ITP Galati?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am facut si eu ITPul la nenorocitii aia de la sherr si mi lau respins ca au constatat ca chica discurile de frana fata sunt uzate excesiv si am joc in capul de bara dreapta. Mentionez ca nu am dat spaga. Mi-au zis ca tre sa remediez aceste defectiuni in maxim 30zile ca altfel tre sa fac un nou ITP. Acum pot sa inlocuiesc piesele la orice service sau neaparat la ei, eu as vrea sa ma duc la dacia sa le schimb? DUpa ce schimb pioesele tre sa ma duc la sherr cu factura ceva ca sa dovesc sau cum trebuie sa procedez? Jegosi astia de la sherr sunt cei mai scumpi am dar 110ron ITP diesel, dar nu prea e coada la ei.

    Comment


    • #17
      Si de ce ii faci "nenorociti" si "jegosi"? Pentru ca ti-au gasit discurile de frana si cap de bara uzate? Ce vina au ei? Tu vreai sa iei ITP-ul cu defectele astea? Orice ITP-ist care-si respecta meseria, te va respinge pentru defectiuni/uzuri peste limita la sistemele de franare si directie. Eu cred ca au procedat exact cum asa cum trebuie. Practic, nu ai ce cauta pe strazi cu probleme la frana si/sau directie. Ca fapt divers: ai idee ce urmari sunt la smulgerea unui cap de bara?
      Daca vrei sa ne impartasesti experienta ta, apreciem. Dar nu formula cuvinte jignitoare daca nu stii ce vorbesti.
      Mentionez ca nu-i cunosc pe cei de la Sherr. N-am fost niciodata acolo.

      Si legat de revenire, in termen de 30 zile trebuie remediate defectiunile constatate de ITP-ist. Din punctul lor de vedere, nu conteaza unde repari, ci doar sa fie reparatia facuta bine. Daca nu te inscrii in cele 30 zile, nu mai poti circula. Se consideri ca circuli fara ITP valabil si-ti iei amenda + certificat saltat. Daca te inscrii, vei plati doar o taxa de reverificare si ti se va verifica corectitudinea reparatiilor evidentiate in foaie. Dupa aceste 30 zile, daca nu rezolvi, va trebui sa faci si sa platesti din nou tot. Asta-i legea, nu ceea ce au visat cei de la Sherr.

      Legat de preturi, vezi ce scrie la postul nr.6 ...
      Last edited by gl_mmm; 20 March 2010, 15:46.

      Comment


      • #18
        Imi cer scuze pentru limbaj, dar eu cred ca cei de la sherr asteptau o spaga pentru masinan u trancane si nu huruie cand trec prin gropi. mam uitat la discuri ochiometric si nu par uzate au 68.000km, buza nu are mai mult de 1mm cel mult 2. La revizia de 60.000km mecanicul de la dacia nu mia zis nimic de discuri ca ar fi uzate si nici de joc la capul de bara. Mie greu sa cred ca am joc in capul de bara din moment ce nu trancane cand dau in gropi. Oricum am sa ma duc la service dacia sa schimb piesele dar inainte am sa cer mecanicului sa verifice calumea capul de bara si sa masoare discurile.

        Comment


        • #19
          Fratilor acum pe bune nu va mai duceti la sher pt nimic in lume sunt niste spagari ordinari, si puteti sa imi dati cate worninguri vreti canu ma mai intereseaza asta e adevarul e plina lumea de spagari si corupti. Idiotul ala de ITP de la sher ma respins pe motiv ca am joc in capu lde bara stanga si discurile excesiv de uzate. Intradevar jocul in capul de bara era nimic de zis dar discurile mai mergeau cel putin 30.000km dupa spusele mecanicului care mi lea inlocuit si avand in vedere ca discurile aveu 68.000km iar la 40.000km am schimbat placutele iar acum placutele erau la jumate. Deci nu are cum discurile sa se uzeze dupa un set jumate de placute, mecanicul a zis ca deobicei discurile tin cam 3 seturi de placute si ale mele nu erau uzate peste limita. Oricum am pus discuri si cap bara de la asam( mai ieftine) acum sa vad cat ma tine. Oricum am pastrat discurile vechi si daca astea noi care nu sunt de origine fac figuri le pun pe cele vechi inapoi. Imi pare rau de palcute ca erau de origine si aveu 28.000km si mai tineau cel putin 20.000km avand in vedere ca erau uzate pe jumate, asa am fost nevoit sa schimb si placutele dar am pus unele de 40RON. Si uite asa un spagar imputit ma fortat sa renunt la piese de origine care nu erau uzate asa cum sustinea el si sa pun piese de laproducatori care nustiu ce calitate au.

          Comment


          • #20
            Te cam contrazici...daca erau spagari luai ITP-ul de prima data
            Ce grosime are discul de frana?
            Si daca cosiderai ca nu sunt uzate discurile de frana de ce le-ai schimbat?Te interesai frumos care e grosimea minima a discului de frana si te duceai frumos cu sublerul in mana la nenea de la ITP...simplu...si mai jigneste-i tu mult pe cei de la Sherr ca poate o citi careva pe aici sa vezi pe urma spectacol
            Si daca ai vazut ca la Sherr e cel mai scump de ce te-ai dus la ei?
            Last edited by valeriuciprian; 24 March 2010, 06:09.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Mam dus la ei pentru ca nu am timp liber decat vinerea dupa amiaza iar peste tot era coada ma programau luni.
              Si acum explicatia de ce sunt spagari.: Sambata in fata mea la itp era o cunostinta si care ia pus in certificat o mica atentie spaga sau cum vreti sa ii ziceti de 10RON. Dupa ce ia testat tot ce trebuie ia dat itp si ia zis(eu eram chair langa ei si am auzit tot) ca sa aibe grija ca frana de mana nu tine aproape deloc pe o roata st sau dr nu mai tin minte exact si ca are un far care bate prea sus. Si lui ia dat ITP mie care nu am dat nici o mica atentie nu mi la dat. Oricum nu mai conteaza mam lecuit cu ei. Discurile erau cele de cand am laut mnasina si aveu 68.000km la 40.000km am schimbat palcutele tot cu unele de origine dacia desi mai mergeau vreo 10.000km acum cand am schimbat discurile placutele erau tocite pe jumate. Eu nu cred ca discurile se totcesc cu un set jumate de placute avand in vedere ca uni au schimbat discurile deabia dupa 3 seturi de palcute. Mie imi pare rau ca nu am avut bani sa iau discuri de origine si obligat de imprejurari ca sa trec ITPul a trebuit sa iau discuri ieftine de la asam iasi si placute la 40ROn. Acum sa vad in timp cat ma vor tine. LA revizia de 60.000km facuta la IATSA mecanicul s-a uitat la frane si a zis ca placutele mai merg cel putin 10.000km si discurile se schimba dupa 100.000km si nu cred ca in 8000km discurile s-au tocit asa tare. Dar in fine nu mai conteaza am rezolvat am luat si ITP ul fara spaga si pe viitor nu mai am ce cauta la sherr si la ITP am sa dau si eu mici atentii ca sa nu imi mai caute aia nod in papura.

              Comment


              • #22
                Dar nooooooo ... el Batman, Batman ...
                Tu ori nu vrei sa intelegi ca NU TREBUIE SA TRECI ITP-ul CU DEFECTIUNI LA SISTEMUL DE FRANARE SI/SAU DIRECTIE, ori nu citesti tot pe-aici. Daca ala ti-a zis ca ai discurile uzate si tu le-ai inlocuit una-doua fara compilezi putin, este numai si numai treaba ta. Si gata, mai lasa-ne cu ce-ai patit tu ca s-a inteles.
                Si la faza cu atentia "uitata" in acte: buna dimineata, soare!

                Comment


                • #23
                  ) Prieteni, azi am făcut ITP la SHERR și sunt foarte mulțumit. Sunt mulțumit de felul în care am fost tratat și de serviciile lor.
                  Cu 1-2 luni în urmă am fost la un schimb de ulei la Iatsa și domnul mecanic mi-a verificat mai multe lucruri iar la final printre constatările dumnealui era și uzura plăcuțelor de frâne (evident cu recomandare de înlocuire cât mai rapid). Astăzi DOMNII (nu, nu sunt ironic) de la SHERR nu au constatat nimic de genul. Pe lângă acest aspect, nici nu au căutat motive de... "primit darul", cum am înțeles că se face în alte părți, și cum a pățit și tatăl meu anii trecuți... cu faptul că trusa nu are termen, și pune în pericol viețile oamenilor cu pansamente expirate. Și încă ceva de care uitasem, a trebuit să schimb becul de la farul din stânga și datorită spațiului de manevrare redus, nu am reușit să îl așez exact ca celălalt și se vedea noaptea diferența între cum bate un far și cum bate altul, domnii de la Sherr au rezolvat și această problemă pe loc acolo.
                  Și ca să revin la topic prețul a fost 80 RON. Numai bine și noroc la oameni (cât mai puțini șpăgari)!
                  Succesul nu e determinat de ceea ce obţii când ajungi la destinaţie, ci de ceea ce devii de-a lungul drumului. [Zig Ziglar]

                  Comment


                  • #24
                    Deci, se poate! Uite de-aia e bine sa nu te grabesti sa denigrezi. Deja SiC41 ne demonstreaza ca service-ul Sherr nu este chiar asa cum la prezentat Flipper.
                    Readucem "in fata" lista service-urilor unde se poate face ITP la Logan, in Galati. Or mai fi si altii ...

                    1. Apan - cel mai ieftin
                    2. Nalba
                    3. IATSA
                    4. Sherr - cel mai scump

                    Diferentele de pret intre ele sunt de 10-15 lei, maxim.
                    Se recomanda sa va faceti ITP-ul acolo unde stiti ca sunt cei mai profesionisti. Macar stii ce ai la masina.

                    Comment


                    • #25
                      SiC41 crezi ca la sher au demontat placutele de frina sa vada cit mai tin (sau cit de uzte sint) eu cred ca acel mecanic a demontat placutele si a vazut gradul de uzura la ele.Asta nu inseamna ca nu mai ai frine ci ca ele trebuiesc schimbate cit mai urgent.

                      Comment


                      • #26
                        am facut ITP la APAN pe dig. 70 lei a costat inspectia. daca va mai intereseaza alte aspecte, vi le comunic fara probleme.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Ti-ai facut si testul de amortizoare?
                          Este optional.

                          Comment


                          • #28
                            nu stiu care este testul acela, dar a fost cantarita pe fata/spate, a testat franele care au avut o eficacitate de 77% (voi cat ati avut? pentru ca mi-a zis ca sunt mai mult decat OK franele), a urcat rotile din fata pe doua angrenaje care se miscau stanga dreapta, iar in acelasi timp mi-a spus sa calc frana si sa misc de volan stanga-dreapta, a testat gazele - 0.00%.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Testul amortizoarelor...se urca masina pe niste talpi...si acele talpi incep sa vibreze la un moment dat dupa care se opresc...si iti scoate o diagrama cu eficacitatea amortizoarelor.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                AJUTOR! Vreau sa fac ITP. Unde e, actualmente, mai ieftin? Si, in alta ordine de idei, ma imprumuta
                                cineva cu un stingator si o trusa medicala care sa fie inca in termen?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google