Logan 1.6 MPI By Renault

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am spalat zona unde sta rezervorul lichidului pentru parbriz si evident am desfundat acea scurgere. Nu am mai pus poza cu zona curata pentru ca m-am grabit sa montez totul la loc. Dupa ce am curatat acolo am fost multumit ca nu are rugina.

    Comment


    • #32
      Am pus rotile de iarna.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Astazi am schmibat placutele si lichidul de frana. Acum pedala de frana este putin mai moale decat era inainte, o fi din cauza ca aerisirea circuitului de franare a fost facuta manual (desfacut fiecare aerisitor si lasat sa curga lichid), ma mir ca nu am gasit aparat de vidare in service-ul autorizat Dacia unde am fost. L-am intrebat pe mecanicul care a umblat la masina mea daca asa face aerisirea si la Logan 2 si a zis ca asa face la toate Daciile. In concluzie am fost multumit de lucrare, masina franeaza bine.
        Attached Files

        Comment


        • #34
          La Logan am schimbat de 2 ori in 7 ani lichidul de frana.
          De ambele dati pedala mi s-a parut mai moale decat cum era din fabrica.

          O data am schimbat la reprezentanta (fara aparat de vid) si odata la un service mai rasarit cu aparat de vid.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #35
            mie mi se pare la fel pedala de frana dupa fiecare schimbare; nu simt nici o diferenta in franare dupa schimb lichid frana/curatat tamburi

            am facut vreo 5 schimburi in 6 ani jumătate

            Comment


            • #36
              Proiectul cu montare AC pe masina continua... Am montat suportul de accesorii, compresorul, conducta de servodirectie si kitul de accesorii si am schimbat uleiul de servodirectie. Acum volanul se invarte foarte usor de parca ar fi masina noua. A fost de munca, am schimbat conducta de servo putin mai greu pt ca nu am mai dat jos scutul si nu am avut toata masina sus ca sa pot lucra mai bine, astfel am reusit sa murdaresc cu ulei caseta de directie si o parte din scut. Cand vine vremea calda o sa spal ce s-a murdarit pe acolo si scutul va primi o vopsea noua pt ca a cam ruginit. Conducta de servo din fabrica era foarte tare stransa la capatul unde intra in pompa si foarte slab stransa la capatul unde intra in caseta. Noua conducta m-a chinuit la strangere la capatul unde intra in caseta, a trebuit sa indoi la 90 grade o cheie de 17 ca sa strang piulita, e foarte putin loc de bagat cheia, am demontat vasul de expansiune din locul sau ca sa am loc sa bag cheia acolo jos.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Astazi la 43 300 km pe care ii are masina am schimbat kitul de distributie. Masina merge impecabil. Kitul vechi nu are uzura la care ma asteptam, si-a dovedit rezistenta timp de 8 ani jumate. Acum sa vad cat ma va tine noul kit made in UK. Am reparat reglajul de la farul stanga fata si am facut reglajul la faruri cu aparat. Toate operatiunile au fost facute intr-un service autorizat Dacia.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Am si eu nevoie de o informatie de la colegii care au AC pe logan ph1... Unde trebuie sa intre cele doua mufe din poza in GMV, in ce gaura intra cea neagra si in ce gaura intra cea verde ?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    I-am dat un nou look masinii in photoshop, arata foarte bine si va deveni realitate dar cu bara actuala de berlina si fara lupe in faruri. Vreau sa vopsesc complet barile fata, spate si va intreb... La ce service/vopsitorie din Bucuresti pot sa fac lucrarea la un pret bun ?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Hai ca n-arata rau nici cu lupe. Ai putea sa pui mana pe un set de faruri cu lupe.
                      Iti recomand Custom Garage -> cauta-i pe fb;)
                      My turbo lag, give your MPI, a chance

                      Comment


                      • #41
                        Da, as putea sa-i pun faruri cu lupe si instalatie bixenon pt ca imi place mult in comparatie cu becurile stoc care sunt chioare. As vrea eu dar nu pot pt ca o sa vand masina anul asta sa scap de ea ca daca nu o vand pana in 2017 mai bine raman cu ea si o tunez din cauza pretului scazut de vanzare, ca asta e nu mai are valoare mare o masina veche de 9 ani care mai e si Dacia.

                        Multumesc pentru recomandare Andrei !

                        Comment


                        • #42
                          Pai intre noi fie vorba, ce valoare poate sa mai aiba dupa ce ai postat pozele cu tot ce ati fascut pe ea? cine crezi ca mai vrea sa cumpere asa ceva?
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            La ce te referi cand spui ca '' Cine crezi ca mai vrea sa cumpere asa ceva ? '' Ce are masina ? Am inteles din comentariul tau ca masina nu mai are valoare pt ca am prezentat aici pe forum tot ce i-am facut. Daca am umblat la ea asta inseamna ca nu mai e buna ? Am postat poze cu tot ce i-am facut ca sa arat ca masina are un istoric si pt ca sa vada viitorul cumparator ce masina cumpara. Adevarul e ca loganele astea din 2007 ca al meu nu mai au valoare mare pt ca sunt considerate masini vechi. Ca i-am pus eu AC pt ca nu a avut din fabrica asta nu inseamna ca valoreaza mai putin decat un logan identic ca an si km cu al meu. Nu sunt genul care sa ceara mult pe masina cum am vazut pe multi in anunturi de pe site-uri cunoscute de vanzari din RO care cred ca masina lor e foarte valoroasa si cer preturi nesimtite pt ca ei pretind ca au tinut-o numai in puf, consumabile schimbate numai in service renumit... Nu am vazut pe nimeni pana acum sa scrie in anunt la o masina ca a schimbat personal ulei, filtre... acasa. Parca ar fi o rusine treaba asta.

                            Comment


                            • #44
                              Am terminat lucrarea cu AC-ul si functioneaza perfect, nu mi-a venit sa cred ca merge atat de bine, motorul merge silentios cu AC pornit nici nu se aude ca merge AC cand stau afara langa masina sau inauntru, baga rece foarte repede dupa apasarea pe buton. Toata distractia a costat 2 200 lei piesele cu tot cu incarcarea cu freon + ulei + substanta de contrast pentru verificare si manopera gratuit facuta acasa de mine si tatal meu.

                              Comment


                              • #45
                                Am pus o husa noua pe volan, sper sa reziste mai mult ca cea veche care s-a facut praf in 10 000 km si am mai facut niste km ca de obicei putini, cred ca nu mai ajunge masina asta la 50 000 km la mine.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google