Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Orașe cu trafic diferit , consum diferit. La relanti consumul creste. CB nu a fost resetat niciodată. Totuși o sa fac plin , 100 km apoi plin , sa vedem ce iese
    Braila

    Comment


    • E un consum excelent, acu mai depinde și de oraș. Oricum în orașele mari și aglomerate este normal sa crească consumul și schimbatul vitezei la 3000 rot/min în oras, dpmdv mi se pare doar risipa de benzina.

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Stai linistit, ca ai incarcarea pilotata; incarca doar cat si cand e necesar. N-ai de ce sa te duci in service.
        Cu problema asta se lovesc si cei care inlocuiesc bateriile si merg pentru verificarea incarcarii.
        Pai, am facut urmatorul test: am pornit toti consumatorii importanti de pe masina ... dezaburire, faza lunga, proiectoare, chiar am tinut butoanele ridicate la geamuri, cu geamurile inchise.... si tot 13,4 V baga maxim.

        Si eu m.am gandit la aceasta varianta, ca e o generatie noua de releu de incarcare , care baga cat trebuie si cand trebuie. Oricum ma duc la reprezentanta sa imi iau cartea de identitate, si o sa le semnalez problema sa vad ce zic si ei... nu ma duc sa ii cert
        Da' daca v-as spune ca imi ploua in masina, asta cum vi s-ar parea ?!
        In ziua cand am ridicat masina de la reprez. ploua torential, de nu faceau fata stergatoarele pe viteza a doua. Am vazut ca imi intra picaturi de apa pe la carcasa/masca de la oglinda de pe usa dreapta [carcasa triunghiulara de deasupra fetei de usa, din dreptul oglinzii]. Mentionez ca am oglinzi electrice.

        Comment


        • probabil e facut asa ca sa nu mai opuna rezistenta alternatorul non stop...

          Comment


          • La 1.0 probabil este ca la 0.9. Incara doar cand este necesar.
            Daca ai si S&S (nu's daca 1.0 are)...atunci si bateria se poate incarca mult mai rapid.
            Si da, scopul este ca alternatorul sa nu mai opuna rezistenta la rulare

            Comment


            • 1. Nu am Start Stop. Motorul de 1.0sce e singurul din gama Dacia pe care nu se pune S-S. In rest , toate celelalte motorizari au.

              Sa va mai zic una buna, descoperita azi. Am ajuns ca inainte de 1989... ma invart pe langa masina si caut sa mai descopar probleme nerezolvate de cei de la Dacia... Mai am sa rastorn masina pe o parte si sa o antifonez.
              Verificand azi de curiozitate presiunea in roti, am constatat ca toate rotile au presiunea egala .... 3.5 atmosfere.
              [De vreo 2 zile tot incerc sa-mi aduc aminte sa fac presiunea, pt ca mi se parea ca e suspensia foarte rigida]. Apropo, cand si-a luat tata Tucson in 2007, avea toate rotile umflate la 4.2 din fabrica, pe jante de 16"

              2. Asta cu "sa nu mai opuna rezistenta alternatorul non-stop" mi se pare genial, daca chiar asa sta treaba. Foarte bine gandit si ajuta din toate punctele de vedere [uzura mai mica, consum redus, putere mai mare.... chiar daca neglijabile ]
              Last edited by phenom; 1 June 2017, 23:44.

              Comment


              • Pai cam toate motoarele cat de cat moderne functioneaza asa (nu's de 1.2)
                Din cate stiu eu, pt transport, se pune 3.5 atmosfere...si dealerul trebuie sa regleze presiunea corecta (posibil sa ma insel...)

                Comment


                • La 1,2 încarcă la maxim, am măsurat odată cu Volmetrul, parca 14,2V.

                  1,2 16v E5 are servo hidraulica, alternatorul încarcă la maxim și de aici și consum mai ridicat. În schimb 1,2 E6 are GEPDA și consum mai mic declarat de producator.
                  Last edited by aris86; 2 June 2017, 00:03. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by bolovan View Post
                    Pai cam toate motoarele cat de cat moderne functioneaza asa (nu's de 1.2)
                    Din cate stiu eu, pt transport, se pune 3.5 atmosfere...si dealerul trebuie sa regleze presiunea corecta (posibil sa ma insel...)
                    Pai macar dealer-ul trebuia sa verifice presiunea in roti inainte sa livreze masina.
                    Daca eu nu verificam si mergeam 20.000 pana la revizie [nu sunt sigur ca la revizie verifica si presiunea in roti, dar sa presupunem ca o fac], e posibil ca pana atunci sa fi avut si jocuri pe la suspensie...

                    Comment


                    • Originally posted by phenom View Post
                      1. Nu am Start Stop. Motorul de 1.0sce e singurul din gama Dacia pe care nu se pune S-S. In rest , toate celelalte motorizari au.

                      Sa va mai zic una buna, descoperita azi. Am ajuns ca inainte de 1989... ma invart pe langa masina si caut sa mai descopar probleme nerezolvate de cei de la Dacia... Mai am sa rastorn masina pe o parte si sa o antifonez.
                      Verificand azi de curiozitate presiunea in roti, am constatat ca toate rotile au presiunea egala .... 3.5 atmosfere.
                      B4D40x (1,0 SCe) are S&S dar la Dacia nu e implementat hardware - software mașina are tot ce trebuie

                      Presiunea trebuia verificată la dealer
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • @phenom la revizie nu se verifica presiunea (cel putin la mine n-au verificat). O verificv de regula eu cand alimentez.

                        @t0rquemada in ce sens? Nu exista contactele? Sau alternatorul/bateria/cuzinetii etc nu sunt facut pt S&S?

                        Comment


                        • Salut baieti! Sambata a ridicat tata de la reprezentanta un Logan Plus cu motor 1.0 Sce. Cand a laut-o a facut plinul si au intrat 47,5 litri de benzina. Acum are 151 de Km si abia s-a stins prima liniuta.

                          Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
                          "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." ALBERT EINSTEIN

                          Comment


                          • Viteza medie?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • @bolovan: Cel mai important e senzorul de curent de pe baterie apoi bateria, demarorul, butonul S&S +cablaj

                              @spumosu': 8 pavele = 45L, mai multe informații


                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • La mine au verificat de fiecare data presiunea la roti, verificat frâne, arcuri, suspensii, faruri, stopuri, CB etc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google