Logan 1,5 dci 85 cp vs opel astra classic 1,7 cdti 80 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    da-mi voie sa zambesc, sa nu zic ca ma cracanez de ras...imi permit sa te trimit la plimbare cu sportivitatea lui dci85 care face opelu gtc de 100 de cai. prefer sa nu mai intru in polemici cu minorii fara carnet. loganul dci, fie el si de 85 de cai, nu-i masina de curse. intotdeauna, 100 e mai mare decat 85. asa a fost de cand lumea, asa e si acum, cu toate incercarile lui dci85 de a destabiliza legile universului, asa va fi si peste 1 miliard de ani. 100>85, tine bine minte inegalitatea asta.
    Last edited by Seba; 4 May 2009, 15:34.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Cred ca a ajuns si asta un topic de "liniute". Ar trebui mutat, dar pe langa discutii sa vedem si "fapte"...

      Comment


      • #33
        @Loganutzu

        Iarta-ma ca te intreb, dar pe tine de ce te framanta atat cine face pe cine? Te intreb pentru ca observ ca pe tine atat te intereseaza.Ti-ai luat Logan foarte bine ! 1.5 dci 85 cp ! Si mai bine! In loc sa te bucuri de masinuta ta care merge frumos, de ce te tot stresezi intrebandu-te daca e cu o secunda mai iute ca alta. Mereu vei gasi o masina mai buna ca a ta. Mereu se va gasi unul sa stie sa o calce mai bine ca tine. Mereu se va gasi unul mai mandru ca tine de masina lui si mereu se va ajunge la un accident stupid, datorat faptului ca doi isteti s-au gandit sa vada a cui e mai tare. Te simti mai barbat sa stii ca Loganul tau e mai rapid decat masina altuia ? Sau, dupa caz, esti atat de frustrat incat sa-ti bagi unghia in gat daca aflii ca e mai rapid al aluia? Nu reiese din semnatura ta cati ani ai ... Insa dupa intrebarile pe care le pui sigur nu ai condus prea multi kilometrii ... Asta pentru ca daca ai fi vazut macar 7 accidente cu bucati de om adunate pe sosea si puse in pungi de plastic, sigur ti-ai fi dat seama ca sunt si alte lucruri mai importante decat cine pe cine face, ca fiecare prost isi are pomul lui si in zadar plang bietii parinti prabusiti peste cadavrele odraslelor scoase de pompieri dintre fiare. Nu soarta crunta si nu destinul crud au condus la nenorocirea produsa ci, de cele mai multe ori inconstienta, prostia si curiozitatea de a afla raspunsul la intrebare "oare il fac pe asta?"

        Comment


        • #34
          pai zicea clar ca a condus taica-sau masina...
          dupa stilul de postare, as putea rezuma totul la "impresii de puber"; nici macar "barely legal". de unde carnet, experienta de condus zeci de mii de kilometrii si alte alea... ?
          ce-o fi ala raport de transmisie, diagrama de cuplu, raport kg/cp?
          ala cu opelul a lasat gazul ca sa nu va omorati voi cu loganul, ala mmai avea vreo 50km/h de "rezerva" sa iti arate unde-i e locul loganului dar probabil ca n-a vrut sa riste un radar sau sa va aibe pe constiinta. una e sa "crosetezi" la 100-120, alta e sa te arunci in depasire cu un logan stock, la 150-160, culmea, intr-un interval de viteza unde ai de toate la logan, doar putere nu...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Bre, atata va frasuiti cu 2 masini normale de 80 si 85 CP la 150-160 km/h. Daca ati avea BMW M3 sau Audi R8 ce ati mai face?
            Ati scoate limitatoarele de viteza si ati deveni in 10 minute ingerasi!
            Grow up men!

            PS Cred ca vi se face rau si numai daca stati in dreapta o tura pe Nordschleife, intr-una din masinile enumerate mai sus. Acolo nu prea au multe linii drepte, asa ca trebuie "sa-i faci" si prin virajele largi.

            Comment


            • #36
              cine se agita? nu vezi ca puberul are avion de 85 de cai si nici macar nu era cu pedala blana cand l-a depasit pe ala cu masina de 100 de cai? l-a depasit taica-su, ca el era pasager, nu participa activ la condusul masinii...

              apropo de nurburgring... eu unul m-as baga sa ma "ameteasca" unul care se stie cu masinile alea...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                @Loganutzu...iar i-ai furat calculatorul tatalui tau??!! Acum cateva zile, te preocupa care e mai tare in dinti, Logan sau Golf? Acum, nu ai liniste si l-ai facut pe unul cu Opelul. Da' lectiile cand ti le mai faci?

                Asteapta cativa ani sa vina vremea ta, si te putem vedea la stirile de la ora 5!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Seba View Post
                  apropo de nurburgring... eu unul m-as baga sa ma "ameteasca" unul care se stie cu masinile alea...
                  Eu m-as ameti singur...sau cu fi-miu care deja s-a dat...

                  Comment


                  • #39
                    n-am vrut sa fiu egoist si sa ma dau numai eu
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      sa stiti ca nu am vrut sa supar pe nimeni dar am pus ceea ce s-a intamplat atata tot !! si seba ai dreptate cu 100>85 dar nu te supara pe mine ca eu repet spun ceea ce s-a intamplat nu mint!! si nu va mai suparati pe mine!! si acum hai sa revenim la topic cu 1,5 85 cp vs 1,7 80 cp!! si sambo ai si tu mare dreptate in ceea ce ai spus ca din viteza se moare!! numai bine!!
                      Last edited by LOGANUTZU; 4 May 2009, 20:25.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Pacco View Post
                        E foarte foarte puturos motorul de 1.7 cdti.Cei care vorbiti inseamna ca nu ati mers cu el.Il faci fara probleme cu Logan-ul.Opelul se duce mai mult la viteza maxima probabil din cauza aerodinamicii,nu e chiar lighean,e un lighean mai aerodinamic.
                        Asa este, am mers si eu cu 1.7cdti classic din 2006, putoare, cred ca in viteza se duce iar cu Loganul dCi de 85 cp la o linie Loganul se duce inaintea Opelului. Loganul dCi al lui tata trage foarte bine (nu exagerez) fata de 1.7 cdti care este lenes lenes, o fi si masina grea.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #42
                          Deci cu dci-ul ii dai clasa si la demaraj si la reprize (chiar si cu un dci 70 cp ii faci probleme).
                          La viteza poate, doar poate se intinde ceva mai bine, asta numai pt ca are garda la sol mai mica, si n-are fata de frigider, dar fata de dizalu de 85 cp, slabe sanse sa fuga opelu mai tare.

                          Comment


                          • #43
                            Bre, ale naibii super masini de 80 , respectiv 85 de cai putere ( pe hartie)...nu fac decat 0-100 si reprize?
                            Dar de consum nu zice nimeni nimic? pret de achizitie? pret de intretinere?
                            Tot o tinem cu 0-100 ( unde sunt varza amandoua), reprize ( unde stim toti in mare ce reprize au).
                            Acum ramane sa vb despre, 0-100 km/h, cu rotile bracate? ori cu masina incarcata?
                            Hai sa revenim cu picioarele pe pamanat, ca aceste masini nu sunt, de departe, vreun specimen sport....nimici macar strabunici sportivi nu au.

                            @loganutzu: nu mai face spam...

                            Comment


                            • #44
                              cezar nu am zis ca e masina sport logan si opel ! da ok atunci spuneti toti parerile 0-100km/h,viteza maxima ,consum,achizitie precum si intretinerea!! si cezar nu imi spune ca sunt varza la acc sunt niste acceleratii modeste dupa parerea mea!! numai bine!!

                              Comment


                              • #45
                                Loganu ai proiectat mai off road daca luam in considerare suspensia stock mie personal mi se pare ca loganu sta destul de bine pe drum cu o suspensie mai rigida, directia ai cam usoara la viteaza maxima.Ma indoiesc ca vechiul astra ai vreun exemplu de stabilitate si siguranta.Cat despre vs nu ramane decat sa ne uitam in splecificatiile date de producatori la top speed tind sa cred ca astra se intinde mai bine deobicei motorizarile de clindree mai mare se duc mai mult in top speed.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google