Kit Ambreiaj EXEDY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ideea nu e de solid sau nu, Exedy fac ambreiaje foarte bune, eu cel putin nu am dubii legate de calitatea lui. Problema se pune la duritatea discului.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Nu credeam sa vad vreodata exedy facand ambreiaj pentru logan de 1.4
      Am avut pe BMW ambreiaj exedy, luat nou. faceam niste plecari de ramaneam uimit...
      aici costa 376 lei http://www.***********.ro/lt/items/view/159
      I My Honda !

      Comment


      • #18
        Eu vreu sa fiu sigur ca problema care o am cu zgomotul e din cutie si daca trebuie sa o dau jos incerc un ambreiaj din asta ca nu am ce pierde
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • #19
          PPV, taxiul a avut exedy si in 5000 mii l-a ovalizat ,chiar in seara imi povestea ...parerea mea e sa pui Valeo ,iar cu rontaitul rulmentului insonorizeaza masina ,numai asa scapi

          Comment


          • #20
            Pana la urma ce se mai aude de acest kit de ambreiaj de la Exedy? Chiar nu stie lumea nimic de el? Sunt curios cum se poarta in comparatie cu kitul de la sachs... Mai spuneti si voi cate ceva ca nu strica. Unii sunt interesati de acest subiect

            Comment


            • #21
              Originally posted by cos_min_i View Post
              PPV, taxiul a avut exedy si in 5000 mii l-a ovalizat ,chiar in seara imi povestea ...parerea mea e sa pui Valeo ,iar cu rontaitul rulmentului insonorizeaza masina ,numai asa scapi
              nu inteleg de ce ai parere asa buna despre Valeo. mi se par cele mai proaste ambreiaje ever.

              iar problema rontaitului rulmentului se poate rezolva si prin montarea unui pedalier de Laguna 1 care avea un sistem ce nu tinea rulmentul atacat pe placa mereu

              @GMV97 mai poti incerca kit volanta + ambreiaj Sachs de 1.6 care sunt de 200 mm. volanta ar trebui sa se potriveasca la gauri din cate m am informat. acum nu stiu daca pica si semnul pentru PMS

              Comment


              • #22
                Tind sa fiu de acord cu alessandro. Din cate am inteles de la cei care au montat diverse kituri de ambreiaj pe autoturisme, cel de la Sachs este unul dintre putinele care isi merita banii, in acelasi timp shimband caracteristicile cuplarii, aceasta facandu-se intr-un mod corect. Insa ramane problema o singura problema in continuare.... Cum se comporta acest Exsedy montat pe un Logan, fie ca e 1.4, fie ca e 1.6? Asteptam in continuare raspunsuri de la lume.

                Scuzati faptul ca m-am repetat mai sus. Puteti taia prima aparitie a cuvantului "problema".
                Last edited by cristi_ccd; 8 January 2012, 23:08. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Cred ca sunt bune

                  Patronul de la Pelicanul taxi pune doar Exedy pe masinile lui si le foloseste de ceva vreme.Daca nu ar fi fost multumit de ele cred ca ar fi schimbat marca.Ma gandesc ca daca cedau repede nu mai erau convenabile si condusul in regim de taxi difera de cel "casnic",masina e solicitata la maxim.

                  Comment


                  • #24
                    Pai in arges au fost probleme cu valeo
                    Era valeo facut in turcia care era super bun pt ca acolo au fabrica
                    si aparuse valeo made in france si nu mergeai nici 10000 cu el si pica
                    Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                    Comment


                    • #25
                      nu mai da nimeni detalii despre exedy? ar fi de folos o comparatie ca la carte cu sachs... unii vor sa schimbe ambreiajul si in acelasi timp sa treaca la un alt nivel, chiar daca un ambreiaj de acest gen nu poate ajuta foarte mult la inceput.

                      Comment


                      • #26
                        ))

                        Originally posted by cristi_ccd View Post
                        nu mai da nimeni detalii despre exedy? ar fi de folos o comparatie ca la carte cu sachs... unii vor sa schimbe ambreiajul si in acelasi timp sa treaca la un alt nivel, chiar daca un ambreiaj de acest gen nu poate ajuta foarte mult la inceput.
                        Pentru inceput te intreb la ce nivel vrei sa ajungi cu Loganul?Nu exista decat 2 grade de comparatie masina proasta si masina foarte proasta.Nu ai ce sa scoti altceva din ea.Daca vrei alt nivel inceara sa schimbi marca de masina si nu marca ambreiajului.
                        Iar de curand am auzit niste zvonuri cum ca aceste ambreiaje ar rupe priza de la cutie.Nu pot sa spun ca am vazut personal asta si nici nu vreau sa incerc pe masina mea.Daca cineva afla mai multe pe tema asta sa ne spuna si noua.

                        Comment


                        • #27
                          ce ambreiaj sa rupa priza de la cutie ? in ce sens sa o rupa ? sa sectioneze axul sau sa se incalece canelurile ?

                          Comment


                          • #28
                            Cred ca au acolo inauntru un pitic cu flex si sectioneaza priza ...
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              da...cred ca piticul vine in cutie intre disc si placa

                              au fost puse pe Logan ambreiaje Sachs rigide si placi de presiune racing si nu s a forfecat nici o priza la cutie. si daca nici masinile alea nu au fost chinuite shocate si bruscate atunci care sunt ?
                              altceva cedeaza in cutia JH3 iar priza nu este unul dintre ele

                              Comment


                              • #30
                                O sa ne rada si curcile cu discutiile de aici.
                                Intrebarea e simpla: Are cineva Exedy pe masina? Daca raspunsul e afirmativ de la mine mai vine o intrebare. Cat de "sport" este in comparatie cu cel stoc.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google