mai incet cu ea cativa km.

                        Comment


                        • asta a fost concluzia celor de la service...am plecat cum am venit.

                          Comment


                          • trebue motorina de la peco nu de la cfr sau de pe sant/bascule/tractore asta strica motoru si cutia

                            Comment


                            • Ce treaba are motorina cu cutia de viteze?

                              Comment


                              • Originally posted by bolovan View Post
                                De ce au picat?
                                Socrul meu e genul care nu se zgarceste si orice face la masina face la reprezentanta. Circula mai mereu cu plinul facut (omv) si zic eu ca are grija de masina. Din ce am vazut nu schimba niciodata sub 2500 rot/min.
                                Totul a debutat cu pornire grea (la a 2-3-a cheie inclusiv vara) pana a ajuns sa nu mai porneasca decat foarte greu si doar cu spray de pornire. La o diagnoza au zis ca 3 injectoare sunt duse si reparatia va fi undeva la peste 5000 lei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google