La Rece Nu Tine Relantiul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La Rece Nu Tine Relantiul

    O rugaminte mare am daca ma poate ajuta cineva cu un sfat;nu tine relantiul pana cand nu apar primele doua liniute de la temperatura.Initial am crezut ca nu functioneaza socul automat dar el merge bine deoarece se tureaza pe la 1200 rot/min.Pornesc masina tine relantiul si daca plec si o scot din viteza cade acul la 0 si se aprind becurile.
    Daca ati mai avut cumva o problema asemanatoare dati-mi un semn va rog.

  • #2
    relanti

    Ar trebui totusi sa scoti motorasul si sa-l cureti.Apropo citi km are masina?

    Comment


    • #3
      Probleme la corpul clapeta, sigur. Ai fost in service pentru o testare?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Trebuiesc reglati culbutorii,aceeasi problema a fost si la mine.Am rezolvat-o la service.

        Comment


        • #5
          Si eu cu motorul rece chiar si pe loc, daca ii dau o talpa scurta si las rapid acceleratia, risc sa moara motorul (poate incerca oricine, asa face).
          Cat e rece n-o scot niciodata din viteza, totusi daca o scot, nu dau talpa si repede sa o scot din viteza. Sanse mari sa moara motorul.

          PS: incercati la orice masina pe injectie, la rece dati o talpa scurta (pe la 3000-3500 rpm) si lasati brusc acceleratia, risc mare sa moara motorul.

          In timpul sarcinii (in viteza) e si mai accentuata treaba, dai talpa si o scoti din viteza, turatia in momentul in care o scoti din viteza s-ar putea sa mai urce un pic, si atunci clar ca va muri in ralanti.
          Last edited by Octavian; 21 November 2008, 20:31.

          Comment


          • #6
            Motorasul pas cu pas (RELOADED)!

            si nu moare motorul nici rece nici cald daca totul e OK indiferent de talpa pe care o dai.

            am incercat la rece: spritz scurt pana in 5000 ture, luat piciorul rapid, turatia scade repede pana la 2000 dupa care mai incet pana la 1100-1000 si mi se pare normal sa fie asa.

            PS: se pare ca problemele cu mpp-ul se manifesta cam la toti
            Last edited by loganar; 21 November 2008, 20:41.
            Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

            Comment


            • #7
              Octavian, la mine nu tinde deloc sa moara motorul. Cand o acelerez brusc la rece se tureaza mai greu, si revine la fel, tot mai greu, dar nu tinde sa moara. Poate ca ai dreptate ce zici, dar la mine asai
              niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

              Comment


              • #8
                Cred ca la cele care au o buba se opreste motorul dupa talpa .Talpa cu motorul rece nu se recomanda.Pot fi mai multe cauze .Mpp,benzina etc.Trebe vazut la doctor.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  Nu e de la mpp. Senzorul de turatie sau....Alte dude, daca e mpp-ul nu reusesti s-o pornesti decat cu piciorul pe acceleratie.

                  mpp-ul are treaba doar cat masina este la relanti si in stationare.
                  odata apasata pedala de acceleratie mpp-ul este ignorat de uce injecite care ia in calcul potentiometrul de pe clapeta fluture.
                  deci tu ai o problema la clapeta fluture, mai exact la potentiometrul acesteia. pana azi nu am auzit pe nimeni care sa-si fi bagat nasul in acel potentiometru si duap montarea la loc sa mai functioneze, asa ca singura ta solutie este schimbarea corpului clapeta.
                  daca esti din bucuresti, vino azi al intalnire si facem proba cu un alt corp clapeta.
                  Last edited by NerviiMei; 22 November 2008, 11:20.
                  Fuarte Nervos !!!

                  Comment


                  • #10
                    Nu-i adevarat, la mine buba a fost din mpp si pornea masina tot timpul fara probleme. Trebuie sa fie stricat complet mpp-ul ca sa nu-ti pornesca masina, caz rar, de obicei merge dar reactioneaza incet.

                    De acord cu tine ca in momentul in care accelerezi si se deschide clapeta se ignora mpp-ul, corect ca intra aer pe la clapeta dar in momentul in care iei piciorul de pe gaz clapeta se inchide si singurul loc pe unde mai ia aer motorul este pe gaura acea mica de pe corpul clapeta, gaura care este obturata mai mult sau mai putin de mpp. Daca mpp-ul merge incet ramine gaura obturata, nu intra aer nicaieri si moare motorul.

                    Ps: cand pornesti masina mpp-ul (defectuos) are timp sa se pozitioneze, problema este atunci cand trebuie sa reactioneze promt, adica iei piciorul brusc de pe acceleratie.
                    Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Incorect, eu aveam mpp-ul jegos si mi-a picat relantiul, pur si simplu nu pornea decat cu acceleratia calcata. I-am scos mufa, si masina a pornit la sfert, in 1200 de ture. Ajuns acasa am scos mpp=ul l-am spalat cu wd40 si masina a pornit asa cum trebuia. Deci mpp-ul nu era stricat definitiv ci doar murdar.

                      omul spune ca da sa moara cand accelereaza nu cand decelereaza. adica cand pisca acceleratia da sa moar ain loc sa accelereze. cel putin asa am inteles eu din explicatiile lui.
                      Fuarte Nervos !!!

                      Comment


                      • #12
                        Eu am inteles ca moare dupa ce ia piciorul de pe acceleratie. Daca moare in timp ce accelereaza atunci posibil sa ai tu dreptate cu senzorul de pozitie al clapetei.
                        Poate mai intra sa ne explice mai clar simptomele.
                        Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by fanecolonie View Post
                          O rugaminte mare am daca ma poate ajuta cineva cu un sfat;nu tine relantiul pana cand nu apar primele doua liniute de la temperatura.Initial am crezut ca nu functioneaza socul automat dar el merge bine deoarece se tureaza pe la 1200 rot/min.Pornesc masina tine relantiul si daca plec si o scot din viteza cade acul la 0 si se aprind becurile.
                          Daca ati mai avut cumva o problema asemanatoare dati-mi un semn va rog.
                          NUse scoate din viteza accelerand, asa ca au zis bine baietii ca ii moare motorul dupa ce ia piciorul de pe acceleratie.
                          I HAVE A !sigpic
                          fara linkuri externe in semnatura

                          Comment


                          • #14
                            Sa vina cu masina la intalneala si ma uit ce-i pe acolo si poate o rezolvam ieftin.
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • #15
                              Salutare
                              revin cu explicatia de la defectul meu.Dupa ce pornesc masina la rece functioneaza perfect pana sa plec de pe loc.Dupa ce am plecat si urmeaza sa o scot din viteza la un stop ceva,imediat se opreste.Culmea este ca dupa ce au aparut primele doua liniute de la temperatura nu mai am probleme,totul este normal.Sa o iau cu inceputul,ce pot sa fac eu pana sa apelez la "doctor"?.La dacia veche nu cred ca exista defect sa apelez la cineva dar aici se complica putin lucrurile si curiozitatea ma face sa rezolv singur ce se poate .Specific ca masina are 2 ani si 46.000 Km.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google