Logan RS de 170 de cai putere! By Patrick Kirfel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan RS de 170 de cai putere! By Patrick Kirfel

    170 de cai si 7.8 secunde pentru 0-100 km/h.
    Patrick Kirfel, este pasionat de pilotaj si de tuning si detine un centru de vanzare a modelelor Renault si Dacia in Germania.

    - scaunele Recaro prevazute cu centuri de siguranta cu prindere in sase puncte si
    - volanul sport de dimensiuni mici
    - cilindree de 2.0 litri si vine direct de pe Clio RS
    - 1135 de kilograme
    - 0 la 100 km/h in 7.8 secunde si la o viteza maxima de 200 km/h.
    - sistemul de suspensii a fost modificat
    - garda la sol a fost coborata
    - jantele de doar 15 inch

    germanul l-a fixat la nu mai putin de 30.000 de euro
    Informatii selectate de site-ul automarket.
    Attached Files
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    si o sa-l produca si in serie? este interesat, dar de ce are bara aia rosie la motor? (de la o suspensie la alta)

    Comment


    • #3
      pt stabilitate...
      Multa lume, putini oameni...

      Comment


      • #4
        Dap,pentru stabilitate este.Am vazut si la M3uri chestia asta.Faza najpa este in cazu in care e lovita masina din lateral...ca iti muta tot botu
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          bara aia= strutbar si are rolul,dupa cum s-a mai spus, de a rigidiza caroseria=> masina mai stabila
          numar secundele

          Comment


          • #6
            S-ar putea sa se produca Logan S2000 (2.0L 16V/150cp) din septembrie 2007.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Logan S2000 are 200 si ceva de cp...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Uita-te putin aici.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  M-am uitat,doar ca eu prin S2000 intelegeam asta si stiu ca are 200 si cp..
                  Last edited by Cristi_Xp; 8 January 2007, 04:17.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    de sa-l produca in serie?! pentru ca daca ai ceva rabdare si mai ales bani, il faci si tu asa. poate si mai al naibii, avand punct de plecare Prestige-ul, cu modificari bune, ajungi sa-l faci avion. De parere sunt ca o suspensie sport la Logan e cruciala, este prima chestie de care tre sa te apuci cand il tunezi.
                    http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                    http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                    Comment


                    • #11
                      unde ai gsit lista asta andrei? s2000 ala de raliuri este probabil un model pe care se testeaza viitoarle componente ale s2000 de 150 cp, din cate stiu eu nici un producator nu face o masina de raliuri fara a avea in plan construirea uneia de strada asemanatoare si oricum cred ca e nevoie de o astfel de masina pt omologarea celei de raliu

                      Comment


                      • #12
                        Avand punct de plecare prestigeul nu cred ca faci mare lucru,la loganul acesta este schimbat motorul,e un motor de Clio de 2 L ,poti sa pleci si de la ambiance...Suspensia este necesara...si niste gume bune
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Daca schimbi motorul, schimbi si cutia de viteze.
                          @dogy_10: Linkul l-am gasit pe un site.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            nu stiu cat de adevarata e lista dar un logan de 150 cp undeva in jurul a 13 mii euro suna tentant

                            Comment


                            • #15
                              Dap,150 cp cu aceasi suspensie=sinucidere
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google