Logan 1.4 ( Castigator Campionat Cea Mai Tare Evacuare Editia 2011/2012 ) )

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e smechera masina ta imi place si cum se aude toba cam asa vreau sai fac si io la evacuare dar acum nu avem finante poate la primavara pana la regionala

    Comment


    • Ms frumos...ma bucur ca iti place cum se aude
      AG 16 Y M A

      Comment


      • Salut! Am vazut ce vrei sa schimbi evacuarea si sa treci la 4-1. Ai reusit sa faci ceva in privinta asta? Daca da, imi poti spune niste impresii te rog? Eu detin un 1.6 MPI si vreau sa fac o evacuare, dar sa fie cat mai "ca la carte" daca ma intelegi. Evacuarea cat-back mi-au spus toti sa raman la un 50, dar nu stiu ce sa fac cu serpii si nu ma apuc de munca decat daca o fac cap coada. Multumesc anticipat

        Comment


        • Maine sper sa reusesc sa pun galeria 4-1.O am deja(e imprumutata).Trebuia sa o schimb de sambata dar nu a avut baiatu timp.O sa revin cu impresii dupa ce o schimb ca si eu sunt tare curios.

          Depinde de tine ce vrei sa faci la masina, sa traga bine din ture mici sau sa mearga mai bine in ture mari.legat de traseu ramai la 50mm.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • Iti vad masina la grup...esti in clasa cu Turlea cumva??

            Comment


            • Da...tot la grup inveti si tu?
              AG 16 Y M A

              Comment


              • hai ca mai curios sunt eu ...

                Comment


                • Originally posted by al!n View Post
                  Da...tot la grup inveti si tu?
                  Da sunt la 9C.

                  Comment


                  • Am mai facut si eu cate ceva...
                    Schimbat lumina la ceasuri, cu display pe negativ rosu, ace de duster si consola in alb+niste semnalizari rosii pentru oglinzi(nu am poza cu ele montate)
                    In realitate se vad mult mai accentuate culorile decat in poze...
                    Multumesc cristipuff pentru toata lucrarea si pentru frigu indurat .

                    Am mai facut rost si de un set de culbutori cu role in loc de patine dar o sa ii montez cand o sa dea caldura.

                    Aaa si sa nu uit, masina are acum galeria de evacuare stock...asteptam caldura sa facem alti serpi.E maxim de galagie acu)
                    Attached Files
                    Last edited by al!n; 13 February 2012, 23:13.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • bravo prietenas, sa fie in bafta ta acolo
                      e frumoasa roscata

                      Comment


                      • Ce au in + culbutorii astia fata de ceilalti? nu fac taca taca?)
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • Ms geo_ultras_16v )
                          NZN: Reduce frecarea...cam atat.in frana de motor cred ca sunt mai galagiosi ca cei normali, se cam aud rolele cand se invart.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • sa intelegem ca unele modele de logan au pe patine si unele pe role ?
                            la tine avand in vedere ca ai axa si motorul bate mai multe ture ,pare benfic .
                            sigpic
                            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                            Comment


                            • Cred ca toate loganurile pe gpl din fabrica au cu role..nu stiu nici eu nimic sigur.
                              Ma gandesc ca se invarte mai usor axa cu came..poate ajuta cu ceva, nu ma refer la cai cuplu etc, poate un raspuns mai bun cine stie....
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • Poate si fiabilitate in timp, asta ar fi cel mai mare castig desi pana ai fi vazut culbutorii astia "cazuti" sigur mai era cale lunga. Modulul de semnale in oglinzi e marfa rau serifule.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google