Limitator Turatie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu faceti circumcizii la ciocurile pedalelor masinilor ...ai dreacu inginerii astia auto..de prosti au pus alea acolo
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Originally posted by Octavian___30 View Post

      PS: Andy - numai din soft (cu toate limitarile scoase) nu o poti duce la 8000 rpm si oricum e nonsens.
      Poi logan cup se lauda ca are doar softul modificat. Nu e asa? E drept, ar fi vorba de peste 7.000 rpm
      sigpic

      Comment


      • #18
        Nu taiati caucicul de sub pedala ca n-o sa obtineti absolut nimic, in afara de un corp clapeta stricat si eventual cablul de acceleratie rupt.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Originally posted by andy_x3m View Post
          Poi logan cup se lauda ca are doar softul modificat. Nu e asa? E drept, ar fi vorba de peste 7.000 rpm
          Da de unde , o singura data il duce la 6500 rpm, in rest maxim 6200-6300 rpm.

          Comment


          • #20
            Am trati sa o aud si pe asta. sa tai opritorul ala ca poate creste in turatie. pai daca vreti sa vedeti cum merge fara opritorul acela. ( daca aveti cu acceleratie pe cablu) accelerati motorul manual si puneti pe cineva unu sa stea in masina sa vedeti ca tot atatea ture duce motorul. cum au zis si cei de mai sus oriturul ala e casa protejeze cate ceva pe acolo mai ales tinand cont ca sunt si ceva elemente de plastic care nu sunt cinestie ce minuni ingineresti.

            referitor la viteza - este o singura limitarea aceea a legilor fizici - nu poti cu aceeasi forta sa impingi o caramida sau un ac (nu conteaza greutatea) iar acestea sa aiba aceeasi viteaza. existo forte de frecare cu aerul, cu solul, exista un Cx si altele. care se opun fortei motorului
            1.5 dc

            Comment


            • #21
              Care ai viteza maximna la care ati ajuns cu un 1.5 DCI si ce aveti modificat?

              Comment


              • #22
                Voi faceti o mare confuzie sau nu aveti bine deslusite toate notiunile. P (puterea)= M(Cuplul sau momentu fortel) X n(turatia). Indiferent de turatia motorului, de viteza cu care ruleaza autovehiculul sau de sarcina puterea este aceeiasi (60, 70, 85 CP). Puterea la roara este mereu constanta si este defapt puterea data de motor minus puterea pierduta din transmisie (prin frecari). Ce variaza la roata sunt momentul si turatia. La treapta I ai cuplu mare dar turatia mica, iar in tr, V-a ai cuplu mic si turatie mare. Deci in consecinta degeaba iei motor (gen 1.6 16V cu 105 cai) si are cuplu mic, 1.5 85 cai il face la sprint pentru ca are 200 Nm cuplul. Si chiar se simt.
                Daca se tureaza in gol motorul acesta este limitat pentru simplul motiv de protectie. In sarcina la trepte inferioare se intampla acelasi lucru pentru ca ca are cuplu mare la roata si poate invinge rapid fortele de rezistenta. Cu cit se creste treapta cu atat scade cuplul la roata si astfel fortele si momentele ce se opun cuplului motor sunt mai mari. Cind s-au egalat se ajunge la vitaza maxima.
                Last edited by adicata2003; 10 May 2009, 00:29.

                Comment


                • #23
                  Alt specialist . Atuncea cum se face ca pe saitul dacia 1.6 16v are 10.2sec 0-100 si 1.5dci 85cp are 13s 0-100. Ma gandesc ca nu or fi pus cei de la dacia timpii respectivi din burta.

                  Comment


                  • #24
                    Eu am dat un exemplu. Acum am citit ca are cuplul de 148 Nm
                    Daca ai putin habar de Fizica (mecanica) invatata in generala si liceu, vei observa ca am avut dreptate.
                    Fa un experiment.
                    Urca-te intr-ul logan 1.6 16V cu 148 Nm. Pleaca fortat de pe loc.
                    Apoi urca-te intr-un 1.5 85 CP cu 200 Nm si pleaca si cu asta fortat.

                    Apoi fa diferenta intre demaraje.

                    Vei observa ca 1.5 dci are un "zvac"mult mai puternic, datorita acelor 200 Nm. De fapt tu cuplu il simti nu puterea.

                    Comment


                    • #25
                      nu va certati sper, nu? cata esti corect ... dar te-ai cam ametit in explicatii

                      blaze ... good point!
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #26
                        Nu in niciu caz. Am vrut sa expun acesti termeni de cuplu , putere, turatie, sarcina, si de lumitarea acestora.

                        Comment


                        • #27
                          @adicata2003 eu nu am DCI 85 CP si nici 16V dar iti spun sigur un lucru : Ce simti tu la DCI timp de 2 secunde, se simte la 16V timp de 1 secunda ! DCi-ul iti da impresia de putere pentru ca te tine in scaun mai mult timp, pe cand benzinarul este mult mai violent in acceleratie. Motorina pana ii dai talpa, pana pleaca... Asta am simtit eu la condus si fara suparare!

                          Comment


                          • #28
                            Sper ca nu facem diesel vs. benzina
                            adicata : Ce spui tu este corect dar pana la un anumit punct...vezi tu, masina se deplaseaza prin miscarea de rotatie a...rotilor si aia care invarte rotile mai repede, se deplaseaza mai repede. Daca iti invarte rotile mai puternic e bine in anumite conditii dar daca nu-ti invarte rotile suficient de rapid, tot nu te misti mai repede. M-am exprimat babeste dar asa stau lucrurile. D-aia o masina pe benzina va avea un sprint mai bun decat un diesel care necesita o turbina ca sa aibe acel cuplu mai mare...un diesel aspirat are cuplu anemic...deci pana la urma, turbina aia face minunea, nu motorul in sine...motorul e bun la randamentul de combustibil.
                            Acum sa revenim la oile noastre
                            Last edited by darksid3; 10 May 2009, 01:20.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              @adicata2003

                              probabil ai vrut mai sus sa spui .. "puterea MAXIMA este aceeasi tot timpul"
                              altfel te contrazic graficele cuplu/putere :-)

                              puterea unui motor tine de turatie dar nu este constanta :-)

                              ahh si mai ceva P = Forta X Distanta / Timp :-)

                              S.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • #30
                                Da nicidecum nu am vrut sa para Diesel vs Benzina, s-a discutat prea mult pe tema asta si totusi nu cedeaza nici unul . Pana la urma ne-am luat Logan ca sa ne miscam de "ici-colo", dar si caruta cu cal de am avea tot calul meu trage mai tare ca are coada mai stufoasa si mananca mai putin...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google