liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NDL, esti singurul de pe aici care nu intelegi o chestie pe care liceul ar fi trebuit sa te invete. Asta este, mai are si invatamantul scapari. La fizica vad ca esti la pamant, nu am ce sa iti explic mai mult de atat, te faci singur de ras, problema este ca nu intelegi nici ce iti explica altii, mai pierd si timpul de pomana cu tine. Fix persuasiv am vrut sa spun ca tu incerci sa ne convingi (cu toata puterea ta ) de niste aberatii de care tu esti convins. Asta ar trebui sa iti fie "mai mult decat clar", nu ca fac eu confuzie de termeni banali (imo).

    Continua sa ne explici tu cum sta treaba, sa mai rada si altii maine cand o sa citeasca nu doar eu si melc (si fof banuiesc).

    Alti oameni care nu au fost corigenti la fizica si iti pot explica acelasi lucru...









    Astept insa mai multe explicatii de la tine, poate castigi vreun premiu Nobel in fizica .

    Last edited by Shakar; 14 April 2012, 03:30. Reason: Automerged Doublepost
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • Originally posted by Shakar View Post
      Ce spui tu s-ar intampla daca unul ar avea 400m in 15 secunde iar altul in 17 secunde, termina primul in 15 si al doilea, mai merge 2 secunde cu aprox 120 km/h, atunci ar fi aproape 70 metri distanta.
      Logan 16v 17 sec pe 400m

      Megane 2 RS 15 sec pe 400 m

      distanta intre ele aproape 70 m

      acum 2 seri un Bertone Turbo avea 50-60 metri in fata mea cand am terminat

      si cu cat viteza e mai mare secunda aia se traduce in distanta exponential mai mare

      intre 2 masini care fac 400m in 29 respectiv 30 secunde distanta va fi de 1 masnina

      intre 2 masini care fac 400m in 8 respectiv 9 secunde distanta va fi de 50 metri ( exemplu )
      Last edited by alessandro; 14 April 2012, 08:05.

      Comment


      • Originally posted by o8MeLC View Post
        ............................... un bezinar si un diesel de puteri aproapiate. benzina pleaca bine pe primele 2 trepte si pe a 3-a dieselul incepe sa recupereze dar pana pe 400m tot benzinarul este in fata desi cel cu diesel recupera. (adica avea o viteza ma mare decat celalalt)
        Io in tinerete cand am facut cu dci pana la ~140/h (bucata buna si din tr IV) n-a recuperat nimic, pe tr I am luat un piiic avans, pe II un piiic avans, pe III un piiic avans si pe IV pana in ~140-145/h nu a recuperat nimic, am stat asa cam 1,5-2 masini distanta. Am facut de mai multe ori.

        Cu dci remapat mi-a dat umilinta direct din prima treapta

        Comment


        • Daca ai facut cu dci65 initial si tu 75 cp remapat(adica un 81cp) nu prea sunt apropiate ca si puteri cum zicea colegu mai sus.

          Comment


          • Am spus dci, deci 85 cp.

            Cu dci 65 resp 70 cp am facut asa din mers, il mananci usor la liniuta.

            Comment


            • Nu se vedea i, pe monitor.

              Comment


              • octavian nu era un exemplu foarte realist era doar fictiv sa ii explic lui ndl din ce cauza o masina poate termina cu viteza mai mare 402m desi pierde.

                Comment


                • Da da da priceput, spuneam asa in alta dezordine de idei, fara nici o legatura cu ex tau cat se poate de logic.

                  Io ca n-am stiut sa plec de pe loc cu dizalu (140 cp) am luat mumu si de la o Solniza

                  Comment


                  • S-a cumparat ceva aseara?
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      si nu e atat de viteza maxima ci de cat de repede ajungi la viteza aia si aici conteaza acel 0-100.
                      @shakar. nici nu m-am legat de viteza maxima, dupa cum vezi ci de 0-100. cu cat timpul de la 0-100 e mai mic cu atat ajungi mai repede la 100-200...etc iar acest lucru iti mareste mult viteza medie ceea ce e determinanta in obtinerea unui timp mai bun pe o anumita distanta. tu negai si influenta timpului de la 0 la 100 km/h.

                      Originally posted by Shakar View Post
                      Atata timp cat vorbim de timpul in care acoperi o distanta, nu e suficient sa te uiti la timpul in cat accelerezi pana la o anumita viteza. Altceva nu mai am ce sa adaug, cred ca mi-am facut inteleasa ideea (inca o data) si chiar nu mai vreau sa reiau pagini intregi pe aceeasi tema.
                      dar la ce te uiti ? te uiti la 0-100 care iti spune cam ce perioada de timp esti in stare sa o parcurgi la 100 si peste si care iti influenteaza clar viteza medie. viteza maxima nici nu prea conteaza.

                      "La Dragracing viteza de top nu reflecta timpul obtinut pe 400m.
                      Viteza medie este altceva si ea intradevar ne da timpul."

                      copy-paste de pe postul lui racingcode luat de pe link-ul dat de tine.
                      Last edited by B997NDL; 14 April 2012, 13:50. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • ce nu intelegi tu e ca poti sa ai de ex o acceleratie bomba cum au de ex masinile ce merg la VTM,CNR etc cu cutii superscurte ,dar care se plafoneaza in 160km/h si gata a venit ala din spatele tau dupa 200-300m si ti-a facut tai tai,sau poti sa ai un 0-100 de 5 secunde,alta masina sa il aibe de 6 secunde, dar tu ai din ala 0-100 , doar 0-80 puternic...si pierzi enorm pe 80-100 , moment in care a venit ala si a trecut pe langa tine desi are un 0-100 mai slab.Cam asta se poate intampla teoretic,practic nu cred ca e vreunu atat de prost sa faca o masina competitiva sa traga pana in 0-80 iar dupa 80-100 sa nu mai traga la fel si nici nu cred ca exista masina care sa mearga asa dezechilibrat ,dar discutam cazuri ideale.Tu ai luat un caz,intr-o miscare unde acceleratia ramane constanta,chestie valabila in miscarea rectilinie uniform variata,ori aici intervin mai multe variabile,plus ca nu vorbim de aceeasi acceleratie ,ci doar de o medie a acceleratiei ca sa ajungi la 0-100,acceleratii diferite pe treapta 1 ,2 si 3 ,diferite acceleratii in anumite intervale de rpm,diferite acceleratii in functie de rezistenta la inaintare...
                        Last edited by Cristi_Xp; 14 April 2012, 16:56.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Mai simplu pt NDL.
                          avem 2 masini A si B
                          A: 0-100 12 sec
                          B: 0-100 13 sec

                          A: 0-150 20 sec
                          B 0-150 18 sec

                          Cine castiga pe o distanta mai mare decat cea necesara pt a atinge 100km/h???

                          Ca si exemplu extrem logan vs cap tractor. Cu frigiderul sigur pleci mai bine fiind mai usoara dar dupa primii metri sigur te mananca ala pe paine.
                          sigpic

                          Comment


                          • asta am inteles si e normal dar in general tentintele sunt ca masinile rapide pe 0-100 sa fie rapide si pe 100-140 (sau cum se calculeaza ...)

                            Comment


                            • nu e nici normal nici general ...
                              vezi curse masini awd vs rwd... ;)




                              in nici una din curse ala care ajunge primu la 100 nu castiga.

                              sper ca ai inteles acum ce au incercat sa iti explice toti.
                              Last edited by yrman; 16 April 2012, 18:57.
                              sigpic

                              Comment


                              • Da, depinde mult si de transmisie .

                                Uite Loganu benzinar, se misca bine (raportat la putere) pe 0-~120/h, dupa care e varza regala (cand ii dai tr IV).
                                Vezi ca ex Focus2 1.6, pana in ~120 un Logan stock 1.6 mpi il muceste fara probleme!, daca se face o accelerare de la 120/h la viteza maxima, s-a terminat totul pt Logan.
                                Am facut proba asta pe autostrada (Germania) pana a ajuns si Loganu la ~180/h eram cu Focosu mult in fata (aprox 185/h pe ceas), chit ca el era gol si eu aveam 85 kg suplimentare.
                                Cand a dat a IV-a gata....parca a tras un pic de frana de mana (eu eram deja in tr IV cu Focusu)

                                Dar cum era vorba de liniute... ))
                                Am facut cu un 1.4 mpi stock,ca atata bat (omu cu muierea in dreapta, exact ca mine )) ) demaraj din tr II asa pana pe la 140/h, nici o problema, pe tr II aveam deja o masina in fata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google