LINIUTE PITESTI -sambata 10 Septembrie 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Off: Cer scuze dar as vrea sa stiu cate ceva despre loganul cu taz, cel care s-a dat cu m6-le... Din ce zicea omu' avea 1.6 si 126cai...si ma intrebam din ce. App a fost de grupa A1

    Comment


    • si tu l ai crezut))))))))
      Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
      prost.

      Comment


      • avea 126 cai , transati si feliati , in punga de cris-tim.

        Comment


        • Originally posted by pismialex View Post
          Off: Cer scuze dar as vrea sa stiu cate ceva despre loganul cu taz, cel care s-a dat cu m6-le... Din ce zicea omu' avea 1.6 si 126cai...si ma intrebam din ce. App a fost de grupa A1
          Candva..demult tragea bine masina lui TAZ.Acu nu prea mai poate.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • Nu l-am crezut, numai ca el era destul de increzator...Am intrebat in speranta ca stiti voi mai multe.

            Comment


            • chiar mergea bine masina lui ala cu tz facea 16 v lejer dar sa dus nu mai merge bine a cazut rau..orice cal ajunge gloaba.
              sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Comment


              • explica`mi te rog cum facea lejer un 16v , prin ce proceduri ?

                Comment


                • ..teleportare))
                  Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                  prost.

                  Comment


                  • ...de resuscitare. Shaolin sau proceduri de urgenta
                    sigpic
                    www.basarabia-acasa.ro

                    Comment


                    • are 1,6 masina lu ala cu taz avea nus ce soft pe ia,evacuare cap coada filtru si mai avea ceva de nu vroia sa spuna...plus cai preferance..si este usoara.cine o stie masina stie ce zic...acu ce dreacu conteaza daca facea sau nu..hai sa vorbim ceva serios nu tampenii despre lucruri care nu isi au rostul.
                      sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      Comment


                      • Florine....fara cuvinte omule.....felicitarile mele...cu toate ca sunt cu intarzaiere...sper sa le primesti
                        aham......Restul e LOGAN


                        http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                        Comment


                        • @florin: corect ar fi ca soferul acelui 1.6 era mai rapid ca soferul celuilalt 16v.

                          Comment


                          • Originally posted by florin_dnf View Post
                            are 1,6 masina lu ala cu taz avea nus ce soft pe ia,evacuare cap coada filtru si mai avea ceva de nu vroia sa spuna...plus cai preferance..si este usoara.cine o stie masina stie ce zic...acu ce dreacu conteaza daca facea sau nu..hai sa vorbim ceva serios nu tampenii despre lucruri care nu isi au rostul.
                            evacuare completa insemnand si galeria de evacuare sa inteleg nu ?
                            si mai avea ceva ce nu vroia sa spuna ...daca avea ceva semnificativ zicea , precum o axa , dar cred ca era doar de mister , pentru voi.
                            sa nu`mi spui ca avea buton pentru decuplare alternator ca nu cred.
                            filtru de aer este aproape egal cu zero si softul comercial.

                            Comment


                            • am inchis pentru ca se discuta numai tampenii...despre ..nimic
                              Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                              prost.

                              Comment


                              • C.S. PROCAR Piteşti si Direcţia Judeţeană Pentru Sport şi Tineret Argeş organizează o nouă rundă de „liniuţe” la Piteşti. ca şi anul trecut, competiţia va avea loc pe strada „Nicolae Dobrin”, în apropiere de stadionul cu acelaşi nume. Concursul este programat pentru sâmbătă, 10 septembrie 2011, şi este vorba de cea de-a patra ediţia a competiţiei de automobilism viteză (liniuţe), în Piteşti.
                                Cei care doresc să se înscrie pot cere mai multe detalii pentru înscriere la telefon 0721.673.072 – Niţă Iancu, Preşedinte PROCAR Piteşti.

                                Începerea înscrierilor: 10 septembrie ora 8:00
                                Locaţia: strada “Nicolae Dobrin” – în faţa Sălii Sporturilor
                                Taxa de înscriere: 80 RON
                                Documente necesare: Cerere de înscriere în original; Permis de conducere; Talonul de înmatriculare.



                                Automobilele vor fi împărţite după cilindreea motoarelor astfel:
                                Grupa S1 # sub 1.585 cmc aspirat + 1.000 cmc supraalimentat
                                Grupa S2 # 1.586-2.900 cmc aspirat + 1.001-1.600 cmc supraalimentat
                                Grupa S3 # 2.901-3.800 cmc aspirat + 1.601-2.550 cmc supraalimentat
                                Grupa S4 # peste 3.801 cmc aspirat + peste 2.551 cmc supraalimentat
                                Grupa S5 # tracţiune intergrală sub 2.500 cmc
                                Grupa S6 # tracţiune intergrală peste 2.501 cmc
                                Grupa S7 # diesel sub 2.000 cmc
                                Grupa S8 # diesel peste 2.001 cmc



                                Concursul cuprinde 3 (trei) manşe obligatorii de viteză în linie dreaptă, care se desfăşoară contra cronometru, cu starturi simultane pentru 2 (două) maşini.
                                Clasamentul întocmindu-se după cel mai bun timp realizat în cele 3 manşe.
                                Startul se va face la semnal vizual – afişaj electronic, cronometrajul va fi electronic cu foto-celulă.
                                Last edited by DISSSEL; 6 September 2011, 00:11. Reason: Automerged Doublepost
                                Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                                prost.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google