Logan 1.4MPI Vs Golf 4 1.4 16v 85 Cp Vs Opel Astra 1.4 16v 90cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.4MPI Vs Golf 4 1.4 16v 85 Cp Vs Opel Astra 1.4 16v 90cp

    Logan 1.4MPI 75 CP 0-100km/h = 12.0 secunde real conform testelor:http://www.youtube.com/watch?v=EIHboMITdIA
    sau http://www.youtube.com/watch?v=uFqX1BBWNQw
    sau http://www.youtube.com/watch?v=BRmLpmJI2F8

    Golf 4 1.4 16v 85 CP 0-100 km/h = 15.0 secunde real conform testului: http://www.youtube.com/watch?v=vfoqlqJMb94


    Opel astra 1.4 16v 90CP 0-100km/h = 13 secunde real conform testului: http://www.youtube.com/watch?v=NEEAA2RdiaA
    Last edited by dantis; 18 August 2012, 14:18. Reason: adaugare link-uri

  • #2
    loganul(RGI) din clip e remapat daia scoate timp mai bun ca de fabrica (13 sec)
    golfu 4 1.4 16v are 75 cp este o masina lenesa pe sprint 0-100 km
    Astra g 1.4 16v 90 cp bate loganul stock si pe sprint si pe reprize
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • #3
      Originally posted by lau911 View Post
      loganul(RGI) din clip e remapat daia scoate timp mai bun ca de fabrica (13 sec)
      golfu 4 1.4 16v are 75 cp este o masina lenesa pe sprint 0-100 km
      Astra g 1.4 16v 90 cp bate loganul stock si pe sprint si pe reprize
      Am postat gresit primul link cu loganul care era intradevar remapat, dar acela scotea daca citesti si comentariile, 10.8 secunde de la 0-100km/h, insa am scos acel link deoare ce nu era concludent, fiind remapat.
      In toate link-urile pe care le-am pus ulterior mai sus la logan, masina este stock (logan 1.4mpi stock) si daca cronometrezi sau faci diferenta dintre secundele scartaitului rotilor si momentul cand atinge suta (100km/h), observi ca sunt real 12 secunde.
      Golf-ul de mai sus este 1.4 16v de 75 cp, remapat la 85 cp, cat are si o varianta de golf 5 tot de 85 CP cum are un prieten de-al meu, si intradevar e lenes dar are si o greutate maricica.
      Iar Opel-ul ASTRA are motor de 1.4 16v ~90cp, stock (1380KG) si crede-ma ca in cel mai fericit caz se tine de Logan 1.4MPI, in nici un caz nu trece in fata, cu conditia sa fie ambele masini goale, doar cu sofer. Am testat si eu de vreo 5 ori si nu m-a facut niciodata un 1.4 16v de la opel ASTRA nici pe reprize si nici la demaraj. Insa recunosc ca m-a facut binisor un Opel corsa 1.4 16v 90cp (insa avea tot 1100 kg cat are si loganul). Asta e adevarul, cine stie si vrea sa recunoasca e sincer cu el insusi, cine nu recunoaste viseaza in continuare!
      Last edited by dantis; 18 August 2012, 14:36.

      Comment


      • #4
        Real se calculeaza cu alte mijloace, nu cu un clip de pe youtube.
        Ca altfel, cei ce au 1.6 16v ar scoate vreo 7 secunde pana-n prima suta de km

        Comment


        • #5
          M-am dat cu astra g si cu golf 4 si rezultatul a fost in favoarea mea .....tinand cont ca a mea este varianta cheala si remapata , nu cred ca un logan full 1.4 stock ar sta prea bine cu astra g . Sa nu mai zic cat conteaza soferul la diferente mici de putere ..practic tu faci diferenta nu masina ....din plecare si schimbatul treptelor ..bla bla etc
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cezar View Post
            Real se calculeaza cu alte mijloace, nu cu un clip de pe youtube.
            Ca altfel, cei ce au 1.6 16v ar scoate vreo 7 secunde pana-n prima suta de km
            Nu cred asta. 1.6 16v scoate 7 secunde 0-100 doar daca este suspendata pe ceva...

            Originally posted by lau911 View Post
            M-am dat cu astra g si cu golf 4 si rezultatul a fost in favoarea mea .....tinand cont ca a mea este varianta cheala si remapata , nu cred ca un logan full 1.4 stock ar sta prea bine cu astra g . Sa nu mai zic cat conteaza soferul la diferente mici de putere ..practic tu faci diferenta nu masina ....din plecare si schimbatul treptelor ..bla bla etc
            Da, dar tu ai 1.6 16v in semnatura deci ai cam 105 cp, deci le cam dai clasa la toate modelele pe care le-am mentionat mai sus.
            Logan full stock are fix 1096 kg, am eu modelul acesta, si am fost in fata mereu la Opel astra 1.4 16v, si ti-am zis in cel mai fericit caz, am fost oglinda la oglinda, daca intelegi ce spun, dar trebuie sa tinem cont ca astra avea vreo 300 kg in plus, pentru ca e mai grea. Daca avea aceeasi greutate ca a mea (1096kg) sunt sigur ca soferul ei ar fi baut si vreo cafea pana il ajungeam din urma, insa nu e cazul. Cu corsa mi-am luat teapa insa, bine ca nu pariasem pe nimic ;)
            Nu stiu la ce model ii spui tu "astra g", eu le stiu doar astra clasic, corsa, vectra, caravan, etc. Astra g o fi mai usor, dar daca e varianta astra clasic, sigur nu ma face.
            Last edited by dantis; 18 August 2012, 14:53. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              laur are logan 1,4 chel si opel meriva cred 1,6 ..

              la logan conteaza mult cutia de viteze, in sensul ca e in dezavantaj, mie mi-a dat maxim un clio 1.4 75 cp , vreo 2-3 masini ( el singur, eu cu un tovaras ~ 70 kg, logan laureat )
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                Originally posted by dantis View Post
                Nu cred asta. 1.6 16v scoate 7 secunde 0-100 doar daca este suspendata pe ceva...
                Daca te iei dupa clipuri, se pote.Intreadevar masina e remapata si cu traseu pe 50 fara catalizator dar asta nu face dif de -3sec fata de fabrica .


                P.S.La cum schimba respectivi vitezele in clipurile puse de tine e normal sa scoata 15sec 0-100.)
                Last edited by al!n; 18 August 2012, 18:11.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #9
                  Originally posted by al!n View Post
                  Daca te iei dupa clipuri, se pote.Intreadevar masina e remapata si cu traseu pe 50 fara catalizator dar asta nu face dif de -3sec fata de fabrica .


                  P.S.La cum schimba respectivi vitezele in clipurile puse de tine e normal sa scoata 15sec 0-100.)
                  Pai aratati-mi si mie un golf 4 cu motor 1.4 16v 75-85cp (1400kg) stock, deci sa nu fie "imbunatatit) care sa scoata mai putin de 15 secunde de la 0-100km/h. E imposibil sa scoata mai putin, la greutatea pe care o are, indiferent cum schimba vitezele. Remapat este posibil dar si Loganul 1.4 remapat scoate ~11 sec, pe 0-100km/h, deci cred ca trebuie "masurate" cu aceeasi unitate de masura! Parerea mea ramane acceeasi, ordinea de sprint si viteza e urmatoarea:
                  1.Logan 1.4 mpi 75cp (1096kg) = 0-100km/h ~ 12 secunde ;
                  2.Opel astra classic 1.4 16v 90cp (1400kg) = 0-100km/h ~ 13 secunde;
                  3.Golf 4 1.4 16v 85 cp (~1400kg) = 0-100km/h ~15 secunde.

                  Prin remapare si umblare la evacuare, benzinarele de pe Logan castiga cel mult 2 secunde la 0-100km/h, deci 1.6 16v, de la 10.5 secunde (0-100km/h) cat zice fabrica poate sa scoata un 8.5 secunde daca e bine remapat, si asta e un timp foarte bun. In clipul postat mai sus de al!n, 1.6 16v am impresia ca mergea cam la vale, real nu are cum sa castige cu mai mult de 2 secunde.

                  Oricum trebuie sa recunoastem si rapoartele CP/KG, la modelele prezentate mai sus care conform promotor, si a altor emisiuni si site-uri specializate spun ca e cea mai importanta caracteristica a unei masini la demarajul 0-100km/h pentru in acest interval doar raportul cp/masa este decisiv deoarece coeficientul aerodinamic isi face simtita prezenta mai mult dupa viteza de 100 km/h:
                  Logan 1.6 16v 105cp stock full option:..................105cp/1210kg = 0.086 cp/kg;
                  Mercedes E200 2.0 16v 130 cp stock full option:...130cp/1650kg = 0.078cp/kg; f.'96
                  Logan 1.5 dci 90cp stock full option: ......................90cp/1220kg = 0.073cp/kg;
                  Logan 1.6MPI 85cp stock full option:.......................85cp/1165kg = 0.072cp/kg;
                  Logan 1.4MPI stock full option:................................75cp/1096kg = 0.068cp/kg;
                  Opel astra classic 1.4 16v 90cp stock full option:.....90cp/1380kg = 0.065cp/kg;
                  Logan 1.5dci 75cp stock full option:..........................75cp/1220kg = 0.061cp/kg;
                  Golf 4 1.4 16v 85 cp stock full option:.......................85cp/1400kg = 0.060cp/kg;
                  Acesta e motivul pentru care se obtin acele diferente de secunde pe demaraj la aceste modele
                  Last edited by dantis; 19 August 2012, 11:06. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Golfu 4 1.4 n-are decat vreo 1200 kg, 1400-1500 kg au dizalurile.

                    Comment


                    • #11
                      In clipurile cu loganul se pleaca din 3-4mii de ture.ala cu golfu pleaca la 3-4 sec dupa ce a pornit motorul , si pleaca din 1000rpm , la fel si cel cu astra....
                      Fara Semnatura.

                      Comment


                      • #12
                        iar logan 1.4 doar remapat, cu 0-100 in 10.8secunde sa le povestiti la gradinita, poate aia va cred
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          golfu 4 de 1.4 are 1100kg ... am condus de cateva ori un Ford Focus 2003 hatchback, motor 1.4 16v, 75CP , deci masina mai lenta ca aia nu stiu daca am mai intalnit e vai de ea.
                          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Octavian View Post
                            Golfu 4 1.4 n-are decat vreo 1200 kg, 1400-1500 kg au dizalurile.
                            Modelele mai noi au peste 1300kg, daca sunt full option!

                            Originally posted by kubala7 View Post
                            golfu 4 de 1.4 are 1100kg ... am condus de cateva ori un Ford Focus 2003 hatchback, motor 1.4 16v, 75CP , deci masina mai lenta ca aia nu stiu daca am mai intalnit e vai de ea.
                            asa e, motivul e greutatea prea mare a masinii, asta incercam sa explic si eu mai sus!
                            Last edited by dantis; 21 August 2012, 13:03. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Greutatea masinii conteaza la sprint,doar fanaticii spun ca daca e vw neaparat trebuie sa fie mai tare daca are 75 de cai.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google