liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si totusi cei care publica reviste auto si fac teste comparative masoara timpii necesari pt. a ajunge la o anumita viteza. De exemplu revista AutoBild da timpii pt. 0-50km/h, 0-100km/h si 0-130km/h pt. a face o comparatie intre masini din aceeasi clasa de puteri si mase apropiate. Adevarul este undeva la mijloc. Daca masinile sunt din aceeasi clasa si au motorizari asemanatoare si mase apropiate iti poti face o idee cam care ar castiga pe 400m si luandu-te dupa acesti timpi de acceleratie si in general masina care scoate cel mai bun timp pe 0-100km/h are cel mai bun timp si pe 0-50km/h, dar si pe 0-130km/h, mai ales daca vorbim de motoare de genu 1.4-1.6 aspirat.
    Dar daca o masina are un timp bun pe 0-100km/h doar datorita faptului ca este usoara ( putem include aici si loganul 1.6 16v, dar nu numai ), desi are in jur de 100 Cp si o comparam cu o masina mai grea dar care are 150Cp si au amandoua timpi egali pe 0-100km/h, rezultatul pe 400m poate avea 2 variante:
    1. Masina usoara va pleca tare pe tr. 1 si 2 , va fi in fata masinii mai grele ,iar de la tr. 3 in sus cealalta va recupera dar nu va avea timp sa o ajunga pana la finalul celor 400m si cea usoara va castiga.
    2.Vor fi egale pe tr. 1 si 2, iar de la tr. 3 in sus diferenta de CP isi va spune cuvantul si masina mai grea va lua avans considerabil.
    Bineinteles mai pot fi si alte variante.
    Last edited by flopy84; 16 April 2012, 19:45.

    Comment


    • Realitatea e pe sosea, nu in reviste. Sunt prea multe variabile ca sa se imparta doar in 2-3 categorii.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Perfect adevarat. Dar in general la masinile de genul 8000-15000 E cu motoare de 1.4-1.6 in intervalul 75-120Cp ( ce conducem noi ), cea care are un timp mai bun pt. 0-100km/h va castiga si pe 400m.
        Last edited by flopy84; 16 April 2012, 21:01.

        Comment


        • am facut si eu o mica comparatie 0-100 cu jantele stock 12.1 si cu jante pe 16 205/55 12.4, mi se pare destul de mica diferenta pentru ca mi se pare ca trage mai greoi cu jantele pe 16, ii si ceva normal, dar ma asteptam la o diferenta putin mai mare

          Comment


          • Ia fa 0-150 cu fiecare set de jante, sa nu te sperii de rezultat...
            Adica daca pana in 100/h ai 0,3 sec (daca e real), pana in 150/h ai sigurat 1 sec, poate mai mult.
            Cu ce ai masurat?

            Acum fiecare cu bazele lui, eu nu mi-as pune nimic de aspect care sa-mi ia din performante.

            Comment


            • Eu vs audi a4 avant 2.0 tdi 141 cai, 2008. 0-1. Căte 2 oameni în fiecare maşină. Ne-am dat din mers până în 90 la oră, când i-am dat a 3-a începea să mă ia încet încet şi l-am lăsat în pace să se bage că o lua prea în serios, s-a oprit în faţa mea, era nervos că nu l-am lăsat să mă depăşească pe linie continuă şi fără să dea semnal, eram singuri pe toată şoseaua. S-a făcut de râs în faţa piţipoancei ce era cu el că s-a chinuit 200 de metrii să facă un logan... Se duceau la mall... M-a mâncat în fund să mă iau cu şofer de audi, nu degeaba nu-i suport eu...
              Last edited by ionescu liviu; 17 April 2012, 00:04.
              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

              Comment


              • N-are legatura masina cu cocalarul si proasta purtare.
                Am vazut inclusiv oameni cu logan care fac magarii dintr-astea, sau chiar si cu Citroen.
                Depinde cum te-a invatat ma-ta sa te comporti cand iesi din casa.

                Comment


                • Da. Eu astea nici nu le contorizez prea mult, ca n-are rost.

                  Scena aproape identica (inclusiv depasire pe linie continua) am patit si eu ieri, dar cu cocalar cu BMW (cum spune si Cezar, masina in sine saraca n-are absolut nici o vina). Un E36 320i.

                  M-a depasit in afara localitatii (asa la nesimtire) iar in localitate de frica radarului (des pus in acea zona) mergea cu 35-40/h. Normal ca l-am depasit (undeva la 60 pe bord).
                  La iesire din localitate trecere de cale ferata, se trece cu tr I ca e varza, se continua drumul cu linie continua.
                  Dupa trecere desigur ca s-a bagat coco in depasire asa in blana.
                  Cand a dat tr III era in drept cu mine (eu blana I si II) numai ca n-a nimerit tr III carrrr carrrrrrrrr, am franat ca veneau din sens opus, cretinu e cretin, n-a franat.

                  L-am fu..zat pana la intrare in Timisoara (adica vreo 25 km) din cauza drumului relativ aglomerat, il ajungeam cam la fiecare depasire.
                  In TM drumul care il fac de niste ani buni l-am umilit asa numai cu 50-70/h.

                  PS: desigur ca s-a bagat la Mall, ca l-am vazut in spate (avea si proiectoarele aprinse, e normal ).

                  Noi sa fim sanatosi.

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian View Post
                    Ia fa 0-150 cu fiecare set de jante, sa nu te sperii de rezultat...
                    Adica daca pana in 100/h ai 0,3 sec (daca e real), pana in 150/h ai sigurat 1 sec, poate mai mult.
                    Cu ce ai masurat?

                    Acum fiecare cu bazele lui, eu nu mi-as pune nimic de aspect care sa-mi ia din performante.
                    poi is si io convins ca 0-150 cu jantele pe 16 iau poate cu o diferenta mai mare de 1 sec, o simt io ca trage mult mai greu dupa 140-150 pana acolo urca binisor si cu jante...poate ii si mai mare putin diferenta de 0,3 sec...si mie imi place sa mearga masina, sa traga bine dar tin mult si de aspectu masini

                    Comment


                    • Originally posted by ionescu liviu View Post
                      Eu vs audi a4 avant 2.0 tdi 141 cai, 2008. 0-1. Căte 2 oameni în fiecare maşină. Ne-am dat din mers până în 90 la oră, când i-am dat a 3-a începea să mă ia încet încet şi l-am lăsat în pace să se bage că o lua prea în serios, s-a oprit în faţa mea, era nervos că nu l-am lăsat să mă depăşească pe linie continuă şi fără să dea semnal, eram singuri pe toată şoseaua. S-a făcut de râs în faţa piţipoancei ce era cu el că s-a chinuit 200 de metrii să facă un logan... Se duceau la mall... M-a mâncat în fund să mă iau cu şofer de audi, nu degeaba nu-i suport eu...
                      Eu cred ca ala a incercat sa te depaseasca cu a 5 a altfel nu imi explic. 2.0 140 de cai de la 90 la ora in sus e avion fata de logan.
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • NU este, mai ales daca loganul se afla in treapta corecta si are 16v. nu uitati ce greutate au "bolizii" de tractoare: aproape 2 tone. degeaba are cai multi daca e greu. am facut proba in deal: 1.6 gpl vs 2.0 TDI PD: parca stateam pe loc la drum drept ma tineam dupa el, numai ca el schimba la misto (pana in 2500rpm) iar eu schimbam numai in limitare. cu 16v m-as fi tinut altfel dupa el.

                        Comment


                        • Au cam 1500 kg.
                          Si-ti spun si eu la fel ca Eugen, in accelerare dupa 90-100/h lasa Loganu in spate fara stres, fie el si 1.6 16V.

                          Sigur ca daca-ti pui in cap sa te tii dupa el, poti s-o faci si cu 1.2 , o ti numa in 140-150 si ala te va lasa in final sa-ti faci damblaua.

                          PS: probabil ca sunt atatea Loganuri pe drum, asta e caz tipic de Logan disperat care nu se lasa nici in ruptu capului pana nu trece in fata ta.
                          Am patit asta de prea multe ori, balamuc curat.
                          Last edited by Octavian; 17 April 2012, 23:16.

                          Comment


                          • mai exact 1350-1400 kg are un PeDeu de 140 cai.

                            mie mi a dat lanceru' o masina. mai rau ma bate un 131

                            Comment


                            • Aşa o fi zis şi el, de-asta s-o fi enervat aşa, nu se aştepta să îl chinuie aşa un logan.
                              Abia când i-am dat a 3-a începea încet să vină din spate, adică de pe la 80 cum ai zis tu, de atunci eu am mai uşurat gazul şi l-am lăsat în pace. Până atunci numai auzeam turbina lui cum urla blană fix lângă mine, mi-a plăcut cum se auzea, zici că decolam cu avionul.
                              E diferenţă de mai puţin de o secundă între maşini pe 0-100 km/h. Între audi avant 2.0 141 cai şi logan 1.6 16v euro 4.
                              Eu mă aşteptam să mă depăşească până la urmă, eu defapt eram în accelerare susţinută dinainte să văd depăşirea lui ad-hoc, pur şi simplu aşa mergeam atunci, când am văzut că se bagă pur şi simplu am schimbat viteza mai târziu, n-am zis că vezi domne îi arăt eu lui...
                              Last edited by ionescu liviu; 17 April 2012, 23:14.
                              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                              Comment


                              • Originally posted by ionescu liviu View Post
                                ................
                                ...................., eu ....pur şi simplu aşa mergeam atunci, ...................................... n-am zis că vezi domne îi arăt eu lui...
                                Sunt convins

                                PS: Alex, a lu frate-meu ( A4 B7) are 1510 kg in talon.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google