Lege Noua Propusa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu nu m-as lega de varsta ci de statutul de incepator. Ar trebui ca perioada sa fie mai lunga de un an si as propune examinari intermediare si o alta examinare finala + limitari mai drastice ale vitezei la incepatori si amenzi usturatoare celor ce incalca regula. De ce sunt atat de rau cu incepatorii ? Am dus la groapa o verisoara ce avea permis de 7 luni ... acul vitezometrului era la 120 km/h . Dumnezeu sa o ierte !
    sigpic
    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

    Comment


    • #17
      ady_p,CONDOLEANTE.
      Eu cred ca trebuie umblat la scolile de soferi,asa-zisii instructori si la pseudo-examinatorii din cadrul militiei.Cei vinovati sa infunde puscaria!
      Aseara am vazut la tv un analfabet care avea categortiile b,c si e,cum e posibil sa obtina ,un incult care nu stie sa citeasca,un permis de profesionist?
      Sper ca ce se intampla in Arges si Covasna sa fie un fel de tsunami...
      Last edited by D-FENS; 12 March 2009, 23:25.
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • #18
        masini cu motoare de 1.4 sunt cu gramada .. si cai putere multi doar bani sa fie
        ce ar face ei ar fii cam egal cu 0 pt ca aia cu bani tot vor avea masini tari
        eu cand aveam vreo 8 luni de permis m-a luat radarul cu 71 in localitate , daca se respecta .. sa am cu 20 mai putin normal trebuia sa am 30 sau maxim 40 .. ca nah
        ar trebui sa fie amenzi mari pt aia care nu merg cu 20 mai putin ..care mai poarta portocala in geam
        cineva zicea mai sus ca limitare de 40 de km la ora pt aia lipsiti de experienta.. cred ca m-as zgaria pe ochi sa mearga careva prin oras cu 10 la ora sau 20
        Last edited by raduprov; 12 March 2009, 23:34.
        Its just a car ...

        Comment


        • #19
          ady_p condoleante si din partea mea