Kit Ambreiaj LUK Sau Pe Afara Vopsit Gardul si inauntru Leopardul !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kit Ambreiaj LUK Sau Pe Afara Vopsit Gardul si inauntru Leopardul !

    Aflasem ieri de la un furnizor din Bucureşti dedicat kiturilor de ambreiaj că în ambalajul de LUK Repset vine de fapt un kit made by Valeo şi am vrut să aflu dacă este un fenomen generalizat sau nu.
    Prin urmare, am contactat azi telefonic alţi doi furnizori importanţi de piese şi am constatat cu stupoare că habar nu aveau ce se găseşte în ambalajul kitului LUK pe care îl comercializează. Şi nu, nu este vorba de Daciashop, sunt sigur că acolo se ştie orice detaliu. Iată deci cum merge treaba cu unele magazine online: pe afară vopsit gardul şi înăuntru leopardul !
    sigpic

  • #2
    stai calm. este perfect normal. nu e nici un leopard si nici o cioara.

    Valeo colaboreaza cu LUK si Sachs chiar.

    Comment


    • #3
      Fara suparare - dar tu voiai sa-ti scrie in loc de Dacia Logan, Dacia-Renault-Citroen-Peugeot-BMW-BOSCH si toate celelalte subansamble ale acestui produs finit?
      Toate produsele ti se vand finite. Daca vei lua chiar si ambreiajul Valeo probabil vei vedea ca arcurile sunt facute de alt manufacturier, aliajele care le primesc si din care se fac diverse la acel ambreiaj sunt realizate de alte firme samd.
      Dar cu toate acestea tu cand cumperi un produs finit - ti se ofera o garantie de catre acel producator. Aici nu este neaparat o problema a magazinelor online, pentru ca orice magazin care are 10-50-100.000 de produse in site( sau in oferta) nu le poate desface sau sa le cunoasca 100% subansamblele, mai ales acele produse la care nu apar probleme. Mai mult majoritatea sunt sigilate si acestea nu se pot desigila doar pentru o intrebare.
      Informatia este buna, dar exista si dati cand prea multa informatie (sau nevoia de informare) sa stiti ca strica.
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • #4
        nimeni nu se uita la arcuri )
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Nu sunt de acord cu magazinele de orice fel nu doar online care nu cunosc în detaliu produsul pe care îl comercializează sub pretextul că sunt sigilate, e doar o scuză ieftină. Când faci contract cu un furnizor primești toate detaliile despre produsul contractat, o mostră, sau măcar o poză conformă cu realitatea dacă ești firmă serioasă. Așa ce să văd, un ambalaj de carton frumos colorat sau un mare X cu "no picture available" ? Gimme a break ! Ca să nu mai vorbesc de diferențele de preț dubios de mari pentru identic același produs (în aparență): de la 310 la 390 și mă refer acum doar la magazinele consacrate nu la Gigi srl.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Eu doar incerc sa-ti explic urmtoarele si sper sa intelegi ca nu ma cert cu tine si nu reprezint un magazin (mai ales de piese auto ):
            "care nu cunosc în detaliu produsul pe care îl comercializează" - cunosc domeniul nu pot cunoaste in detaliu fiecare reper, ca exemplu o firma ca autonet care este un importator foarte mare are in baza de date undeva la cateva milioane(daca nu mai mult) de piese, vrei sa-ti fac un PS sa vezi ce informatii se ofera resellerilor? Ambreiaj luk, cod si se potriveste pentru Logan motorizare x sau y. Vrei sa-ti zic cum o firma care comercializeaza piese de logan stia lucrurile pe care le-ai aflat tu ulterior? Prin aducerea pe stoc a 3-4 versiuni de ambreiaj pana cand si cumparatorul s-a hotarat ca oricum ar da-o nu are cum sa cunoasca fiecare detaliu, oricat s-ar hotara.
            "Când faci contract cu un furnizor primești toate detaliile despre produsul contractat, o mostră, sau măcar o poză conformă cu realitatea dacă ești firmă serioasă" - cu asta ai dat cu bata in balta sry ca iti zic. In momentul in care se depaseste statutul eu am 5 produse care le produc/import - si cu exceptia sponsorizarilor, nimeni nu da pe gratis orice si mai ales fara sa vrea ceva in schimb(de obicei bani )
            Aici eu vin cu o intrebare ... tu cand ti-ai luat logan-ul ai intrebat de cine este facut surubul de la centura de siguranta? Ca asta inseamna ca dealer-ul in mod normal nu stie de cine este facut... prin urmare nu este un dealer informat.
            "sub pretextul că sunt sigilate, e doar o scuză ieftină" majoritatea produselor pe langa faptul ca sunt sigilate vin cu aceleasi informatii care ti le da si furnizorul.
            "carton frumos colorat sau un mare X cu "no picture available" - aici sunt de acord, nu as cumpara in primul rand de la un astfel de magazin macar fara sa le cer o poza inainte, ca poate au omis aceasta informatie la documentare.

            "preț dubios de mari pentru identic același produs (în aparență): de la 310 la 390 " - un pret dubios de mare era intre 2000 ron si 300 ron. Diferenta de 25% este o diferenta extrem de mica intre preturi, poate proveni de pe o alta piata, alt furnizor, momentul in care au facut stocul samd... sunt o multitudine de cauze.

            Intrebarea cea mare, daca tu vrei atat de multa informare de ce nu iti achizitionezi numai piese originale, mai mult decat atat, numai de la dealerii autorizati? Daca lor le-ai pune aceste intrebari iti garantez ca ti-ar da cu flit, in cazul in care nu scrie pe produs direct, pentru simplul fapt ca tu cumperi un produs finit. In cazul in care: produsul pentru a functiona, este nevoie de asamblari ulterioare(nu integrarea lui intr-un sistem ci manufacturare suplimentara) sunt de acord cu tot ceea ce ai zis tu.

            Sper ca ai inteles ceea ce am vrut sa-ti zic. Ar fi usor sa fie la fiecare piesa ca pe sticlele de Fanta, dar din pacate nu se poate si stai linistit ca nici acolo nu stii toate chimicalele care le bagi in tine, aici includ si apele minerale sau plate care sunt mai "sanatoase"
            Last edited by Canto; 10 May 2012, 20:09.
            B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

            Comment


            • #7
              ma da voi cand va cumparati calculatoare HP,Compaq,Samsung le comentati la aia ca procesorul e tot intel ? ca placa grafica e tot Nvidia?Cand luati logan,ca motorul e tot ala de pe symbol by Reno ?
              La urma urmei discul poate fii la fel,ferodourile pot fi diferite,arcurile diferite,facute dupa specificatiile LUK etc, automat nu e acelasi ambreiaj,plus nu mi se pare un ambreiaj Valeo un rahat...alea de fabrica merg si 200 mii km.
              Last edited by Cristi_Xp; 10 May 2012, 20:28.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Cristi - intreaba pe oricine la un laptop/desktop Apple ce procesor are(model). Nu iti va raspunde nimeni la intrebare deoarece este interzis sa se ofere aceasta informatie in afara cercului de productie (Apple-Intel-ceilalti integratori). Reselleri ce sa mai zic, decat ca in afara de informatiile leaked nici macar nu miros aceasta informatie
                B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                Comment


                • #9
                  Canto, din punctul meu de vedere, raționamentul tău este în continuare greșit pentru că aplici teoria defalcării pe subansamble în egală măsură autoturismului și subansamblului kit de ambreiaj; în timp ce primul are sute de componente, cel din urmă e un simplu 3-în-1. În fine, ne lamentăm, avem concepții și experiențe complet diferite și în domenii diferite pesemne, e inutil să încerci să mă convingi de ceva cu care nu voi fi de acord niciodată. Iar cu "ia-ți piese originale" ai dat-o tu în baltă, eu vreau LUK, nu kit de origine tocmai pentru că e nesatisfăcător.
                  Cristi, faza cu sistemele și componentele cade din start, nu am cumpărat niciodată un sistem la cheie, am preferat să-l construiesc singur pe componente selecționate de mine.
                  În concluzie, nu îmi rămâne decât să experimentez ce oi găsi.
                  Last edited by ibuzescu; 11 May 2012, 00:33.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    De ce e nesatisfacator ambreiajul de origine? Sunt doar curios.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      calitatea slaba a unor ferodouri Valeo face ca acestea sa vibreze intre placa si volanta sub apasarea placii de presiune.

                      se observa in pozele de mai jos punctele de vibratie unde de obicei se curata matarialul de frictiune depus pe placa.

                      ferodoul rezoneaza, vibreaza la o anumita turatie. daca de obicei plecam din 1500 rpm tremura destul de urat. daca plecam din 2000 rpm pleca perfect lin.

                      am schimbat ambreiajul ( Sachs = Valeo ) si de atunci am mers foarte atent cu el. cand a dat caldura din nou au inceput trepidatiile. nou fiind aproximativ 10.000 km
                      am tras frana de mana in tavan, treapta 5 si turatie aproximativ 1500 cu ambreiajul patinat circa 10 -15 secunde.
                      au urmat cateva plecari cu a 2 a de pe Loc prin oras.
                      de atunci ambreiajul si a schimbat total comportamentul. este mai aderent, mai responsiv, placa foarte lin de pe loc chiar si la mers 50 60 km prin oras in cele mai mari calduri

                      reglarea apasarii placii de presiune este foarte importanta pentru evitarea acestor probleme. adica reglajul pedalei de ambreiaj se traduce fix in apasarea placii de presiune pentru ca la Logan rulmentul sta atacat permanent pe placa
                      - daca pedala este foarte jos rulmentul exercita o apasare scurta pe placa cu presiune mica
                      - daca pedala este sus rulmentul apasa la maxim soarele placii, si in timp poate duce la slabirea apasarii acestuia
                      - se recomanda pedala o idee mai jos decat reglajul de fabrica
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        La placa asta au fost marite gaurile de prindere?
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          nu, asa vine din fabrica.

                          volanta de Logan 16v este aceiasi volanta ca la Laguna 1, 2 si alte modele Renault 1.4 si 1.6 ambele 16v.

                          practic este o placa de presiune de 1.6 K7M facuta sa se potriveasca pe volantele de 16v care au fost gandite sa primeasca ambreiaj de 215mm vezi Laguna 1 GrandTour, vezi Scenic 1.6 16v, vezi Laguna 2 1.6 16v etc

                          nu exista ambreiaj Valeo de 200mm pentru placa aste de presiune care sa nu aibe gaurile excentrice

                          exista in schimb ambreiaj de 215mm pentru placa asta. fie cu rulment mecanic fie cu rulment hidraulic.
                          ambreiajul asta se gaseste pe foarte putine modele de Renault mai zine zis rare. ma refer la ambreiaj 215 + rulment mecanic
                          printre ele se numara Megane 1 Coupe 1.4 16v, Laguna 1 1.8 16v, 2.0 16v. in general se intalneste pe motoare 1.8 si 2.0 16v
                          posibil sa se potriveasca si pe RS urile de 2.0 172 respectiv 182

                          celalalt ambreiaj de 215 + rulment hidraulic il intalnim la banala si raposata SuperNova. acelasi si identic cu Laguna 2 1.6 16v

                          P.S. cand cumperi ambreiaj nou de 16v si te uiti la gaurile excentrice se observa urme cilindrice ala unei prese cu care a fost tinita placa pentru alezarea gaurilor
                          la ambreiajul Valeo de 16 8v nu se vede asa ceva.
                          Last edited by alessandro; 13 June 2012, 14:15.

                          Comment


                          • #14
                            ok.
                            Tu crezi ca urmele alea de pe placa sunt din cauza ca mateialul de frictiune (ferodoul discului pe romaneste) face valuri si intra in vibratie? Sincer mi se pare ca ceva nu pusca. Mai degraba as spune ca s-a ovalizat/ a facut valuri placa.

                            ps: nu ma cert, nu incerc sa demonstrez nimic, doar ca rationamentul tau mie imi da cu virgula.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              nu este rationamentul meu.
                              este rationamentul a zeci poate sute de ore de cercetare ale mele si a altor useri inscrisi pe forumuri din afara.

                              problema se rezolva daca se monteaza disc Sachs de 1.6 8v cu placa Valeo. sunt cateva cazuri pe afara care au facut asta si merg beton

                              daca era ovalizat trepida constant si mereu la orice temperatura si turatie

                              mie imi trepida doar la temperaturi mari cand se incingeau bine ferodourile si pe la 1400-1500 rpm . in rest mergea perfect

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google