Logan PH2 IF 91 K T A

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu am avut aceeasi problema, prima macara pe stanga....dupa 3 luni cea de pe dreapta...Spor la treaba si multi km!
    sigpic
    Ca sa stii incotro te indrepti trebuie sa stii de unde ai venit. Richard Burns

    Comment


    • Frumos foc Loganelul.Mult noroc cu masinuta si spor la multi km.

      Comment


      • Maine voi trece si pe GPL (la Vernesti,BZ) si inca nu m-am hotarat ce tip de rezervor sa aleg..toroidal sau cilindric?

        Ambele au anumite dezavantaje,clar,insa m-ar ajuta si niste pareri din partea voastra.

        Comment


        • Eu cred ca ar fi mai potrivit un rezervor cilindric.
          Nu stiu ce fel de calatorii faci, daca cari bagaje sau altceva, incat sa nu fie de ajuns locul ramas in portbagaj, dupa montarea rezervorului.
          Ca si dezavantaj al rezervorului toroidal, ce-mi vine acum in minte: faci pana, intr-o zi ploaioasa, pe un drum neamenajat. Ce faci cu rezerva, o pui in portbagaj cu riscul de a innamoli tot pe acolo? Sau in masina? Cu cel cilindric, o pui la locul ei, e tabla goala, ajungi acasa si cureti, mult mai lesne decat daca ai curata mocheta.
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • Singurele bagaje pe care le am in portbagaj sunt atunci cand vin de la cumparaturi si de 2-3 ori/an in concediu (munte/mare).

            Daca tin rezerva in portbagaj o mare parte din spatiu dispare.M-am gandit ceva si la varianta cu roata mica de rezerva,dar nici asa nu prea imi da la calcule,avand o viteza si o distanta de rulare limitata.

            Ce imi displace la cilindric ar fi ca il vad mereu acolo in spate si ca pierd din spatiu in cele 2-3 cazuri cand am nevoie de el.

            Daca trag linie favorabil iese cel cilindric care imi face si o economie de 300 de lei din costul achizitiei, comparabil cu celalalt.

            Comment


            • Tzac pac avem GPL
              Instalatie BRC sequent 24.11.Detaliile despre ea aici

              Ieri in jurul orei 12:30 am ajuns in Vernesti.Programarea era ce-i drept la ora 14.00.Se lucra pe un Ford Ka si mai aveam in fata un Passat.Sincer am fost putin dezamagit.

              Dupa o discutie cu patronul (super om) a vorbit cu proprietarul Passat-ului si intrucat era din Buzau a fost de acord sa urmez eu intrucat mai aveam si ceva treburi prin zona.

              La ora 13:30 a inceput montajul.Muuulte cabluri si furtune,nu stiam daca sunt pentru mai multe masini,sau doar pentru a mea ) .In jurul orei 16:30 era gata.Sus in masina si hai sa bagam gaz.Am alimentat,s-au facut setarile si am plecat la teste.

              Dupa ce a mers nenea cu diagnoza am fost invitat la volan.Prima mea impresie a fost ca urca repede in ture si nu prinde viteza.A mai umblat putin in laptop si mi-a spus sa fac cateva opriri/porniri si sa ii spun daca masina merge pe benzina/gaz.Rezultatul "testului" - un raspuns corect din 6.Am picat cu brio !

              Montaj ireprosabil,foarte multa atentie si grija!Personal profi,scule profi!
              Cablurile care m-au speriat mai devreme se pare ca s-au ascuns!
              Nimic nu se vede schimbat in compartimentul motor,doar injectoarele pot fi observate undeva in dreapta capacului care acopera filtrul de aer.De nerabdare nu am mai facut poze cu finalul lucrarii,o sa revin zilele astea.

              Prima revizie urmeaza sa fie peste 30.000km.

              Prima impresie: Masina merge la fel,ba mai bine parca (placebo effect probabil) in sensul ca nu mi se pare asa zgomotoasa in ture mai mari de 2500.Am chinuit-o putin pe serpentine,nimic care sa dea vaga impresie ca ar merge pe gaz!!!.Trecerea benzina/gaz se face foarte repede si inuman daca pot sa spun.Nu ai cum sa iti dai seama cand s-a schimbat combustibilul!Nicio gafaila,nicio turatie in plus,niciun zgomot.Totul este perfect!

              Cu 60 lei am mers 210km + testele care la care nu am fost atent sa ma uit la km (10-15 tot au fost).

              Ah...si era sa uit.Rezervor am ales toroidal 58l.Sper sa nu imi sara nimeni in cap.

              Pretul distractiei: 2650lei.
              Cat despre PRO GAZ Vernesti: Tot respectul.Degeaba au aparut cativa hateri pe topicul de GPL.
              Recomand+
              Attached Files

              Comment


              • cat te-a costat instalatia ? Ai facut o alerge buna cu rezevorul toroidal
                Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                Comment


                • ia zi nenea cum e cu gaz ? stai asa ca nu ai prins inca gustul

                  haterii de pe threadul de GPL vor disparea asa cum au aparut. totul este sa nu ii bagam in seama.

                  Comment


                  • Felicitari, felicitari domnu!
                    9! 9! 9!
                    sigpic

                    Comment


                    • Dany_DNY - 2650 lei

                      alessandro - cum e?zici ca nu e )!Super tare,m-ai convins in mare proportie in legatura cu instalatia si montajul si a meritat .Urmaream de ceva vreme instalatiile si ma bucur ca nu am dat mai multi bani bani aici in Bucuresti pe ceva inferior BRC. Un exemplu care imi vine acum in minte ar fi Tomasetto Stag 4 la 2799 lei.

                      Eu4yas - Mersi,mersi sefu`!

                      Comment


                      • instalatia nu este foarte "inteligenta" cum se lauda Stag 4 dar este STABILA si FIABILA, ceea ce conteaza mai mult din punctul meu de vedere.

                        sa bagi gaz de pe la statii cunoscute si da i sa faca kilometri

                        Comment


                        • Un montator Tomasetto mi-a recomandat BRC ca fiind un moft impotriva Stag 4..haha!
                          De fiabilitate nu mai zic,cel putin reviziile isi spun cuvantul (la 30.000km) si garantia de 2 ani fara limita de km

                          Astazi am cumparat de la cineva de pe forum si un set de tapiserie Black Line.Pana acum o saptamana aveam huse pe ea,insa aratau foarte urat,erau sintetice,se tocisera si am hotarat sa le dau jos,mentin tapiseria originala si cand se va murdarii voi pune noul set.

                          PS: allesandro tu cand ai fost la RAR ai facut programare pe net?Acolo a trebuit doar cartea masinii si ce am primit de la service banuiesc,nu?
                          Attached Files

                          Comment


                          • te-ai tot uitat la jante, la suspensii, nebunii si pana la urma ai facut cel mai mare tuning...ti-ai pus gpl ) sa te duca multi km fara probleme
                            sigpic

                            Comment


                            • O sa se strice motorul, umbli cu bomba in portbagaj, n-o sa mai traga, o sa consume excesiv de mult...
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Multumesc frumos Geo!Usor usor,in ordinea necesitatilor se mai schimba una, alta.

                                @ Alex,tu vorbesti ma? Cand o sa fie GPL mai periculos ca benzina dau instalatia jos!Cand o sa traga mai prost decat pe benzina la fel!Cand o sa ma coste mai mult consumul de GPL decat de benzina o sa arunc instalatia...

                                ...adica NICIODATA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google