Logan 1.2 16v 2011 - Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.2 16v 2011 - Probleme

    In primul rand vreau sa salut toti membrii acestui forum .
    Detin un logan 1.2 16v iunie 2011 si am urmatoarea problema: nu-mi porneste la prima cheie, intotdeauna problema apare doar cand motorul este cald si pur aleatoriu. Am schimbat bujii, fise de bujii, senzor de turatie, am reglat tachetii, am schimbat distributia, pompa de apa, curea de accesorii , role de accesorii, antigel , ulei, filtru de aer. O revizie sper eu completa, iar problema nu a disparut.
    Mentionez ca o folosesc in regim de taxi, cu aceasta masina imi castig existenta. Am fost la mai multe service-uri , inclusiv la poliserv reprezentanta dacia . Am pus-o pe tester in diverse locuri inclusiv la reprezentanta dacia. Nu sunt erori , toti imi spun ca masina nu are nimic , desi eu ma lovesc de aceasta problema.
    pe scurt , la cald nu porneste la prima cheie, uneori pleaca la a 2 cheie, alteori la a 4. sunt zile cand nu face probleme jumatate de zi sau poate o zi , zile cand face probleme toata ziua . problema aceasta apare pur aleatoriu si nu o pot lega de un fenomen anume.
    Va rog respectuos sa ma ajutati cu sfaturi .

  • #2
    Exact problema asta o am si eu !! cateodata calculatorul de injectie nu recunoaste ansamblu : "corp-clapeta" - motorizat , consecinte ? nu deschide efectiv clapeta si practic motorul nu primeste oxigen necesar pentru explozie.

    Ce poti sa incerci sa faci !! Treaba asta o fac eu sa zic cam o data la 2 saptamani ; Calibrez acel corp clapeta . Cum faci lucrul asta ? lasi contactul pus timp de 5 minute(sa nu cumva sa apesi pedala de acceleratie!!) dupa care aduci cheia la "punctul mort" timp de 4-5 secunde , dupa care ii dai cheie.

    Eu de cand fac acesta operatiune nu mai am treaba cu pornirea la prima cheie cand este cald motorul sau ma rog extrem de rar mai intampin aceasta problema ; te inteleg pe deplin , este extrem de neplacut fenomenul , si eu am incercat in nenumarate randuri sa rezolv problema ... si nu a mers decat cu metoda scrisa mai sus . Succes !! tine-ma la current daca iti mai provoaca probleme dupa ce incerci calibrarea clapetei.

    Este un fenomen destul de ciudat la motorul asta de 1.2 , mai sunt si alti posesori care se plang de lucrul asta , eu am avut discutii pe tema asta si cu Vocea Clientului si nu s-a rezolvat nimic pe fond ca daca masina nu ramane imobilizata nu exista nici o problema !! asa au considerat ei!! la reprezentanta am fost , iar fara nici un rezultat cu schimbat soft de injectie , update , rescriere etc nimic nu a functionat decat treaba cu calibratul spus de un amic care lucreaza la Renault in Franta.
    Last edited by prometheus; 13 November 2014, 22:32.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      e ciudat...la ultimele 2 sarete am avut aceasta problema...insa la carutza de 2014 nu am avut probleme!
      Keep walking...

      Comment


      • #4
        Eu la Sandero II, am rezolvat aceasta problema pornire cu motorul la cald, cu un update de soft la injectie. De 5 luni numai am astfel de probleme. Succes!

        Comment


        • #5
          Va multumesc pentru raspunsuri si pentru timpul acordat. Sper sa reusesc sa rezolv problema ca deja am ajuns la capatul rabdarii .

          Comment


          • #6
            Salutare,
            Am si eu o problema la Loganul meu 1.2 16v 2011...poate are si altcineva aceeasi problema si ma poate ajuta.
            Se ingatuie la o anumita turatie.Daca accelerez progresiv sau talpa nu mai face asa.
            Imi face doar in treapta a treia intre 2300 si 2400 de ture, si in treapta a patra intre 2250-2300 de ture.........se ingatuie, tremura toata, bord ,levier schimbator......
            Multumesc!

            Comment


            • #7
              probabil mergi prea mult timp cu ea subturata. am mai vazut facand asa la taximetristi, exact cum zici tu "tremura' toata pana trecea de o anumita turatie(joasa). intre 2500-3000 de ture e cel mai ok si din punct de vedere al consumului si mai mult de atat când ai ocazia . eu niciodata nu am menajat o din punctul asta de vedere , si merge impecabil motorul

              Comment


              • #8
                Sunt al doilea propietar, nu stiu cum a mers primul. Nu o omor dar nici subturat nu merg. Mie imi da impresia ca este ceva la partea electrica.....Cand am luat-o avea motorul spalat. poate a patit atunci ceva....Ms!

                Comment


                • #9
                  Ai verificat bujiile si fisele ? Si la mine daca o tineam constant pe la 2000-3000rpm (nu mai stiu exact) avea mici intreruperi. Nu erau schimbate de 5 ani.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cipic View Post
                    In primul rand vreau sa salut toti membrii acestui forum .
                    Detin un logan 1.2 16v iunie 2011 si am urmatoarea problema: nu-mi porneste la prima cheie, intotdeauna problema apare doar cand motorul este cald si pur aleatoriu. Am schimbat bujii, fise de bujii, senzor de turatie, am reglat tachetii, am schimbat distributia, pompa de apa, curea de accesorii , role de accesorii, antigel , ulei, filtru de aer. O revizie sper eu completa, iar problema nu a disparut.
                    Mentionez ca o folosesc in regim de taxi, cu aceasta masina imi castig existenta. Am fost la mai multe service-uri , inclusiv la poliserv reprezentanta dacia . Am pus-o pe tester in diverse locuri inclusiv la reprezentanta dacia. Nu sunt erori , toti imi spun ca masina nu are nimic , desi eu ma lovesc de aceasta problema.
                    pe scurt , la cald nu porneste la prima cheie, uneori pleaca la a 2 cheie, alteori la a 4. sunt zile cand nu face probleme jumatate de zi sau poate o zi , zile cand face probleme toata ziua . problema aceasta apare pur aleatoriu si nu o pot lega de un fenomen anume.
                    Va rog respectuos sa ma ajutati cu sfaturi .
                    Îți spun sigur ce are ca si eu fac taximetrie si am avut aceeași problema. Pentru că ai multe porniri se uzează carbunii si axul din electromotor. Câteodată face contact câteodată nu. Te duci la un electrician bun scoți electromotorul il desface și îi lipsește niste sârma de cupru pe axul ala și apoi il rotunjește cu glaspaper și il montează la loc. Eu nu mai am nici o problemă.

                    Comment


                    • #11
                      Cum sa fie demarorul, cand se spune clar ca masina porneste uneori la a doua, chiar si a patra cheie?
                      In situatiile in care de vina sunt periile, la actionarea cheii pur si simplu scade intensitatea luminoasa a martorilor din bord iar demarorul nu se clinteste; uneori e nevoie de cateva lovituri in acesta sa o ia din loc.
                      Oricum foarte ciudat ce spui cu sarma aia... ce facem, reparatii sau carpeli?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        "axul din electromotor" = colector.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google