Jante,model Si Brand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    @sebibv, acei 2mm iti dai seama ca nu-ti cresc stabilitatea. E cel mult placebo...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #92
      Originally posted by dl_dr25 View Post
      Am observat ca roile de iarn ( jante pe 15 et37, anvelope michelin A4) te fac sa simi toate gropile/ gropiele prin comparaie cu cele de var ( jante pe 16 et 37 anvelope continental).
      Dac reuesc sa mai scutur de ceva bani , o sa îmi cumpr jante pe 16 ( aliaj) pe care le echipez cu anvelope de iarn.
      Pcat de jantele actuale ( aliaj) începuser s îmi plac . Sper s mai gsesc aliaj Altica de 16.
      Din ce am citit pe forum, sunt sigur (99%) c la mine merg perfect ( recomandare dacia) jante de aliaj pe 16 cu et40.
      Mai degraba inaltimea talonului face diferenta. Ce dimensiuni ai la anvelope?

      Trimis de pe al meu F5321 folosind Tapatalk

      Comment


      • #93
        @silviu: postul meu a fost ironic. Cred ca e bine sa punem pe maisna ceea ce a pus producatorul. Daca vrems a facem modificari de genul ar trebui sa mergem al reomologare.
        Sunt genul de om care vrea sa pastreze totul original.

        Comment


        • #94
          Originally posted by sebibv View Post
          Adica, punand un ET diferit fata de cel decis de producator vom face maisna mai stabila, nu?
          Perfect...eu cred ca aia de la Renault merita sa fie dati afara pentru incompetenta...daca nu s-au gandit la acest aspect. Gresesc eu?
          Sa nu ii uit nici pe aia care au decis ca loganul nu are nevoie de eleron....au rezolvat alti "ïngineri" problema ulterior.

          Scuze pentru off dar nu m-am putut abtine

          dl_dr25 are dreptate. ET-ul apare pe certificatul de conformitate.
          Ironia e ca din fabrica nici polo nu vine cu eleron, dar uite ca sunt niste ingineri inteligenti care monteaza eleron fix ca sa faca masina mai stabila


          faptul ca vrei sa respecti specificatiile atipice ale Dacia te obliga la jantele care le ofera ei. d-aia am venit cu sugestia celor cu ET38 ca nu-ti afecteaza cu nimic negativ masina si iti ofera optinile variate pe care ti le doresti

          Comment


          • #95
            Originally posted by calinx View Post
            Mai degraba inaltimea talonului face diferenta. Ce dimensiuni ai la anvelope?

            Trimis de pe al meu F5321 folosind Tapatalk
            Pai pe vară am avut 195/55/16 et37 si iarna 185/65/15 et 37, acum pe vara ( viitoare) 195/55/16 et40

            Comment


            • #96
              Eu cred ca arată bine, doar ca o să fie greu de curățat
              Attached Files

              Comment


              • #97
                Parca ai scris mai sus ca simti gropile mai mult cu jante pe 15 de tabla decat cu 16. Nu se poate, e invers in mod normal, verifica presiunea.

                Comment


                • #98
                  Am verificat, am aparat, compresor si la o lună verific la ambele mașini presiunea.
                  Și mie îmi pare c-am ciudat, dar..... poate este de la cap

                  Comment


                  • #99
                    E normal sa fie așa, roata mai mare "sare" peste groapa pe când cea cu diametrul mai mic nu. PS: acum aștept să sară x sau y și să-mi spună că de fapt sunt la fel, dar nu este adevărat.

                    Comment


                    • Ce nu e adevarat? Diferenta intre 185/65 R15 si 195/55 R16 este de 0.4 % la diametru si circumferinta! Deci care e aia mai mare, care sare peste gropi?
                      L.E. @sebibv, deci eu sunt x si tu esti y!
                      Last edited by DannyMC; 3 November 2017, 20:51.

                      Comment


                      • Pai iti spun eu...avand R16 nu inseamna ca ai un diametru mai mare al rotii, deoarece balonul este mai mic.

                        Folosind teorema reducerii la absurd, ar insemna ca daca punem jante pe 16 diametrul total al rotii si deci in aceeasi treapta, la aceeasi turatie, viteza va fi mai mare decat in cazul jantelor pe 15, ceea este total fals, daca folosesti dimensiunile scrise pe usa masinii... (daca s-ar intampla asa, in unul dintre cazuri, vitezometrul nu ar arata viteza corecta...bine, stiu ca arata cu 3-4% mai mult, insa e asumata treaba asta).

                        Comment


                        • Iar începem

                          185/65/R15 X=1895mm
                          195/55/R16 X=1891mm (aluminium wheel rims)
                          195/55/R16 X=1903mm (steel wheel rims)
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Au acelasi diametru si aceeasi circumferinta (diferente neglijabile). Dar rotile pe 15 au mai mult cauciuc, iar cele pe 16 mai putin. Concluzia, cele pe 15 sunt mai elastice, mai moi...

                            Comment


                            • @torque: serios acum? 4 mm diferenta pe circumferința?
                              Aia pe raza cat sunt? Fix nimic... Diferențele alea se compensează din presiune, din incarcarea masinii, din....

                              Unii când se gândesc la r15 sau r16 se gandesc ca le creste diametrul cu 2x2.54 mm.

                              Comment


                              • @ sebibv daca te uiti bine la ce a scris t0rquemada vei vedea ca aia patru milimetri sunt in minus la rotile pe 16"! Nu ca ar avea vreo importanta in practica acea diferenta!
                                Last edited by DannyMC; 4 November 2017, 08:43.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google