Limitare Pe Loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca-i dai sandala masinii, dai ca lumea ca sa ungi si injectoarele, adica trebuie sa o turezi pana ajunge uleiul din baie la injectoare... atunci se curata foarte bine si de tot!
    Lasa-ti bre masinile in pace, scoate-ti DCI-urile la drum lung si conduceti-le frumos cateva sute de km pe luna extern (nu va urcati cu genunchii pe acceleratie) si garantat viata motorului si a injectoarelor va fi una lunga si frumoasa. Nu-i dati talpa brusc pentru ca fumul ala negru si gros nu se produce in toba finala, se produce in motor si trece prin catalizator...

    Comment


    • #17
      ms pt sfat cezar nu faceam asa ceva) ms pt sfaturi tuturor !

      Comment


      • #18
        @loganutzu: clar ajuta s-o desfunzi daca ii dai la limitare in loc. continua si poate reusesti sa desfunzi cilindrii de tot, sa le scoti pistoanele. nu prin capota, cum zicea tavi, ci prin bloc. crede-ma, e mult mai spectaculos. nu doar ca face mult fum, ca-n prima varianta, dar mai ia si foc. da-i bataie, tine-o numa in decuplare, ca-i bine asa...spectacol total. si daca reusesti sa faci asta in curtea politiei rutiere, esti deja vedeta pe iutub...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          N-ai tupeu, n-ai tupeu .
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #20
            mai corect care ar fi sau de la cate mii de turatzii? s-a inceput de la 2500, 3000, 3500, 4000, 4200, 4500 ????????????????
            lipsa text

            Comment


            • #21
              bagi a 3-a si i dai limitare pe loc apoi ridici ambreiaju brusc, asta nu am incercat oare ce se intampla )

              Comment


              • #22
                Incearca si spunene suntem curioai)

                Comment


                • #23
                  auziti ma tot contrazic cu unul ca logan dci are limitare la 4800 ! eu stiam de 4900 ? gresesc ??

                  Comment


                  • #24
                    De ce nu incerci sa vezi unde are limitarea? Pana la urma motoarele Renault sunt foarte fiabile...
                    On Topic: @LOGANUTZU, lasa masina in pace ca te bate taicatu' de te zvanta daca i-o strici, cand o sa cresti mai mare si o sa ai macar macar 10.000 km de "soferie" o sa vezi ca nu o sa te mai intereseze atat de mult turatiile si forja in gol...

                    Comment


                    • #25
                      vasile am pus doar o intrebare ? atat! si anume daca la 4900 rpm este in limitare ! si credema ca am cap si stiu ce poate pati masina etc.............! nu ii dau limitare ca nu am ce face!;)

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca limitarea difera de la DCI la DCI in functie de Kilowati.

                        Comment


                        • #27
                          la logan dci limitarea e la 4900...nu conteaza motorizarea..
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • #28
                            Fiecare persoana are cate o varianta aici.
                            Eu va zic altceva, revizii la timp,cu combustibil de la pompa si nu veti mai auzi niciodata de turbo defect sau injectoare infundate,poate dupa 200.000km,iar cu o masina personala veti parcurge aceasta distanta in cel putin 10 ani.Atatia ani putine loganuri o sa prinada.

                            Comment


                            • #29
                              Daca tu ai depasit 200000 km (?) fara vreo interventie la injectoare sau turbina, nu ar trebui sa generalizezi.
                              Eu consider ca 50% din problemele la dizal sunt cauzate de exploatarea defectuoasa, adica de soferi.
                              Asta n-ai luat in calcul.

                              Si din pacate tot ramane riscul (mult mai mare ca la benzinare) ca pana in 200000 km sa trebuiasca sa schimbi ceva periferice la motor.
                              Asta nu-mi place la dizal (in general, ca nu e vorba numai de motoarele Renault aici) iti asumi niste riscuri mai mari cand il cumperi, riscuri ca n-ar trebui sa fie!
                              Daca n-ar fi asta, as fi adeptul dizalului fara alte discutii )

                              Comment


                              • #30
                                oricum ai merge cu dieselul, daca e sa se macine pompa, se va macina. uleiul 2T intarzie problemele. daca nea omu` (oricine ar fi el) nu o calca, risca sa i se infunde injectoarele. daca o calca mai tare, protejeaza injectoarele, dar roade mai rapid metalul din pompa. in final tot se duce pompa, oricum ar fi soferul. nici incantatiile, afumarea cu ciuperci sau dansul norilor nu ajuta.
                                nu mai cautati sa dati vina pe soferi, motorina, pozitia lunii. dacia e de vina ca au pus asa motoare diesel pe logan, care nu sunt adaptate la combustibilul de la noi.
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google