Logan 1.5 Dci 85 Cp Vs Megane Sedan 1.4 100 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pana la urma nu v-ati intalnit sa va jucati cu masinutele? Nu se poate ca toata discutia sa fi fost in zadar.
    Pregateste-te si tu un pic ia cateva starturi mai in forta fara sa rupi aderenta si vezi ce timpi scoti. Scoate bancheta din spate, roata de rezerva, trusa de scule, scaunul din dreapta si o sa mai castigi cateva kg in minus adica un strop de viociune care nu stiu cat conteaza
    Personal cred ca ai sanse reale sa castigi daca iti dai seama pe unde sa schimbi si cum sa pici mereu in zona de cuplu maxim.
    Asteptam vesti!!!
    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Matryx View Post
      Trantestei la masinutza un ciptuning si ai sanse foarte mari sa-l lasi in urma
      O sa ai 107 cp el 100 cp
      O sa ai 251 Nm el 127 Nm
      Subscriu si eu la ce ai zis,daca ii face remaparea la dci-ul stock de 85cp si il duce la 107cp ii da ceata la megane
      In primul rand castiga 2 secunde la demaraj 0-100km/h adica de la 13sec o sa aiba undeva la 11 sec.

      Comment


      • #18
        nu vreau sa-l cipuiesc acum

        Originally posted by Matryx View Post
        Trantestei la masinutza un ciptuning si ai sanse foarte mari sa-l lasi in urma
        O sa ai 107 cp el 100 cp
        O sa ai 251 Nm el 127 Nm
        Nu-mi permite garantia sa-l cipuiesc...Dar cred k si stock pe distanta scurta il mananc de viu.Si mai am o mika surpriza pt el motorina alpin diesel de la OMV

        Comment


        • #19
          schimbat viteze

          De schimbat vitezele cred k undeva pe la 3500-3800 rpm sa cad pe cuplu maxim care e undeva la 3750 (disponibil inca de la 1900 rpm)

          Comment


          • #20
            Incurci culpul cu caii putere ! Ai cuplu maxim de la 1900 la 2500, puterea maxima la 3800-3900.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Ai grija sa nu pui motorina Euro 5 de la OMV...Mie personal nu mi s-a mai parut asa vioaie cand am avut asa ceva.
              Oricum sa nu ai mai mult de 2-3 linii pe indicatorul de combustibil si nu are nici un sens sa o duci pana la 3500rpm...Remember e motorina, pe tine te va ajuta cuplul mult asa ca uita-te bine pe grafic si apoi gandeste-te unde sa schimbi ca sa iti traga si duap ce ai schimbat. Peste 3200rpm e perfect inutil, pentru ca la schimbare pierzi 500rpm si pici in 2700 deci deja nu mai esti in cuplu maxim ci pe portiunea lui descendenta. M-am luat ieri cu un MeganeII sedan 1.6 16v pe langa Herastrau cand am plecat de la Arcul de Triumf, eram amandoi primele masini si am avut noroc ca am plecat fara sa patinez iar apoi am schimabt pe la 3000 cred, nu prea ma uitam la ac sincer sa fiu si cand am trecut intr-a doua am auzit rotile cum au scartait ...A fost frumos...Ideea e ca pe bucata care era libera...A ramas in spatele meu cu o masina...Repet: conteaza si cine conduce, mi s-a parut ca schimba foarte sus, inutil de sus...Facea masina aia niste zgomote metalice foarte neplacute...In fine...Cum o fi norocul la fiecare
              Uita-te la diagrama bine.
              Attached Files
              Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

              Comment


              • #22
                Abia am facut 2000 km cu disalachele de 85 si cam asa l-am simtit si eu. Schimbat vitezele pe la 3200 pentru am avea cel ma ibun demaraj. Dar momenta nu pot sa zic exact ca nu prea l-am "testat" ca a fost in rodaj si am incercat sa il protejez. Am cam dat cateva flashuri la niste octavii pe la buzau care au incercat sa se tina si nu au putut la acceleratie - m-au facut la viteza nu stiu ce motorizari aveau.

                parerea mea e vei face meganul daca nu va dati p3e distante prea mari . Cu un pic de antrenament si cu o motorina ma de calitate si un motor bine incalzit ai toate sansele...

                cred ca unele din secretele la motorina e : UN MOTOR BINE INCALZIT pentru performante maxime
                1.5 dc

                Comment


                • #23
                  hai sa le luam pe rand

                  1.Motorina de care vorbesti tu sa stii ca nu se simte nici o diferenta...Vorbesc in cunostinta de cauza...Am vazut un test facut de cei de la 50gear in care erau comparate aceleasi masini cu carburant normal si cu cel cu cifra octanica mai mare...La masinile normale rezultatul era acelasi....Diferenta sa simtit doar la un evo sau subaru numai stiu exact ce era...Si oricum era foarte mica....Deci asta pica...Nu ai nici un avantaj
                  2.Tu ai diesel el are benzinar....Nu are rost sa mai vb despre asta ...Diselul nu ajunge niciodata la performantele benzinei
                  3.La o liniuta nu conteaza numai cp si cuplul...O mare influenta o are si cutia de viteza cum este etajata...Si la diesel de 85 cp daca nu ma insel este o cutie mai slaba decat la cel de 70 cp din datele date de constructor
                  4.Daca il vei face pe varutu cu renault megane lui ...Singura problema este el....Faceti si schimb de masini dupa si vei vedea ca ii vei da fum....Ti se pare la plecarea de pe loc ca merge mai tare loganul pentru ca are cuplul....Senzatia aceea o da dieselul care e mai faina decat intr-un benzinar dar niciodata nu va fugi mai tare dieselul.....Sunt curios sa faci cu el si sami zici rezultatul...Si aici e vb de masini stock...Nu cu cipuire sau mai stiu eu ce modificari...Parerea mea loganul nu are nici o sansa

                  Comment


                  • #24
                    Mentin ce am zis daca e condus bine cred ca diselachele va face minuni. Cutia de pe motoarele de 85 sunt mai bine gandite dpdv al sportivitati si al transmiterii de putere. Plus

                    va depinde mult si de soferi...


                    erau niste date mai sus unde scria performantele fiecarei masini si erau apropiate la cifre.

                    parerea mea e ca cel mai important este cuplul iar loganul il are mai mare si e o diferenta destul de bunicica.
                    1.5 dc

                    Comment


                    • #25
                      si??/ un rezultat ceva?

                      -eu cu dci-ul meu de 85cp am incercat cu un 1.4 mpi si l-am facut destul de usor
                      -1.6 mpi cam greu,dar cred ca ma face depinde de sofer
                      -in schimb cu cel de 1.6 16v am incercat o data dar nu am avut nici o sansa,pur si simplu si din mers i-am dat cu a 2-a sa pot sa trag de ea dar m-a lasat(asta cu logan)


                      deci nu stiu daca ai sanse,cine stie poate cuplul mai mic si masa masinii mai mare la a lui te vor ajuta dar parerea mea este ce in cel mai bun caz nu te faci de rusine daca sti sa iti conduci masina si termini aproape de el,nu prea ai cum sa il faci mai ales daca el simte cand trebuie sa schimbe

                      Comment


                      • #26
                        Puna la urma:
                        -Ai facut liniuta?
                        -Cum a iesit?

                        Macar atat ne poti spune daca ai deschis discutia.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google