Logan Laureate 1.5 Dci 90CP Rulota Potrivita

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Laureate 1.5 Dci 90CP Rulota Potrivita

    Salut prieteni.Sunt nou pe forum si ma intereseaza ce rulota e potrivita acestei masini,ce le voi achizitiona curand(masina+rulota)? Vreau sa aflu cate kg sa aiba rulota,axe..si daca masina face fata tractarii.Doresc de asemenea si pareri despre aceasta masina. Multumesc anticipat
    Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

  • #2
    Salut! Motorul are un cuplu urias pentru caroseria de o tona a loganului, o tona si umpic la MCV. In datele tehnice spune ca trage pana la 1100 km daca rulota are sistem de franare.

    Comment


    • #3
      Urias? Ai tractat rulota ?
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        Rulota nu va avea mai mult de 750 kg goala.Va avea sistem de franare prin inertie.O va putea "duce" ,daca mai pun ceva in ea?
        Last edited by Old Driver; 15 May 2015, 16:19.
        Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

        Comment


        • #5
          Cu siguranţă face faţă, însă întrebarea pe care mi-aş pune-o, ar fi referitoare la DPF (filtru de particule) şi mai ales la regenerarea acestuia.

          Comment


          • #6
            Multumesc pt.raspuns.In privinta filtrului de particule nu stiu ce sa zic.Abia peste o luna achizitionez masina.
            Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by mumus View Post
              Urias? Ai tractat rulota ?
              Urias e impropriu spus. Fata de cuplul 1.2 - ului e urias, e dublu si inca ceva. Fata de un Fiat punto diesel al unui prieten care are 190 nm la o greutate mai mare un pic ca a loganului.

              Comment


              • #8
                @Old Driver: Era bine să citeşti înainte la ce ce să te aştepţi.

                Comment


                • #9
                  Felicitari pentru achizitie.
                  Pot sa iti spun ca ai facut o alegere excelenta cu motorul de 90CP.
                  Consum mic , are cuplu excelent,te ajuta in depasiri chiar si in cele mai din scurt, la drumuri in rampa nu stai cu stres ca nu urca,zgomotul nu este mare decat peste 2500rpm,acolo incepe sa se auda un rontait mai puternic , cutia este etajata cu trepte lungi.
                  Adevarata putere a motorului ai sa o vezi la munte in urcusuri pe serpentine
                  Captain of the black pearl

                  Comment


                  • #10
                    "Adevarata putere a motorului ai sa o vezi la munte in urcusuri pe serpentine"

                    Ai mare dreptate Fabian,acolo este adevarta placere .....
                    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                    Comment


                    • #11
                      Daca folosesti masina de la 2500 la 3500, e ca si cum ai utiliza un 1.6 e5 in plaja 4000-5500.
                      Sa vezi ca si acolo fuge, poate chiar mai tare ca dieselul. De fapt, sunt sigur ca-i mai rapid.
                      pt rulota este perfect. Dar sportiv? Cel mai mare atuu este consumul. Inclusiv pe autostrada unde spulbera orice competitie.

                      Comment


                      • #12
                        N-ai despre ce condus mai sportiv sa vorbesti la un tractoras de 90cp cu puterea max la 3700-3800 rpm, ca mergi mai tare e altceva, dar cam atat.
                        Nu fac nici un vs ca nu e cazul, dar pe un traseu virajat daca ai chef de distractie e mult mai fun (sa te simti chilot) cu un aspirator benzinar chiar si ceva mai slab 80-85 cp .

                        Daca nu era asa, ar fi fost majoritatea dizaluri la competitiile auto.

                        Pe serpentine nu e fun deloc cu dizalul, atata doar ca are cuplu bun si nu amesteci in cutie prea mult la un mers normal fata de benzinar, dar la forje mai bine ma lipsesc, plus ca ai sansa sa-l pui mai repede pe butuci daca te crezi pilot de raliu cu dizal.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Octavian View Post
                          Daca nu era asa, ar fi fost majoritatea dizaluri la competitiile auto.
                          Foarte bine punctat, perfect de acord.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc prieteni pentru raspunsuri.Nu conduc ca Schumacher,sunt de varsta a 2a si am permis din '91 categ.B.C.E.Sunt sofer de meserie.In atitia ani de condus am vazut multe.Masina si rulota le achizitionez ptr. concedii la mare,munte,delta....oriunde numai in Bucuresti sa nu mai stau.Praf,zgomot,aglomeratie....simt ca ma sufoc.Dar ca sa revin din off-topic,in mare parte spuneti ca face fata masina la o rulota micuta(am vazut si la 600 kg).Va multumesc inca o data si va doresc "colegial" numai DRUMURI BUNE.
                            Last edited by Old Driver; 17 May 2015, 14:48.
                            Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google