Locas Filtru Polen PH2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Locas Filtru Polen PH2

    Intentionez sa decupez acel locas pentru a monta filtru de polen. Acum vin cele 2 intrebari. Acel locas este identic ca la PH1? Din auzite nu ar fi la fel. Dupa cum se vede in poza 1 , trebuie decupat doar ce am marcat cu rosu sau trebuie si ce este marcat cu galben? In poza 2 se vede cum a fost taiat(nu la masina mea) doar portiunea marcata in poza 1 cu rosu si nu a intrat filtrul de polen. A trebuit sa taie din el Astept raspunsuri de la cei care au montat pe PH2. Si de care filtru trebuie pus pe PH2
    Attached Files
    House is in the house

  • #2
    eu am decupat la ph 2 si filtrul este ca si la ph 1

    Comment


    • #3
      Am Ph2 si am taiat de sus pana jos urmand conturul de sus si jos.Am intampinat o problema am luat un filtru de polen cu carbon si nu a intrat in nici o forma ,dar apoi am luat in filtru mann (clio 3 sau modus) si ala a intrat brici.

      Comment


      • #4
        Deci trebuie taiata si partea pe care am marcat-o cu galben ??? Nu as vrea sa tai mai mult si sa raman cu locul acela taiat
        House is in the house

        Comment


        • #5
          baieti taiati cu mare grija sa nu atingeti vaporizatorul k sa terminat cu ac ul ca sa taiati cel mai repede si bine vfolositi un letcon de lipit
          SRF TARGOVISTE

          Comment


          • #6
            Si acel vaporizator in ce parte a locasului este, stanga sau dreapta - sus sau jos ??? Este asa aproape ?
            House is in the house

            Comment


            • #7
              vaporizatorul e catre interiorul masini catre scaune e pe toata suprafata cutiei de ventilatie pus vertical de la marginea unde tre sa tai ai cam 6mm pana la vaporizator pe laterala de catre consola, nu catre motor.
              tre taiat tot locarul inclusiv ce e galben marcat si intra filtru si de hartie si de polen daca e taiat bine. Eu am pus o gramada in sibiu atat pe ph1 cat si pe ph2
              Prima data aduni putin filtru stil evantai si il introduci in gaura, cand vezi ca nu mai merge atuncea introduci partea de sus mai mult pana intra toata la locul ei si numai dupa aceea impingi si ce a mai ramas din partea de jos.
              filtru ai vazut ca e mai mare decat gaura, gaura e exact cat partea de la filtru ce are garnitura si acel plus care e in partea de sus a filtrului tre sa intre primul sa-ti dea voie la restul filtrului.
              daca ai nelamuriri suna la 0752301100 si te ajut cum pot.
              Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

              Comment


              • #8
                Ce e galben nu trebe taiat, e exact partea unde filtru e mai mare decat capacul, capacul astupa exact locul marcat cu rosu, daca tai si ce e cu galben ramane gaura.

                In rest cum zici Vip75, trebe indiot un pic sa intre intai partea mai mare a filtrului in partea din jos, exact ca si cand ai strange un patrat sa-l faci romb si il bagi cu varful rombului in gaura decupata.

                Asta e pa ph1, si daca ziceti ca e la fel la ph 2 tot asa ar trebui sa fie.

                Spor
                Last edited by ovimiha; 13 July 2010, 11:51.
                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                Comment


                • #9
                  astazi am montat eu filtru de polen pe aceasi aeroterma si trebuie taiata si partea cu galben,doar ca trebuie sa tii drept pana jos!taie fara grija~!\\
                  Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                  Comment


                  • #10
                    Sa ai grija cand ai ajuns chiar jos (partea cu galben)pt ca acolo la baza are o "buza"este pe toata latimea locasului si sa nu o tai ca acea buza are rol important pt filtru de polen.

                    Comment


                    • #11
                      am ph2 si nu am taiat nimic, este un capac negru care se scoate si se introduce filtrul, cel putin asa este la cele din 2009... am montat eu si se gasesc si poze acolo...bafta
                      sigpic
                      Experienta in asigurari de peste 5 ani.

                      Comment


                      • #12
                        ma scuzati ca intru si eu pe aici cu o intrebare de incepator...

                        pentru ce este bun filtrul de polen? dc trebuie sa-l schimbam? nu are deja masina cand vine din fabrica? la cati km/timp trebuie schimbat !

                        ms
                        http://www.facebook.com/groups/posesoriLogan/

                        Comment


                        • #13
                          nu cred ca au si se schimba odata cu schimbul de ulei si filtru de aer adik la 10000-15000 km

                          Comment


                          • #14
                            numai pe cele mai noi au pus capac
                            a mea e pentru export din nov 2008 si a trebuit taiat.
                            Filtrul se mai verifica si se curata din cand in cand depinde de zona in care circuli daca e cu multa mizerie sau nu, daca sunt copaci unde parchezi, etc
                            Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                            Comment


                            • #15
                              Trebuie decupata si partea cu galben.Eu cand m-am apucat sa decupez,am decupat decat sus,jos si partea dinspre botul masini,pe urma am impins usor inauntru si partea cu vaporizatorul s-a rupt perfect drept.Cand introduci filtrul trebuie sa-l indoi exact ca in tutorialul facut de crististreulea si intra perfect.http://www.loganclub.ro/forum/montaj...clu-t8801.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google