JR5(de pe MCV) vs. JH3(de pe Sedan)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    s-au facut loganuri ambition 1.6mpi cu cutii jr5. exista jr5-uri cu rapoarte identice cu jh3-urile. diferenta intre jr5 si jh3 o face actionarea, la jr5 e pe cabluri. ambreiajul cred ca poate fi actionat oricum, nu e musai sa fie hidraulic
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      si cum pot sa aflu ce CV am?am dci de 70 cp cu ambreiaj hidraulic?deci?sunt tare cutios
      God is my copilot

      Comment


      • #33
        pai te uiti sub masina. daca vezi cabluri la cutia de viteze, ai jr5. daca vezi tija clasica, ai jh3. cred ca poti vedea si de sus, deschizand capota. la jh se vad tijele selectoare, ma gandesc ca la jr tre' s avezi cablurile.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          ce e cu ambreiaj hidraulic sunt JR5
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            pe buna daca am inteles ceva . care e mai buna jr5 sau jh3 ??? care sunt diferentele intre ele ?

            Comment


            • #36
              tu nu ca nu intelegi... doar ca nici macar nu citesti ...
              jr5 e un jh3 imbunatatit , si este pe cablu nu pe tija ...s-a pus pe logan diesel si pe mcv/van etc.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                daca as fi inteles nu as mai fi postat. am citit toate posturile. nu am inteles care are rapoarte mai lungi jh3 sau jr5 ? si ce legatura are ambreiajul hidraulic cu performanta ?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Seba View Post
                  pai te uiti sub masina. daca vezi cabluri la cutia de viteze, ai jr5. daca vezi tija clasica, ai jh3. cred ca poti vedea si de sus, deschizand capota. la jh se vad tijele selectoare, ma gandesc ca la jr tre' s avezi cablurile.


                  mai simplu -te uiti la schimbator si o sa vedeti ca daca vibreaza maciulia e pe tija.daca nu vibreaza si nu simtiti nici cand puneti mana pe maciulie inseamna ca e pe cablu.la majoritatea masinilor care au schimbatorul pe tija maciulia vibreaza ca dracu.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Seba View Post
                    pai te uiti sub masina. daca vezi cabluri la cutia de viteze, ai jr5. daca vezi tija clasica, ai jh3. cred ca poti vedea si de sus, deschizand capota. la jh se vad tijele selectoare, ma gandesc ca la jr tre' s avezi cablurile.
                    mersi,m-am uitat si am cabluri,deci am jr5
                    God is my copilot

                    Comment


                    • #40
                      la mine nu vibreaza maciulia inseamna ca e pe cabli inseamna ca e jr5 ?

                      Comment


                      • #41
                        ti-am scris mai sus ...ca JR5 se pune pe diesel si pe mcv/van ... daca ai asa ceva ...da ai JR5
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #42
                          eu am cabluri nu pe tija. care e explicatia ? si cine a zis ca jr5 rezista la max 200 Nm sa stie ca este fals in totalitate. inseamna ca daca la dci 85 ii fac un chip si il duc in 240 nm ii sparg cutia cu a 5 a ?
                          Last edited by alessandro; 11 February 2010, 21:43.

                          Comment


                          • #43
                            16v sedan nu are nicio cutie pe cabluri are pe tija.Daca vorbesti de diesel ... se schimba situatia.
                            Cum ai ajuns la concluzia ca e pe cabluri ? Asa ai vrea sa fie ?
                            Mai sunt ceva modele refuzate la export care au primit cutie pe cabluri , aia ar fi singura explicatie.
                            Last edited by Cristi_Xp; 12 February 2010, 01:45.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by marx View Post
                              eu am cabluri nu pe tija. care e explicatia ? si cine a zis ca jr5 rezista la max 200 Nm sa stie ca este fals in totalitate. inseamna ca daca la dci 85 ii fac un chip si il duc in 240 nm ii sparg cutia cu a 5 a ?
                              O cutie are identificator: ABC - XYZ

                              Daca ABC = JR5 inseamna ca are timoneria pe baza de parghie (cablu) si ambreiaj hidraulic. (ABC = familia cutiei)

                              XYZ reprezinta modelul (unde da vorbim de un maxim de cuplu suportat)
                              (XYZ = tipul cutiei).

                              S.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • #45
                                si unde citesc identificatorii astia ? este vreo diferenta intre rapoarte cutiilor ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google