Limitator Turatie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limitator Turatie?

    As vrea sa pun o intrebare pt.cunoscatori: La modelul diesel de 85 cp ii este limitata turatia cumva? Adica "pica pedala" la tuartie mare? DAca DA atunci va rog sa-mi spuneti si la ce valoare a turatiei se intimpla asta.
    O alta intrebare este daca e gresit sa schimb viteza pe la 3000 ture(1.5 dci 85cp),mentionez ca asta e stilul meu de condus.Daca e gresit atunci astept sugestii de la voi. Va multumesc anticipat

  • #2
    nu exista limitare la nici un model logan decat plafonarea propriu-zisa, iar in legatura cu schimbatul vitezelor fiecare are stilul lui de condus
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      Daca taceai,filozof ramaneai !

      Comment


      • #4
        crisx nu mai arunca vorbe in vand arata dovada eu iti arat dovada in multe threaduri in care se vorbeste despre limitarea loganului Nu exista decat o limitare(taierea alimentarii) sa nu spargi motorul, limitarea adevarata este atunci cand accelerezi la max si nu se taie alimentarea gen golf 5 gti 1.4 , sunt multe alte masini dar am dat un exemplu
        Last edited by ten; 31 January 2009, 23:56.
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • #5
          faptul ca nu se lasa motorul sa se tureze pana se sparge, nu e limitare? ba e. si e singura limitare impusa de producator. viteza amxima si restul sunt consecinte ale puterii mici a motorului si a constructiei ce nu-i permite o turatie mai mare decat cea la acre se intrerupe injectia ca sa nu se strice.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            corect seba nu am nimic de comentat dar o limitare corecta este aceea cand apesi acceleratia la maxim iar masina ramane la o turatie neplafonata
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • #7
              limitare este cand taie injectia adica daca nu e in viteza si accelerezi la maxim taie acceleratia la 4900 de ture..iar in treapta 1 si 2 poti sa ajungi cu ea pana la turele alea dar pe urma nu o sa mai poti ajunge sa iti daie alimentarea decat ca nu o sa mai ai forta necesara sa mai ajungi acolo.
              Daca e in rodaj adica primi 1000-2000km sa schimbi la maxim 3000 de ture este ok.Pe urma poti sa schimbi si la 4000 ca nu are nimic.
              La dci 85cp e mai nasol ca nu mai ai forta de la 3800 de ture deoarece nu mai ai turbina la capacitatea ei si nu mai urca lafel de repede.
              Parerea mea.

              Comment


              • #8
                frate ce zici tu acolo? cu turbina cu astea? ce treaba are ce vrei tu sa zici este vorba de cuplu dupa o turatie mare dieselul nu mai are cuplu pe cand benzinaru isi dezvolta puterea la 5500 nu la 4000
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ten View Post
                  nu exista limitare la nici un model logan decat plafonarea propriu-zisa
                  I-auzi! O noutate. Plafonarea aia tu ce crezi ca e, crezi ca s-a terminat cursa pedalei sau ce? Eh, afla ca e limitare din UCE injectie, care e prezenta la TOATE modele Logan si care difera in functie de motorizare.

                  Originally posted by ten View Post
                  este vorba de cuplu dupa o turatie mare dieselul nu mai are cuplu pe cand benzinaru isi dezvolta puterea la 5500 nu la 4000
                  Ce bine se combina cuplul cu puterea in postul tau... Ori vorbesti despre fiecare din ele la ambele motorizari, ori despre nici una!

                  Ca sa dam si un raspuns la topic: alimentarea cu combustibil la dCi85 se opreste la 4900 rpm si schimbarea la 3000 rpm nu are efecte negative.
                  Last edited by andrei; 2 February 2009, 13:55.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc mult pentru lamuriri ,am aflat ceea ce m-a interesat.Va doresc la toti numai bine. Off topic

                    Comment


                    • #11
                      pt sa va spun ca e si limitat motorul din turatie dar nu stiu cati dintre voi stiu ca pedala de acceleratie are un cioc sub ea probabil ca sa nu o poti indesa mai mult in podea cand o sa am timp o sa pun si poze.......de curiosi uitativa la pedalele voastre
                      eu m-am gandit sa il tai acel cioc oare care ar fi problema???
                      astept raspunsuri ms

                      Comment


                      • #12
                        eu am gaura sub pedala , RinSpeed..adica asa tin eu minte de ultima data cand am ridicat pedala )
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • #13
                          da jos limitarea mecanica de cursa, e o idee geniala. spor la dat acceleratii peste cap, dar sa nu vii sa ne intrebi cat costa o rezistenta de-aia si de unde o cumperi. pt aia cu benzinare, sa nu intrebati cum se repara corpul clapeta ca s-a deteriorat apasand ca elefantul pe pedala ca sa treceti de limitare. mai aveti idei de-astea marete?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Auleooo. Ce imi e dat sa vad.
                            Cu limitarea e simpla treaba, dar din cate inteleg eu mai sus era o polemica legata de limitarea VITEZEI masinii, fapt adevarat loganu nu are asa ceva. Are viteza maxima constructiva, adica atat poate tar tar-ul, nicidecum nu este limitata electronic la ~160km/h.
                            Cu scoaterea limitarii - se poate duce cu brio in 8.000 rpm (vb de benzina) cu un soft destept, problema e ca nu stiu pentru cat timp La diesel, dupa resoftare parca nu se ridica limita de taiere din anumite considerente.
                            Numai de bine
                            sigpic

                            Comment


                            • #15

                              Deci nu taiati nici un cioc/ciot de sub acceleratie, lasati-o asa ca merge bine. Inuman.

                              PS: Andy - numai din soft (cu toate limitarile scoase) nu o poti duce la 8000 rpm si oricum e nonsens.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google