Logan 1.4MPI Vs Vw Touran 1.9TDI 107cp Vs Vw Sharan 1.9 TDI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.4MPI Vs Vw Touran 1.9TDI 107cp Vs Vw Sharan 1.9 TDI

    Logan 1.4MPI 75cp stock 0-100 km/h = 12 secunde:
    http://www.youtube.com/watch?v=uFqX1BBWNQw
    http://www.youtube.com/watch?v=oYVbEgHer8w
    http://www.youtube.com/watch?v=rK4RTd9vKPU

    Vw Touran 1.9TDI 107cp stock 0-100km/h = 12 secunde
    http://www.youtube.com/watch?v=BRawexoWSg4

    Vw Sharan 1.9 TDI 90cp stock 0-100km/h > 16 secunde:
    http://www.youtube.com/watch?v=0azq1KoVY1M

    Vw Sharan 1.9TDI 115cp stock 0-100km/h = 11 secunde:
    http://www.youtube.com/watch?v=PWB5-DihAn0

    Imi cer scuze fata de moderatori daca se supara ca deschis acest thread, insa cineva de pe forum ma contrazicea ca "Loganul" e "dulap/frigider" fata de alte marci mai "consacrate", care ar avea un coeficient aerodinamic mai bun decat loganul desi, daca le asezi una langa cealalta, ochiometric sigur iti dai seama ca Loganul are un sprint mult mai bun decat unele din modelele enumerate mai sus! Inca o data imi cer scuze daca se supara cineva, iar daca am gresit facand acest versus, puteti sa inchideti threadul. Multumesc!
    Last edited by dantis; 22 August 2012, 21:48.

  • #2
    Masini din clase diferite,target-uri diferite...nu prea are rost comparatia,dar ma rog..
    sigpic

    Comment


    • #3
      De acord, nu comparam aici, confortul interior sau calitatea materialelor, insa, comparate dupa criteriul rapiditate/sprint, (vad ca si tu ai 1.4MPI, sper ca intelegi ce vreau sa spun) , mie personal nu mi se pare Loganul ar fi "dulap/sau frigider" in comparatie cu modelele de mai sus, avand in vedere ca la demaraj 0-100, 1.4mpi este in fata lor sau cel putin la egalitate cu ele.
      Pai daca un 1.4MPI "le face" la sprint 0-100km/h, celelalt motorizari benzinare de pe logan (cu exceptia lui 1.2 16v care in mai multe clipuri pe youtube face suta deabia in ~15 secunde) sunt campioane detasate in fata modelelor "straine" enumerate de mine mai sus!

      Comment


      • #4
        Da e ok ce spui tu dar ia si in considerare greutatea masinilor ( rapoartele CP/KG ) cu care ai comparat loganul
        Last edited by pojejena; 22 August 2012, 22:36.
        sigpic
        Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

        Comment


        • #5
          Pai cel putin sharan-ul e un vagon sinistru, ce asteptari sa ai de la el?
          Oricum toate MPV-urile sunt sinistre, bineinteles, din punctul meu de vedere....

          Comment


          • #6
            Vad ca ai deschis o gramada de Thread-uri cu performante de la 0-100km/h si nu vad relevanta acestor comparatii, de parca tot drumul care il faci cu masina e o înşiruire de sprinturi. Aceste chestii sunt valabile doar pe pista , in viata de zi cu zi conteaza confortul in conducere care ti-l ofera masina , aici reprizele sunt relevante , sa nu stai sa mesteci tot timpul in cutia de viteze.Nu pleci in depasirea unei masini de la 0 la 100km/h.

            Comment


            • #7
              Relevanta acestor thread-uri o reprezinta dovedirea faptului ca desi e o marca auto considerata low cost, Logan-ul;
              * este o masina destul de rapida, comparabila din acest punt de vedere cu multe alte marci de autovehicule consacrate/laudate;
              *la variantele de echipare de varf, ofera dotari, care confera si un anumit nivel de confort (AC, Servodirectie, ABS, CB, oglinzi electrice si degivrante, geamuri electrice, inchidere centralizata, sprint bun, sonorizare acceptabila, etc), facand-o competitiva in raport cu alte marci, al caror pret este cel putin dublu!

              Comment


              • #8
                Sintagma asta "destul de rapida" este foarte relativa. Eu cunosc persoane pentru care o masina care face suta in 8 secunde, este o lesinatura. Pe mine daca ma intrebi, tot ce face suta in mai mult de 6 secunde, nici nu se poate numi masina sport. Dar e o parere subiectiva.
                Pe baza unor clipuri pe youtube, fara masuratori profesionale si in conditii organizate, nu au prea mare importanta. Este precum in zicala aia: "Cainii latra, caravana trece". Crezi ca intereseaza pe cineva ca face Loganul suta in mai putin de 13 secunde, in afara de cineva care nu-si permite mai mult? Discutam de masini low cost, cumparate de nevoie sau pentru deplasarea din A in B sub incidenta anumitor costuri de exploatare, atat!
                Nu ma refer la masinile preparate sau in care se investeste multa pasiune, acolo e altceva.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Darksid3, cu tot respectul si fara suparare sper, pe forumul acesta "Forum logan", nu cred ca isi permite careva sa incadreze in categoria "masini sportive", modelele auto amintite de mine sau de ceilalti colegi, mai sus (Logan, Sharan, Touran, Opel astra, Golf 1.4, Audi A4, Mercedes e 200, etc), la care cel putin eu, am specificat in majoritatea cazurilor ca sunt modele stock, deci nu se pune problema asa. Aici la subforumul "Logan vs..." comparam Loganul cu modele apropiate ca performanta (sprint/rapiditate), dar dotate cu motoare comparabil mai puternice, cu greutati (masa) diferite dar si cu preturi diferentiate!

                  Comment


                  • #10
                    In pret se reflecta si altceva decat sprintul, asta e ideea. Cum ziceau si colegii de mai sus, cand mergi la munca sau in concediu, sprintul de la 0 la 100, este irelevant. Multi chiar nu stiu sa plece de pe loc.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      amice, tu compari camioane cu bicclete, banane cu stafide si te astepti sa-ti placa portocalele ca sa te dezumflu, i-am mai postat unui coleg (nu stiu daca nu chiar tie) coeficientii aerodinamici la diferite masini si din lista ta, loganul are cx-ul cel mai mare. deci e dulap, frigider, bouvagon sau cum vrei sa-i spui...
                      fa tu un test de repriza 60-120 intre minunatia de logan si autobuzele alea, sa vezi cum autobuzul bate frigiderul.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca mie mi-ai prezentat acei coeficienti numai ca chiar eu sunt cel care nu crede in ei! Si da sunt dispus sa fac un test de repriza cu acele modele, in special cu Sharanul 1.9 tdi de 90cp, cu care am mai facut test de repriza 60-120 si crede-ma ca l-am lasat in urma mea! Dupa acest experiment clar am avut consumul instantaneu mai mare decat al lui cu vreo ~3L% , dar l-am lasat in urma pana la 120km/h si am castigat si 100 de euro pariul pus cu el! Cu celelalte modele nu as castiga la repriza 60-120 dar cu Sharanul de 90cp, nu ma tem nicicand! Cine are Sharan 1.9 tdi de 90cp STOCK, si e dispus sa faca pariu cu mine ii stau la dispozitie intr-un weekend!
                        Last edited by dantis; 23 August 2012, 00:12.

                        Comment


                        • #13
                          Si ce castigi din chestia asta?Poate te ajuta sa-ti cunosti mai bine masina.

                          Comment


                          • #14
                            Nu crezi in datele oficiale, dar crezi in filme pe youtube? Halucinant!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Darksid3, te consider un profesionist in domeniu, si credeam ca stii ca datele oficiale prezentate de producator sunt in general date realizate in conditii optime de utilizare al motorului/masinii! Dar in conditii de ducere a motorului la limitele sale extreme cu anumite riscuri desigur, altele sunt datele obtinute, crede-ma stiu ce spun, pentru ca am rude care lucreaza la reprezentante auto si am o ruda care lucreaza chiar la uzina Dacia!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google