Jante Pe 15" Cu ET 35, 7,25J

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by silviu_cos View Post
    pentru cel care a probat in 1700 km gumele si jantele si a simtit o enorma imbunatatire a stabilitatii imi permit sa ii pun o intrebare . de unde vine aceasta imbunatatire ?? ai tot 185 65 15 ,latimea caii de rulare este aceeasi , balonul este tot pe 65 singura diferenta e ca sta mai strans cauciucul pe janta(= 0) si poate putin de la et jantei . deci de unde diferenta enorma???
    Cum anvelopa sta flexat, scade garda la sol. Cum a trecut de la 6j la 7.25j inseamna ca are janta actuala cu 4cm mai lata ca cel stoc. Garda i-a scazut cu aprox 2cm. Altceva chiar nu are ce sa simta. Suprafata de rulare a ramas la fel ca doar e 185...

    Comment


    • #32
      eu sunt de parere ca toata treaba e psihologica . cum sunt si pe la magazine preturile cu 2.99 lei ). stii de ce zic asta?? ca eu am avut o experienta neplacuta dupa ce mi-am pus gume pe 55 in loc de 65 si ma credeam Peter Solberg insusi . si cand m-am vazut in porumb nu stiam daca ala era lotul pe care trebuia sa il ar .

      Comment


      • #33
        Originally posted by bossake View Post
        Diferenta e foarte simpla, ph1 au table et50, ph2 table et43.
        cred ca tine de motorizare/pachet dotari mai degraba. am vazut ph2-uri cu et50 iar eu sunt deja la al 2-lea ph1 cu et43.
        internal combustionizer

        Comment


        • #34
          E adevarat, un prieten cu ph1 are et50.. eu et43.
          Deci ce J maxim pot folosii pe 185 65 15?

          Comment


          • #35
            6.5 J cum sunt cele de aluminiu originale

            Comment


            • #36
              Priveste asta
              Attached Files
              Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

              Comment


              • #37
                @WeeD: Este exact de ce am nevoie ms

                Comment


                • #38
                  Eu am 185/65/15 pe jante de 7J.E un fel de stretching dar urat de tot din cauza talonului mare.Mi se pare inestetic.Stretchingul mi se pare misto la anvelopele cu talonul mic.Oare pe jante de 8j talonul de 65 devine mai mic din cauza intinderii?(vizual cred ca arata bine, .Am auzit aici pe forum un taximetrist cu 185 pe 8J.Am vazut pe multe masini stretching dus la extrem(majoritatea bmw-uri).De ce oare nu exista in lege interzicerea acestui fenomen? De ex: cred ca poti lua itp-ul si cu 185 fortate pe jante de 8J.
                  Last edited by karlos12; 16 January 2012, 20:50.

                  Comment


                  • #39
                    nu ai probleme la itp , conteaza sa ai 185/65/15 ...
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • #40
                      Nu cred ca are 185 pe 9j :-J )

                      Comment


                      • #41
                        poti lua itp cu 185 pe orice, pt ca morcovarii aiai nu gandesc, sunt ca militienii de circulatie. tu poti sa calci pe talon (lucru total nerecomandat, pt ca nu e facut sa tina ca o cale de rulare), daca pe el scrie 185/65r15, e ok. pt ei asta nu e risc de explozie->accident, ci e riscant sa ai 195/55r15, chit ca-s gume garantate la 240km/h, cat prin doua loganuri impreuna. atat ii duce mintea, atata fac.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          este cineva de aici care a avut probleme pentru ca a pus pe jante j7 gume de 185?
                          Inca o intrebare...daca j-ul este mai mare am noroc sa atinga janta de brat? o sa fie j7 si et 38

                          Comment


                          • #43
                            La Jante pe 15" 7J si ET38, janta vine mai in afara cu 5 mm fata de jantele originale ET43 Logan Faza 2, respectiv cu 1 mm mai inauntru fata de jantele originale ET50 Logan Faza 1 - asadar nu-s probleme - nu atinge.

                            La ET-uri mai mici sunt solicitati mai mult rulmentii. Rulmentii, bucsile, bieletele sunt solicitate mai tare nu de scoatere mai in afara a rotii, ci de masa inertiala a rotii => creste masa => cresc solicitarile.

                            Daca masa rotii ramane la fel sau mai mica, dar ET=38 sunt solicitati foarte putin suplimentar rulmentii. Cu cat ET-ul e mai mic, cu atat sunt solicitati mai tare rulmentii. Odata cu cresterea ET-ului creste si momentul de rasturnare al masinii (devine ceva mai stabila masina) - totusi nu trebuie exagerat cu ET-ul prea mic. (in afara de asta nisipul si pietricele de pe sosea sableaza cu succes pragurile si canturile aripilor)

                            Comment


                            • #44
                              da...la partea cu nisipul nu m.am gandit...oricum et-ul nu cred ca este exagerat...o sa vina mai in afara cu 1cm si ceva...nu? fata de cele de tabla cu et50

                              Comment


                              • #45
                                Fata de cele ET50 vin cu 12 mm mai in afara. Recomandabil sa montezi canturi de plastic la aripile fata si spate si aparatori de noroi macar la rotile fata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google