Kit Ambreiaj LUK Sau Pe Afara Vopsit Gardul si inauntru Leopardul !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    totusi antigelul ala are si un efect benefic

    cand aveam ambreiajul vechi am schimbat termostatul si a curs antigel. dupa ce s a uscat bine o perioada a mers perfect . nu mi venea sa cred
    dar pana se usca complet era jale.

    Comment


    • #32
      Originally posted by yrman View Post
      Daca ferodoul discului este dintr-un material foarte dur, la cuplare acesta aluneca/topaie pe placa. Asa cum a zis si alessandro, pune niste antigel pe disc, sa vezi ce aluneca discul ala intre placa si volanta.
      Raman la parerea ca ferodoul discului, care e un material din azbest cu insertii din materiale neferoase, cu un coeficient de frecare mare, termorezistent, are cu totul alt rol; la debraiere, sunt cativa mm intre disc si placa, iar acea topaiala, care nu cred sa se produca, ar trebui sa fie atenuata de elementele de amortizare ale discului. Nu am auzit ca un ferodo sa trebuiasca sa fie compresibil, ba dimpotriva foarte stabil, pentru a prelua si transmite miscarea; vezi discuri sinterizate.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        Si atunci cum explici ca atunci cand discul este udat cu antigel trepideaza? Se topesc arcurile discului si nu mai preiau socul?
        sigpic

        Comment


        • #34
          Pentru ca se anuleaza una din proprietatile ferodoului; aceea de a avea un anume coeficient de frecare, iar intre suprafata de lucru a acestuia si elementul caruia ar trebui sa-i imprime o forta de rotatie, aparut un alt element care ii modifica comportamentul (sesizabil in lantul cinematic)Daca admitem ca au loc modificari in structura ferodoului, timpul lucrului, atunci nu mai indeplineste functia pentru care a fost creat.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            Originally posted by IancuMIC View Post
            Pentru ca se anuleaza una din proprietatile ferodoului; aceea de a avea un anume coeficient de frecare, iar intre suprafata de lucru a acestuia si elementul caruia ar trebui sa-i imprime o forta de rotatie, aparut un alt element care ii modifica comportamentul
            exact asta se intampla cand se incinge foarte tare ferodoul. "foarte tare" mult spus cand ajunge la temperatura care o genereaza un mers in aglomeratie vara bara la bara

            ca sa detaliez putin :

            trepidatia apare la un anumit stil de mers.

            cand ridic piciorul de pe ambreiaj pana la un punct si acolo ma opresc forta cu care placa apasa pe disc este constanta. aici trepideaza

            daca ridic cursiv fara oprire piciorul de pe ambreiaj forta cu care placa apasa pe disc este in continua crestere. cand ajunge in punctul de presiune unde forta apasarii favorizeaza trepidatul discului...apar smuciturile pentru o foarte scurta perioada

            daca ridic brusc si mai mult piciorul de pe ambreiaj ( sa imprin din prima placii o forta mare de apasare ) si ma opresc intru punct unde forta placii de presiune este peste punctul unde trepideaza ...plecarea se face lin

            daca ridic incet si putin piciorul la turatie joasa unde forta placii este sub punctul de trepidatie si astept ca turatia placii sa se egalizeze cu turatia discului ( se simte acel balans usor al masinii ) ... plecarea se face lin fara trepidatii
            Last edited by alessandro; 14 June 2012, 14:01.

            Comment


            • #36
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Pentru ca se anuleaza una din proprietatile ferodoului; aceea de a avea un anume coeficient de frecare, iar intre suprafata de lucru a acestuia si elementul caruia ar trebui sa-i imprime o forta de rotatie, aparut un alt element care ii modifica comportamentul (sesizabil in lantul cinematic)Daca admitem ca au loc modificari in structura ferodoului, timpul lucrului, atunci nu mai indeplineste functia pentru care a fost creat.
              OK. Si daca ferodo-ul este foarte dur ce se intampla cu coeficientul de aderenta al acestuia?
              sigpic

              Comment


              • #37
                aici e problema. coeficientul de aderenta al ferodoului.

                am luat discul Valeo nou l am apasat cu mana pe placa cat am putut si roteam de el. se invartea pe placa.
                discul Sachs apasat pe placa nu puteam sa il invart. zici ca se lipea efectiv

                trepidatia are loc in punctul critic unde ambreiajul se afla la limita dintre patinare si aderenta
                acolo unde cu ambreiajul apasat 25-30 % de exemlu, daca se accelereaza brusc patineaza, daca se accelereaza incet nu patineaza

                combinatia dintre aderenta ferodoului si apasarea placii de presiune face ca discul sa se afle la limita dintre culisare si aderenta pana se egalizeaza turatia placii si turatia discului

                daca fix inainte de acest punct critic se da dump la ambreiaj, trepidatia nu se mai produce.

                o plecare sanatoasa din ambreiaj fara trepidatii si smucituri trebuie sa aibe ca variabila numai apasarea placii de presiune.
                discul trebuie sa isi pastreze propitatile de aderenta cat mai crescuta la toate temperaturile.
                -daca eu in mod normal ca sofer m am obisnuit sa plec cu 60% ambreiaj, cat este rece discul plecarea va fi ok.
                - cand se incinge discul eu tot cu 60% voi pleca fiindca asa m am obisnuit. astfel aderenta discului la 60% apasare a ambreiajului nu mai este sufucienta si apar trepidatiile
                - dupa cum spus mai sus...modific eu apasarea ambreiajului ( mai mult sau mai putin ) si trepidatiile dispar
                - in toata povestea asta turatiile au de asemenea un rol important. foarte important

                P.S. 90% din soferi cred ca pleaca de peloc intre 1400 si 1700 rpm. culmea fix unde este zona cu probleme. astia care coxeaza si sfaraie ambreiajele ... 1 sufrafata ferodoului e mereu curata si improspatata si 2 placa de presiune exercita mai mereu forte mari de apasare

                deci cox si ambreiajul sus cat mai repede
                Last edited by alessandro; 14 June 2012, 14:55.

                Comment


                • #38
                  Alessandro, nu am cumpărat încă kitul de ambreiaj. Ca să pun kit de 1.6/8V trebuie schimbată şi volanta să înţeleg ?

                  Yrman, am 94000 km. La mers constant, e în regulă, doar pornitul e cam cu trepidaţii şi în marşarier intră mai greuţ. Chiar şi urcarea pantelor e normală. În schimb, dacă vreau să accelerez rapid sau să urc o pantă mai înclinată pe macadam, se lasă cu patinat şi miros de ferodou.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    nu mai stiu cine a trecut de la ambreiaj de 1.4 la 1.6. Al!n sau DNF u. intreaba i

                    mie imi apar 2 coduri diferite de volanta

                    spune mi ce cod are masina ta. ala LSOA LSOB LSOM...... e scris pe stickerul de pe stalpul din dreapta

                    si anul de fabricatie
                    Last edited by alessandro; 14 June 2012, 16:38.

                    Comment


                    • #40
                      @ibuzescu - cablul l-ai reglat?
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Codul este LSOA

                        Cu cablul treaba stă aşa: acum vreo 3 ani, pe la 61000 km mi l-a slăbit un mecanic că cică era prea strâns din fabrică. S-a dovedit a fi mai confortabil aşa dar, când pe la 80000 km a început să patineze, am zis că ar trebui să-l strâng la loc. Nu am făcut-o chiar atunci ci abia pe la 90000 km. Cu toate astea, nu s-a schimbat nimic, trage la fel la mers normal, patinează şi miroase urât la solicitări de genul de care spuneam.
                        Last edited by ibuzescu; 14 June 2012, 17:04. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          mai strange un pic si vezi daca face iar.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            bun hai sa le luam in ordine

                            1.4 LSOA 2005

                            -volanta 7700 273 911

                            - ambreiaj 180mm 6001 548 019

                            1.4 KSOA MCV 2008

                            5 locuri

                            - volanta 7700 866 487 = volanta 1.6 8v LSOB => cu asta merge KIT ul Sachs de 200mm

                            - ambreiaj 6001 548020

                            7 locuri

                            - volanta 7 locuri 7700 100 457 = volanta 1.6 16v LSOM => pentru asta nu gasesti decat Valeo de 200 sau 215mm

                            volanta 1.6 8v cu Sachs din punctul meu de vedere este cea mai buna varianta daca vrei ceva rezistent si de calitate
                            Last edited by alessandro; 14 June 2012, 17:29.

                            Comment


                            • #44
                              Am înţeles. O să văd ce costuri suplimentare sunt pentru a adopta o soluţie 1.6 care include şi o altă volantă. Mulţumesc pentru sugestie.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                costul in plus este achizitia volantei. cauti prin dezmembrari, trebuie sa gasesti la preturi rezonabile

                                ambreiajul ti-as recomanda sa il iei de aici http://www.daciashop.ro/mecanica/kit...aj-sachs-logan
                                l am tinut in mana, stiu ce este. e Sachs de la mama lui nu Valeo sau LUK sau alte traznai

                                gandeste te bine ce vrei sa faci. daca vrei ceva solid si rezistent iei Sachs de 1.6 care are dezavantajul ca este mai greu.


                                mie acum imi vine sa ma zgarii pe ochi ca nu mi am luat volanta de 1.6 8v si kit Sachs.
                                adevarul e ca nici nu prea stiam atunci cu ce se mananca ambreiajele.
                                mi as fi dorit sa existe cineva care sa ma ajute cu coduri, repere, referinte etc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google