Logan 0.9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    mai frumoase sunt cele de origine

    Comment


    • #17
      Pretul lor nu e chiar asa frumos
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

      Comment


      • #18
        Revin cu noutati! De la ultima postare in jurnal kilometrajul a ajuns la 8150. Astazi am facut revizia de 1 an la care s-au schimbat filtrele (aer, ulei si habitaclu) si uleiul. Pretul, mai jos!
        Mi s-a parut interesant ca filtrul de aer al motorului era destul de putin murdar (logic avand in vedere km parcursi) dar filtrul de habitaclu era aproape negru si plin de frunze!!
        Cum masinuta va implini peste doua zile un an, de la achizitie m-am gandit sa fac si un calcul de costuri pe anul care a trecut, deci perioada Mai 2015-Mai 2016:
        Impozit: 45
        -Asigurari: CASCO 1100 / RCA 660
        -Rovigneta si alte taxe: 152
        -Jante si cauciucuri de iarna: 1347
        -Carburant: 3240
        -Revizie 1 an: 579
        -TOTAL - 7123
        Am prelungit si asigurarea, din oferta Dacia CASCO: Allianz pe 12 luni fara fransiza, toate riscurile acoperite, prima de asigurare 236 de euro!
        Va urma cat de curand un detailing exterior!
        Last edited by DannyMC; 13 May 2016, 17:00.

        Comment


        • #19
          Sa o stapanesti sanatos si mult km fara evenimente!

          Comment


          • #20
            Multumesc Andrei! Si tie la fel!

            Comment


            • #21
              Multumesc Danny!

              Comment


              • #22
                Intre timp Loganul a implinit 10000 km undeva pe A1 cand ma intorceam dintr-o excursie pe traseul Bucuresti-Ranca-Obarsia Lotrului-Jina-Paltinis-Sibiu-Bucuresti (~750 km). Consumul se pastreaza in limite rezonabile, CB-ul afisand 5.6% pentru o viteza medie de 53 km/h.
                Transalpina, a fost o piatra de incercare pentru micul motor, o incercare pe care am tinut sa o fac pentru a-i afla limitele! Pe serpentinele de langa Vf. Papusa si pe cele din Pasul Urdele s-a achitat rezonabil de sarcina cu conditia pastrarii turatiilor peste 2k rpm. Sub acest prag, se simte foarte clar ca motorul nu are suficient cuplu, dar totusi nu am avut nici o clipa senzatia ca ma va lasa balta in mijlocul curbei, desi se vedea ca trage din greu sa faca fata!
                Acum ca v-am povestit, ce mi-a placut, sa va spun si cateva probleme carea au aparut ! Sus pe Transalpina mi s-a aprins martorul de presiune pneuri. Am verificat presiunea cu manometrul, totul in regula, am resetat sistemul. Dupa cativa kilometri s-a aprins din nou martorul. M-am oprit din nou, am verificat din nou presiunile, din nou totul in regula, din nou resetare, dupa alti cativa km martorul reapare! Posted Image Dafuq with you!! L-am ignorat pentru restul calatoriei pentru ca era clar ca se intamplase ceva cu senzorul/senzorii integrati in valve! Urmeaza sa contactez service-ul autorizat Posted Image pentru rezolvare! Cireasa de pe tort a fost la intrarea pe A1 spre Buc. cand am luat o piatra in parbriz care mi-a facut o crapatura care s-a extins pana cand am ajuns la Bucuresti spre 10 cm!
                Cateva imagini cu subiectul topicului!
                Attached Files
                Last edited by DannyMC; 19 July 2016, 19:06.

                Comment


                • #23
                  Legat de TPMS...pentru a nu mi da batai de cap eu nu am setat presiunea.Observ ca am facut bine.Cu parbrizul asa am patit si eu.
                  Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                  Comment


                  • #24
                    Dap, problema e ca martorul se aprinde, desi l-am resetat de mai multe ori! De aceea presupun ca e o problema cu unul (sau mai multi senzori) !

                    Comment


                    • #25
                      Problema cu martorul de presiune roti, s-a rezolvat de la sine, se pare! Martorul a ramas stins dupa ce am revenit in Bucuresti.
                      Inca nu sunt lamurit complet ce s-a intamplat, cineva mi-a spus ca e posibil sa fi fost (si pare destul de logic) diferentele de temperatura si presiune. Presiunea a fost facut in Bucuresti la mai mult de 30 de grade iar atunci cand mi s-a aprins martorul eram la peste 2000 m si temperatura aerului era in jur de 5-6 grade.

                      Comment


                      • #26
                        De la ultima postare a cam trecut vara si ne-am mai plimbat vreo mie de km prin vacanta. O data la munte si odata la mare. Consumul pe tura de la munte: 5.5% pe 782 km la o viteza medie de 49 km/h. La plecarea spre mare, autostrada era goala ( luni dimineata) si am mers un ceva mai tare, la intoarcere sambata, era ceva mai aglomerat si am prins un pic de blocaj din cauza accidentului cu TIR-ul rasturnat. Combinat cu ceva fataiala prin Mangalia si Vama a rezultat un consum de 7% pe 564 km la o viteza medie de 77 km/h.
                        Cu cateva zile inainte sa plec in vacanta, conform zicalei "Daca nu belesti ochii, belesti p... !" , intr-o parcare subterana am reusit incredibila "performanta" , sa proptesc usa dreapta fata intr-un grilaj metalic de vreo 50 cm inaltime care inconjura unul din stalpii de beton ai parcarii!!
                        Rezultatul o indoitura si doua zgarieturi frumoase! Cum urma sa plec in vacanta am dus-o la constatare dar abia ieri la service! Revin cu concluzia joi dupa ce o recuperez.
                        Attached Files
                        Last edited by DannyMC; 6 September 2016, 20:46.

                        Comment


                        • #27
                          Ceva noutati cu privire la remedierea problemei de pe usa? Si eu am 2 infundaturi pe usa soferului, dar mai mici si vreau sa stiu cum s-a remediat la tine.

                          Comment


                          • #28
                            Da, am luat masina din service, joia trecuta si lucrarea in sine a bine! Usa din dreapta a fost indreptata si vopsita complet, dar s-au facut corectii locale si pe celelalte elemente de pe partea dreapta. Adica pe aripa fata care avea si ea cateva zgarieturi in urma evenimentului si usa din spate care era "insemnata" mai de mult de cineva binevoitor! Tinichigeria a iesit foarte avand in vedere ca indoitura cuprindea si inceputul cutei care se continua pe aripa si in partea de sus a indoiturii avea o zona in care se copiase profilul patrat al barei pe care o lovisem!
                            Nu mi-a placut ca nu prea au curatat in urma lor, mai ales la interior am gasit destul de mult praf si cateva urme pe tapiterie! Am fost la Dacoserv Preciziei.
                            Last edited by DannyMC; 13 September 2016, 19:48.

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc!
                              Bine ca a iesit bine!

                              Comment


                              • #30
                                Cu placere!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google