Intrerupere Motor 1.2 La Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupere Motor 1.2 La Ralanti

    Buna seara!

    Atunci cand masina este la ralanti, motorul are o usoara intrerupere/trepidatie de maximum o secunda la un interval de 1 minut (motorul nu functioneaza cursiv).
    Au fost verificate bujiile, bobinele, injectoarele, corp clapeta, si toate functioneza perfect. Pe tester nu s-au gasit erori.
    Stiti cumva, este o problema generala?
    Am auzit ca pentru o perioada scurta de timp, calculatorul de bord regleaza injectia astfel incat sa consume mai putin masina si in urma acestui proces apare mersul neregulat.

    Este adevarat, sau ce alte cauze ar mai putea fi?

    Multumesc!

    Nici unulcu problema asta?

    Nici unul cu problema asta?
    Last edited by dias02; 27 March 2016, 12:02. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    asa face si polizorul meu

    Comment


    • #3
      La mine cu ac pornit sta acul la turometru fix,fara ac uneori are o usoara fluctuatie dar nu trepidatie sau intrerupere.Asa o percep eu.

      Comment


      • #4
        Exact, o fluctuatie. Deci, se pare ca e ceva comun.

        Comment


        • #5
          Da, si eu sesizez uneori o fluctuatie a turatiei la relanti ... Probabil e din ciclul "asa fac toate".
          Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

          Comment


          • #6
            Si la mine face la fel , pare ca la ralanti are o mica fluctuatie oricum nu-i ceva de speriat.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              Relatiul variaza intre 740 - 760 rot/min. E din ciclul asa fac toate.

              Comment


              • #8
                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                Cam asa?
                A mea face asa doar cu degivrarea pornita.
                Logan 10 ani 1.2, iunie 2014 cu softul din fabrica

                Comment


                • #9
                  Vad ca asa face si la tine. Am masurat acel balans cu Elm 327, ca nu stiam exact sa apreciez valoarea relantiului.

                  Comment


                  • #10
                    O variatie de 20 rot/m e absolut normala. Nu am avut curiozitatea sa vad cum sta treaba la a mea, dar m-am uitat la un logan diesel din 2006 si cam tot aia e. La noi probabil ca e o chestie de rezonanta care face ca variatia sa fie perceputa.

                    Comment


                    • #11
                      Variatia se datoreaza datorita consumatorilor, incarcarii bateriei etc, pt a eficientiza consumul. La mine problema este doar cand motorul este rece(dimineata).Dac nu dau o pedala dupa prima cheie , motorul se opreste, Daca dau o pedala nu e nici o problema. Mai grav cred ca sa fie la iarna.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google