Limitare Pe Loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limitare Pe Loc

    am si eu o intrebare ? daca ii dai limitare pe loc ajuta cu ceva ? ma refer sa cureti catalizatorul etc..........! sau ii face rau?

  • #2
    dupa ce se incalzeste motorul..indicat ar fii sa mergi la un drum in afara si sa o tii nu la limitare..undeva 4000 si mergi asa cu ea cateva minute...
    sa vedem altii cum isi curata dci urile:P
    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

    Comment


    • #3
      FLR eu ma refeream sa fie motorul cald dar sa ii dau limitare pe loc ! ideea este ii dauneaza daca ii faci asa ceva? sau ajuta cu ceva? ms pt raspuns

      Comment


      • #4
        Dar de ce sa o tii pe loc in 4000,in loc sa mergi cu ea in 4000?Nu prea vad rostu,decat sa nu faci km...de motorina nu poate fi vorba.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Uzezi la fel ca si cum ai merge, ba poate mai putin, caci nu antrenezi trenul de rulare.
          In rest, miturile conform carora daca turezi de-i sar capacele se face "bine", raman a fi demonstrate.

          Poate stie cineva cate PSI sunt la diverse RPM. Presiunea creste pe masura ce RPM urca? Sau doar debitul de motorina+aer?

          Comment


          • #6
            Eu pe al meu il curaj prin ture multe in timpul mersului dar numai dupa ce se incalzeste bine.

            Ii schimb treptele pe la 4 200 RPM si pe a 3-a o tin putin nu mult pe la 4 000 RPM si apoi ii dau a 4-a.

            Uzura exista si in mers si pe loc. Doar ca in mers se curta mult mai bine pentru ca presiunea pe esapament automat este mai mare si se curata mult mai bine.

            Oricum DCI-urile cel mai bine se curata la un drum lung nu prin oras sau pe loc.
            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

            Comment


            • #7
              Cum e presiunea automat mai mare, atunci cand mergi?

              Comment


              • #8
                Originally posted by LOGANUTZU View Post
                am si eu o intrebare ? daca ii dai limitare pe loc ajuta cu ceva ? ma refer sa cureti catalizatorul etc..........! sau ii face rau?
                N-ajuta la nimic.
                Catalizatoru se curata la temperaturi mari (+600 grC) in accelerari scurte la gol, nu faci decat sa-i scoti aiurea pistoanele prin capota.
                La drum lung tinuta la 3000-3200 rpm constant e ok.

                PS: s-ar curata si la 2300-2500 rpm mers constant, dar regim de autostrada (distanta mare), ceea ce la noi e mai greu.

                Comment


                • #9
                  Eu cand o prindeam la interval pe-a lui tata ii dadeam forje la cald 4000-4500 rpm. (chiar daca are puterea maxima la 3750 rpm., e limitata la 4900 rpm.), a 1-a 4500, a 2-a 4500, a 3-a tinuta in 4000 constant, apoi turata mai sus la 4500 apoi a 4-a sa o mai odihnesc nitel in 3000, apoi iar inferioara si tinuta in a 3-a la 4000, n-are nicio problema. Nici eu nu recomand sa o tii in limitare pe loc cateva minute, eu n-as face asa ceva.

                  Oricum, nu stiu cat de infundata este a lui tata din moment ce schimba la dci mereu la 2800-3000 rpm. , rar ii da a 4-a in oras, de a 5-a nici nu mai incape vorba, insa accelereaza usurel, doar cand e intr-o depasire baga piciorul in ea. N-are nimic impotriva cand mergem amandoi in masina si sa o accelerez mai tare schimband la 3000-3500 (el are ideea de 1300 cum ca se tureaza ca benzina pana in capatul turometrului) ).
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #10
                    a 3-a pe la 3000 r/min 4,5 km.
                    asa fac eu!

                    Comment


                    • #11
                      turata in gol pe loc nu are racirea corespunzatoare ca si cand ar lua aer in bot.

                      mergi in afara orasului si mergi cu a 3 a si a 4 a 10 20 km numai in 4000 rpm

                      sa ii dai umilinta prin oras mai rau o chinui si nu se curata nimic

                      Comment


                      • #12
                        bun ideea e ca oricum ma refeream sa ii dai limitare dupa ce are 2 liniute la apa ! deci din ce spui octa mai rau o omori ! a fost la un moment dat i-am dat limitare cateva sec si scotea fum super putin ! dupa vreo 5 min i-am dat iarasi cam 5-10 sec si si nu mai scotea absolut nimica ! mai pe scurt o sa incerc sa nu ii mai dau in gol )o sa incerc ms

                        Comment


                        • #13
                          Da, scoate-ti obiceiul sa-i mai dai in gol. )

                          La microbuzu de la firma, il mai iau si eu la condus, scoate fum (ca locomotiva dizal) la orice talpa (2200 rpm-3000 rpm), uneori ma sperii ca nu stiu ce e mare si negru in oglinda din stanga. )
                          Soferu merge inuman de subturat cu el (1500-1700 kile incarcatura si o tine in 1600-1800 rpm).

                          Dupa ce merg cu el vreo 150 km, totul e OK.
                          Nu-i dau forja 150 km intr-una, dar il calc bine in depasiri, in orase il mai tin asa in tr III pe la 2700-3000 rpm.
                          Si culmea nu creste consumul cum te-ai astepta...

                          Comment


                          • #14
                            Salut.

                            Eu nu ma prea pricep asa ca va voi intreba.
                            Cand iese fumul negru prin spate, in general la masini, asta este din cauza catalizatorului? Atunci a scapat de un strat de depuneri sau este din alta cauza?
                            Inrest, voi nu folositi ceva adaos la motorina? Eu de ex in benzinarul meu la fiecare 2000km pun o solutie ce ajuta la curatirea catalizatorului si fac 60km in afara orasului, fara sa scada turatia sub 4000rpm.

                            Comment


                            • #15
                              @loganutzu: nu iesi cu masina pe strazi, ca doar ai 16 ani si e rost de "distractie" penala.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google