Logan 1.4 Vs 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cu 1,6 16v am mers doar in test , iar intre cele doua versiuni 1,6 personal asa mi s-a parut . Poate nu am stiut eu sa merg cu ea , ce sa cer de la ea , pentru ca din datele de mai sus asa reiese cum spui , mai ales ca esti in posesia unei astfel de motorizari.
    numai bine

    Comment


    • #32
      Nici eu nu am mers cu un 1.6 8v, deci ....Dar am mers cu 1.4. Sincer ma asteptam sa fie lenesa dupa tot ce citisem, dar nu mi s-a parut chiar asa ....Inceata cum ma asteptam, la un condus normal este foarte ok, din pacate consumul nu este un avantaj pt ca dif de consum 1.4 , 1.6 este destul de mica. Oricum un lucru pot sa spun: toti cei pe care ii cunosc si au 1.4 regreta 1.6 ( nu stiu de ce :P )

      Comment


      • #33
        La motorul de 1,4 care este pus in slujba de a cara zilnic 4 persoane , bagaj , greutati de orice fel vei "citi" imediat ca motorul trage din greu de pe teava tobei de esapament , va fi neagra taciune . Motorul in sarcina duce greutatea mai mult din turatie . Am fost in rocada pe masina unui prieten , kiss fm de 1,4 , cu ac pornit + 4 adulti+ un copil +bagaje = diferenta mare pe linga a mea de 1,6 8v care avea aceasi sarcina de carat . Diferenta de cp. dintre cele doua motorizari nu este asa de spectaculoasa , eu totusi cred ca este din diferenta de cutii de viteza.

        Comment


        • #34
          Parerea mea, ca posesor de 16v e ca cel mai decent motor pe benzina e 1.6 8v. Cel 16v cum am eu e mai mult decat e nevoie. Pentru un condus in limite normale 1.6 8v e de ajuns .

          Insa intre 1.4 mai dotat si 1.6 mai chel iti recomand clar 1.4. Chiar daca e mai puturos macar stii ca ai AC. Innebunesti fara AC. Si inca o chestie care conteaza destul de mult este faptul ca atunci cand o sa vinzi masina(peste 1-2-3-5ani) nu o sa ti-o mai ia nici naiba daca nu o sa ai AC la ea
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • #35
            Ai ales bine.
            1.6 fara imbunatatiri nu prea se merita doar daca mergi toamna cu el cand nu e zapada ca ai caldura da fara ac e grav.
            Si stiu
            sigpic
            !

            Comment


            • #36
              Originally posted by Neohori View Post
              La motorul de 1,4 care este pus in slujba de a cara zilnic 4 persoane , bagaj , greutati de orice fel vei "citi" imediat ca motorul trage din greu de pe teava tobei de esapament , va fi neagra taciune . Motorul in sarcina duce greutatea mai mult din turatie . Am fost in rocada pe masina unui prieten , kiss fm de 1,4 , cu ac pornit + 4 adulti+ un copil +bagaje = diferenta mare pe linga a mea de 1,6 8v care avea aceasi sarcina de carat . Diferenta de cp. Dintre cele doua motorizari nu este asa de spectaculoasa , eu totusi cred ca este din diferenta de cutii de viteza.
              Ambele motorizari poseda aceeasi cutie de viteze.
              Diferenta o face decat motorul, deci surplusul de 15 cai.

              Comment


              • #37
                Ma scuzi aproape 13 CP .
                @razvyy21 nu sunt de acord cu tine. 1,6 8 v nu are nici un avantaj in fata lui 16 v cu exceptia preturilor(de achizitie si la revizii). Nici cuplu, nici putere, nici consum.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #38
                  Iancucezar - 1,4 8v are cutie JH1 iar 1,6 8v are cutie JH3
                  numai bine

                  Comment


                  • #39
                    Perady, Ma scuzi ca te intreb. Dar de ce nu iti achizitionezi un kiss fm. Din cate stiu are si abs si mp3 si e in jur de 8300. Ma refer la modelul de 1.4.
                    sigpic
                    Play ManagerLeague

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Neohori View Post
                      Iancucezar - 1,4 8v are cutie JH1 iar 1,6 8v are cutie JH3
                      numai bine
                      Corect dar au aceleeasi rapoarte. In principiu e aceeasi cutie.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #41
                        Subscriu. Multumesc ca ai lamurit tu situatia Cristi.
                        In concluzie e aceeasi cutie.

                        Comment


                        • #42
                          Nu stiu de ce ii mai ziceti omului de kiss fm. Se mai vand logane fara face-lift? Odata cu lansarea loganului cu facelift au disparut echiparile abs, abs plus sau kiss fm.

                          @Cristi-lcd, nu am spus ca e mai bun 1.6 8v, diferenta de performante e destul de mare intre ele in favoarea celui 16v. Eu am 16v si crede-ma ca e mai mult decat e nevoie. Adica pentru un mers normal cel de 90 de cp e suficient. . In privinta consumului sa stii chiar ca cel 8v are un consum ceva mai mic in oras. Motoarele 8v au consum mic la turatii mici,si consum mare la turatii mari. Cele 16v consuma mai mult la turatii mici si mai putin la turatii mari.De asta cei de la opel de exemplu au motoare 16v twinport, care la turatii mici folosesc doar 8v din 16, iar peste 3000 rpm se folosesc toate.
                          Oricum e evident ca intre cele 2 motoare de la logan, cel 16v e mult peste cel 8v. Insa si asa cel 8v e un motor decent care in conditii de mers normal isi face treaba foarte bine . Daca esti tanar si vrei si ceva sportivitate iei 16v, normal.
                          Last edited by bossake; 15 July 2008, 15:15. Reason: edit
                          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                          Comment


                          • #43
                            Diferenta intre motoarele cu 8 si 16 valve:

                            8 valve (1 supapa de admisie):
                            - la turatii mici, datorita suprafetei mici de admisie aerul intra cu viteza mare (legile fizicii) => umplere mai buna a cilindrului => nervos
                            - la turatii mari, datorita vascozitatii aerului si vitezei prea mari => umplerea cilindrului nu prea buna => lenes (apare un fenomen de gatuire)

                            16 valve (2 supape de admisie):
                            - la turatii mici, datorita suprafetei mari de admisie aerul intra cu viteza mica => umplere mai proasta a cilindrului => lenes
                            - la turatii mari, viteza aerului mare => umplerea cilindrului buna => nervos
                            ps: cu ghilimele de rigoare ( textul nu imi apartine)

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by iancucezar View Post
                              Subscriu. Multumesc ca ai lamurit tu situatia Cristi.
                              In concluzie e aceeasi cutie.
                              Eu ma tot chinui sa-mi laud motorasul de 1,6 cu a lui cutie si voi hop sariti doi pe mine Pina la urma diferenta este la discul de ambreaj nu la rapoartele cutiei ...
                              Sa inteleg ca la 16v ii simti adevarata valoare la viteze de peste 110-120 km/h , iar pina la acest prag de viteza 8v cu 16v sunt asemanatoare ? Daca este asa eu unul cel putin sunt multumit

                              Comment


                              • #45
                                Iar sar pe tine . Nu e vorba de viteza ci de turatia motorului. Valvarul isi arata adevarata fata la turatii mai ridicate (relativ vorbind).
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google